به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs المپیاکوسپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۱) (۶۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب بارسا در سومین روز از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در نیوکمپ میزبان المپیاکوس یونان خواهد بود تا گامی دیگر به سمت دور حذفی بردارد. در این خبر هر آنچه را لازم است در مورد این دیدار بدانید، خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار تیم

پیش از این آردا توران، عثمان دمبله، رافینیا، ورمالن و الکس ویدال در لیست مصدومان ثابت بارسلونا جای داشتند که با آسیبی که در تمرینات روز سه‌شنبه تیم به آلبا وارد شد، نام او هم در کنار آن‌ها قرار گرفت. بنابراین لیست ۱۸ نفره‌ای که والورده برای مصاف امشب فراخوانده است، بدین شرح می‌باشد:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، سیلیسن، ماسکرانو، پائولینیو، دلوفئو، پاکو الکاسر، دینیه، سرخی روبرتو، اندره گومز و اومتیتی.


نقطه نظرات مربی

ارنستو والورده، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود اظهار داشت: «واقعاً دلیل این میزان از علاقه هواداران المپیاکوس را نمی‌دانم، اما ما جام‌های زیادی با یکدیگر بدست آوردیم و این احساس متقابل است، چون مردم یونان همواره رفتار خوبی با من داشته‌اند. این را می‌گویم چون احساس می‌کنم قسمت بزرگی از قلبم را در آنجا، جا گذاشته‌ام».

فرم دو تیم

اگرچه المپیاکوس تاکنون سه بار در هفت بازی خود در لیگ برتر یونان به پیروزی رسیده، اما برد ۴-۳ اخیر آنها مقابل پانیونیوس تنها برد آن‌ها طی ۵ بازی اخیرشان بوده است. و با اینکه بهترین خط حمله این لیگ را در اختیار دارند اما در کنار لاریسا (آخرین تیم جدول این لیگ)، دومین تیمی هستند که بیشترین گل را (چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان) دریافت کرده‌اند. هر دو بازی اخیر آن‌ها در لیگ قهرمانان، به شکست انجامیده است.

بارسا از بازی ابتدای هفته خود در واندا متروپولیتانو تنها یک امتیاز کسب کرد، اگرچه ۹۰ دقیقه دشوار را مقابل اتلتیکو‌ مادرید سپری نمود. همچنین آبی و اناری‌ها برای اولین بار در این فصل پس از بازیهای سوپر کاپ، نتیجه‌ای غیر از برد کسب کردند.

تاریخچه

این اولین تقابل دو تیم در یک مصاف رسمی است. اما پیش از این در سال ۱۹۹۶ در دو دیدار دوستانه یکدیگر را ملاقات نمودند. در بازی رفت بارسا ۲-۰ به پیروزی رسید اما بازی بعد را ۱-۰ واگذار کرد.

پخش زنده

این بازی ساعت ۲۲:۱۵ امشب به طور زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs المپیاکوس
به امید یه بازی خوب و نتیجه بر اومده از بازی زیبا.


چهارشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۳ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!