به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرنوشت بارسلونا پس از استقلال کاتالونیا چه خواهد بود؟بارسلونا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۰۷) (۷۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


تنش‌ها میان کاتالونیا و اسپانیا به حد اعلی رسیده است. پس از عدم استقبال دولت اسپانیا از پیشنهاد مذاکره پارلمان کاتالونیا و اتخاذ رویکرد خصمانه، دولت کاتالونیا امروز به طور یکجانبه اعلام استقلال کرد. اما سرنوشت بارسا پس از این اتفاق چه خواهد شد؟ در این خبر به پاسخ این سوال حیاتی خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در هفته گذشته و در جلسه ارائه گزارش عملکرد سالانه هیئت مدیره به مجمع عمومی باشگاه، بارتمئو در خصوص احتمال قطعی شدن استقلال کاتالونیا و سرنوشت باشگاه بارسلونا در خصوص باقی ماندن یا جدا شدن از لالیگا صحبت کرد.

او گفت: «به شما اطمینان می‌دهم که این هیئت مدیره همیشه در جهت دفاع از منافع باشگاه حرکت خواهد کرد. ما هرگز باشگاه یا حضورش در هیچ یک از رقابتها را در معرض خطر قرار نخواهیم داد. به همین جهت است که به تمام هواداران اعلام می‌کنم که ما می‌خواهیم به بازی کردن در لالیگا ادامه دهیم، و آنچه اکنون می‌دانیم این است که حضور ما در لالیگا قطعی است. این اتفاق هم برای لالیگا و هم بارسا سودآور است که این ارتباط حفظ شود».


گفتنی است پارلمان کاتالونیا چند هفته قبل، استقلال جمهوری این کشور از اسپانیا را اعلام کرد، اما عملیاتی‌سازی این جدایی را به منظور مذاکره با دولت اسپانیا به حالت تعلیق در آورد. دولت اسپانیا اما حاضر به مذاکره در این خصوص نشد، و با رویکردی خصمانه - مطابق آنچه در تاریخ چند بار تکرار شده است - حرکت پارلمان کاتالونیا را غیر قانونی خواند و در نتیجه اعضای آن را معزول و تشکیل پارلمان جدید را موکول به برگزاری انتخابات جدید دانست.

امروز اما دولت کاتالونیا با رد مصوبه پارلمان اسپانیا، از پذیرفتن این حکم امتناع کرد و با توجه به عدم پذیرش گفتگو از جانب دولت اسپانیا، به طور یک جانبه عملیاتی‌سازی استقلال خود را اعلام نمود. در اولین گام نیز، پرچم اسپانیا از ساختمان پارلمان کاتالونیا پایین کشیده شد و مردم در خیابانها به جشن و پایکوبی پرداختند.

اکنون باید منتظر روزهای پر التهاب پیش رو ماند تا مشخص شود سرنوشت کاتالونیا و در نهایت باشگاه بارسلونا، در عمل و ورای تمام حرفها، به کدام سمت خواهد رفت.

نظر شما چیست؟ آیا با جدایی بارسا از لالیگا موافقید؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ibrahim
پاسخ به: سرنوشت بارسلونا پس از استقلال کاتالونیا چه خواهد بود؟
نقل قول
Liliyan نوشته:

ولی خب اگه قرار باشه بارسا از لالیگا خارج بشه
من دوس دارم تو سری آ ایتالیا یا لیگ برتر انگلیس بازی کنه

فقط لیگ برتر رو عشقه
واقعا برترین لیگه
از همه نظر برترینه
مخصوصا در برقراری عدالت


شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۶ (۱۳:۲۰)
 
Liliyan
پاسخ به: سرنوشت بارسلونا پس از استقلال کاتالونیا چه خواهد بود؟
ولی خب اگه قرار باشه بارسا از لالیگا خارج بشه
من دوس دارم تو سری آ ایتالیا یا لیگ برتر انگلیس بازی کنه


جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۵۱)
 
Liliyan
پاسخ به: سرنوشت بارسلونا پس از استقلال کاتالونیا چه خواهد بود؟
نظرم من این کار شدنی نیست چون اتحادیه اروپا باهاش موافق نیست البته که حق هم داره که موافق نباشه چون اسپانیا یکی از کشورهای دردسرساز تو اتحادیه است از نظر اقتصادی چون اقتصاد ضعیفی داره حالا فکر کنید کاتالونیا که یکی از ثروتمندترین ایالت ها اسپانیا هست جدا بشه چه فاجعه ای میشه.
مخصوصا بعد برکسیت که یکی از پولدارترین کشورهای اروپا از اتحادیه خارج شد. دیگه پول کمتر برای حمایت از اقتصاد ضعیف بعضی از کشورها وجود داره.


جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۴۷)
 
alika
پاسخ به: سرنوشت بارسلونا پس از استقلال کاتالونیا چه خواهد بود؟
اولا اینطور که من تو وبسایت ها خوندم فرآیند استقلال کامل کاتالونیا از اسپانیا اگرم انجام شدنی باشه چند سالی طول میکشه پس فعلا زیاد نگرانی بابت بارسا و لالیگا وجود نداره، ولی امیدوارم بعد از استقلال احتمالی به تیم های کاتالونیا اجازه بازی تو لالیگا رو بدن چون برای هر دو طرف بهتره.


جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سرنوشت بارسلونا پس از استقلال کاتالونیا چه خواهد بود؟
اولا به شخصه فکر نمی کنم این کار استقلال به سرانجام برسه، چون این دنیا فقط دنیای زور و اسلحه س و فقط احمق ها ممکنه باور داشته باشن دنیای گفتگوه! تاریخ اسپانیا هم نشون میده قبلا دو انقلاب این کشور با زور سرنیزه سرکوب شده که دومیش بدست فرانکوی خونخوار بود.

کاتالونیا تا وقتی ارتش قوی نداشته باشه نمی تونه مستقل شه. به خصوص که نفع آمریکا و در نتیجه سازمان ملل هم تو حمایت از اسپانیاس.

در نتیجه این احتمالا فقط یک موج از خشونتهای جدید ایجاد خواهد کرد و در نهایت به ثمر نمی شینه. حتی احتمالش هست شرایط رو برای بارسا سخت تر کنن و حمایت علنی از رئال مادرید رو دو چندان.

ولی اگر کاتالونیا بتونه مستقل شه، بهترین فرصته که بارسا با مطرح کردن گزینه های دیگه ش، دستشو تو مذاکره با لالیگا بالا ببره و امتیاز بگیره، چون لالیگا بدون بارسا هیچه. اما از این مدیرای ابله به سختی چنین توانی میشه در آورد...


جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۱۲)
 
best_of_all
پاسخ به: سرنوشت بارسلونا پس از استقلال کاتالونیا چه خواهد بود؟
عمر ما قد نمیده
شاید تا زمان نوه نتیجه هامون به استقلال برسن
هر وقت استقلال به پرسپولیس رسید
کاتالونیام به استقلال میرسه😁
الکی مثلا من پرسپولیسی ام😏😜


جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۰:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!