به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بیلبائو vs بارساپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۶ (۱۷:۱۵) (۵۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


امشب، ارنستو والورده برای اولین بار پس از خروج از بیلبائو، پا به سن مامس خواهد گذاشت و به دنبال کسب هر سه امتیاز حیاتی این دیدار برای تثبیت صدرنشینی بارسا در جدول لیگ است. هرآنچه از این دیدار باید بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

چالش بعدی بارسا، سفر به باسک و تقابل با اتلتیک بیلبائو در چهارچوب هفته دهم لالیگا در سن مامس است. این دیدار برای سرمربی بارسا بُعدی احساسی دارد و او را در مقابل تیمی قرار می‌دهد که پیش از ورود به بارسا، چهار سال هدایتش را بر عهده داشته است.

اخبار تیم

آندرس اینیستا و توماس فرمائلن هم به لیست مصدومان بارسا پیوستند و در کنار عثمان دمبله، رافینیا، آردا توران و الکس ویدال قرار گرفتند. با این حال جوردی آلبا شرایط طبیعی خود را برای بازی پیدا کرده و در لیست نفرات منتخب دیدار با بیلبائو قرار گرفته است.

لیست بازیکنان فراخوانده شده برای این دیدار از این قرار است: تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس سوارز، سوارز، مسی، ماسکرانو، پائولینیو، دلوفئو، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، آندره گومز و اومتیتی.


نقطه نظرات مربیان

ارنستو والورده در کنفرانس خبری روز جمعه اظهار داشت: «اتلتیک بیلبائو در سن مامس فوق‌العاده خطرناک است و این را بارها ثابت کرده است. آنها بسیار جنگنده هستند و هوادارانی دارند که همواره حمایتشان می‌کنند. ما به خوبی می‌دانیم که حریف دست و پا بسته نیست و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. آنها تنها به قصد گلزنی برابر ما قرار می‌گیرند و بازیکنان این تیم به خاطر احساسی که به باشگاه خود دارند، بسیار متحد هستند».

کوکو زیگاندا، همتای او در تیم رقیب نیز در خصوص این دیدار بیان کرد: «این چالشی بسیار دشوار برای ما خواهد بود. اما می‌توانیم با تکیه بر هواداران خود تا انتها بجنگیم و امتیازات را در خانه از آن خود کنیم».

نکات مهم

اتلتیک بیلبائو فصل را بسیار خوب آغاز کرد و در 6 بازی ابتدایی – با احتساب رقابتهای اروپایی – شکست ناپذیر ظاهر شد؛ اما در ادامه دچار نوسان شد و از 10 بازی آخر خود موفق به کسب تنها یک پیروزی برابر سویا در ماه اکتبر شده است.

از سویی، تساوی گذشته در واندا متروپولیتانو، تنها دیداری بود که آبی و اناری پوشان را در کسب پیروزی ناکام گذاشت. همچنین در 13 بازی بارسا از ابتدای فصل، 9 کلین شیت به ثبت رسیده که آماری بسیار جالب توجه می‌باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارنستو والورده در کنار کوکو زیگاندا در دوران حضور در اتلتیک بیلبائو

تاریخچه

بارسا، هفت بازی پیاپی است که در لیگ موفق به عبور از سد اتلتیک بیلبائو می‌شود و در 14 سال اخیر، تنها دو بازی لالیگایی را به حریف اهل ایالت باسک واگذار کرده که هر دو در سن مامس – دسامبر 2013 و می‌2006 – به ثبت رسیده‌اند. در مجموع، آبی و اناری‌ها تنها در چهار بازی از 42 دیدار اخیر مقابل بیلبائو شکست خورده‌اند.

در آن سوی میدان، شاگردان زیگاندا هرگز موفق نشده‌اند در چهار دیدار اخیر برابر بارسلونا در رقابتهای لالیگا گلی به ثمر برسانند. اما ژانویه امسال دیدار رفت کوپا دل ری را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان بردند؛ نتیجه‌ای که در نیوکمپ با پاسخ بارسایی‌ها همراه شد. جالب است بدانید در قرن اخیر، تنها یک بازی دو تیم با تساوی بدون گل (2010) به پایان رسیده است!

پخش زنده

این بازی ساعت 22:15 امشب از شبکه 3 سیما به طور زنده پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: پیش بازی؛ بیلبائو vs بارسا
امیدوارم با یک نمایش تاکتیکی خوب ببریم


شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۶ (۱۹:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بیلبائو vs بارسا
به امید اینکه شاهد یه نمایش خوب باشیم.


شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۶ (۱۷:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۵۲ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!