به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: این بار به عنوان سرمربی تیم رقیب به سن مامس می‌روم!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۶ (۸:۰۱) (۵۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


"اتلتیک بیلبائو حریفی خطرناک است که همواره تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار می‌گیرد". این یکی از جملاتی است که ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از دیدار امشب مقابل حریف اهل ایالت باسک به زبان آورد. در ادامه مصاحبه کامل سرمربی آبی و اناری‌ها را پیش از دیدار هفته دهم لالیگا می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بیلبائو حریفی ویژه برای والورده به شمار می‌آید؛ او چه در دوران بازی و چه در کسوت یک مربی در این باشگاه حضور داشته و آن را جزئی از زندگی حرفه‌ای خود می‌داند. او درباره این دیدار اظهار داشت: «اتلتیک بیلبائو در سن مامس فوق‌العاده خطرناک است و این را بارها ثابت کرده است. آنها بسیار جنگنده هستند و هوادارانی دارند که همواره حمایتشان می‌کنند. ما به خوبی می‌دانیم که حریف دست و پا بسته نیست و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. آنها تنها به قصد گلزنی برابر ما قرار می‌گیرند و بازیکنان این تیم به خاطر احساسی که به باشگاه خود دارند، بسیار متحد هستند».

والورده همچنین در خصوص بازگشت به خانه گفت: «این دیدار برای من متفاوت است. چیزهای بسیاری هستند که مرا به اتلتیک بیلبائو پیوند می‌دهند، اما امشب در قالب سرمربی تیم رقیب پا به سن مامس خواهم گذاشت. بیلبائو در ابتدای فصل با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد و در ادامه کار دچار تغییراتی شد و چند بازیکن مصدوم هم دارد؛ اما چیزی که اهمیت دارد این است که آنها همیشه نشان داده‌اند در هفته‌های بعدی لیگ پیشرفت می‌کنند و فصل را با قرار گرفتن در رتبه‌ای قابل قبول به پایان می‌برند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: این بار به عنوان سرمربی تیم رقیب به سن مامس می‌روم!
ببینیم چه می کنی...


شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۶ (۱۴:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!