به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سه گل تماشایی برابر مورسیا (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ (۱۶:۴۶) (۶۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


قهرمان سه دوره اخیر جام حذفی، فردا شب در اولین دیدار فصل جدید این رقابتها میهمان رئال مورسیا خواهد بود. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به ویدئویی از 3 گل تماشایی که ستارگان بارسا پیش از این در برابر این تیم به ثمر رسانده‌اند!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سه شنبه شب بارسا به ورزشگاه نوئوا کوندومینا سفر خواهد کرد تا در دیدار رفت دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، با رئال مورسیا دیدار کند. بارسا در حالی پس از 9 فصل، دوباره با این تیم دسته دومی دیدار می‌کند که ارنستو والورده وظیفه دارد از 3 عنوان قهرمانی پیاپی تیمش در جام حذفی دفاع کند.

به این مناسبت، ویدئویی از سه گل تماشایی به ثمر رسیده در این ورزشگاه را آماده کرده‌ایم. اولین گل توسط رونالدینیوی بزرگ در فصل 2003/04 و روی پاس گلی از مارک اورمارس به ثمر رسیده است. در فصل 2007/08، و در آخرین بازی فرانک ریکارد روی نیمکت بارسا، جیووانی دوس سانتوس جوان یک هت تریک به یاد ماندنی را از خود به جای گذاشت، بازیکنای که با آمدن گواردیولا، به سادگی از دست داده شد. در همان بازی، لئو مسی با همکاری ستاره فرانسوی تیری آنری، یک موقعیت گلزنی برای ساموئل اتوو فراهم نمودند. این سه گل تماشایی را از دست ندهید!

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: سه گل تماشایی برابر مورسیا (ویدئو)
اوورمارس

جیو... یه ستاره واقعی بود و همه صحبت از مسی دوم می کردن. اما مثل خیلی استعدادهای دیگه، پپ به راحتی بیرونش کرد تا به اسطوره عزیزش پدرو بازی بده...


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ (۱۶:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!