به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده، مشتاق برای سفر به بیلبائو و آتن!مصاحبه
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۳:۱۷) (۴۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


مربی تیم اول بارسلونا در هفته آتی با تیم‌های اتلتیک بیلبائو و المپیاکوس که به ترتیب 6 فصل و 3 سه فصل مربی هرکدام بوده، رو در رو خواهد شد. در ادامه صحبت‌های مربی بارسلونا درباره تیم‌های سابقش را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک هفته مهم با دو بازی ویژه در انتظار ارنستو والورده است. در ابتدا او در روز شنبه، 6 آبان، به همراه تیمش در سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود و سپس در روز سه شنبه، 9 آبان در ورزشگاه کارایسکاکیس به مصاف المپیاکوس خواهد رفت. ارنستو والورده به ترتیب 6 و 3 فصل در این ورزشگاه‌ها مربیگری کرده است. او در مصاحبه با باشگاه گفت: «خاطرات بسیار خوبی - از این دو ورزشگاه - دارم و احترام زیادی برای هوادارانشان قائلم. من خیلی مشتاق دیدن این دو ورزشگاه برای اولین بار - به عنوان مربی بارسلونا - هستم»‌.

بازگشت به خانه

جدا از بازی برای اتلتیک بیلبائو، ارنستو والورده مربیگری را در تیم‌های پایه این باشگاه یاد گرفت. در فصل 2003/04 او برای اولین بار به تیم اول بیلبائو آمد و به مدت دو فصل مربی این تیم بود. بعد از جدا شدن از بیلبائو او سرمربی تیم‌های اسپانیول، المپیاکوس و والنسیا شد. والورده در فصل 2013/14 به سن مامس برگشت و تا فصل 2016/17 در آنجا ماند.

او می‌گوید: «هر شخصی یک تیم مرجع دارد و تیم مرجع من بیلبائو است». او همچنین افزود: «من - در تیم بیلبائو - هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی بسیار خوشحال بودم. این امر آسان نیست، مخصوصاً به عنوان مربی، در حالی که شما تمرکزتان را بر روی نتایج گذاشته بودید، من سعی می‌کردم که باعث شوم از بازی لذت کافی را ببرید».

یونان، یک تصمیم عالی!

والورده دوبار مربیگری المپیاکوس را در دست داشت. ابتدا در فصل 2008/09 و سپس در فصل 2010/11 تا 2011/12 مربی تیم المپیاکوس بود. مربی بارسلونا در این رابطه می‌گوید: «چیزی که بیش از هرچیزی به یاد می‌آورم محبت مردم یونان است اگرچه واقعا دلیلش را نمی‌دانم». او همچنین گفت: «تجربه‌ای که به دست آوردم، تجربه‌ای بسیار ویژه بود و همین باعث شد که این تصمیم، یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی‌ام شود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Nima.Kanani
پاسخ به: والورده، مشتاق برای سفر به بیلبائو و آتن!
به نظرم پتانسیل مربی خوب شدن رو داره، ولی باید یه تکون اساسی به خودش بده، خیلی بی تفاوته نسبت به مسائل تیم!


جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۳:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده، مشتاق برای سفر به بیلبائو و آتن!
امیدوارم بالاخره تو این فصل شاهد یه بازی خوب باشیم. نه یه بازی ضعیف و تحت فشار قرار گرفتن توسط حریف و بردن روی اتفاقات...

البته بیلبائو این فصل به قدرت قبل نشون نداده.


جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶ (۲۳:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۴ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!