به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۴) (۱,۱۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


بارسا از اولین دیدار خود از ورزشگاه متروپولیتانو، یک امتیاز در برابر اتلتیکو کسب کرد تا در صدر جدول لالیگا باقی بماند، اما نتواند به رکورد 8 پیروزی اول فصل تاتا مارتینو برسد. سوارز در اواخر بازی، تک گل سفید و قرمزهای مادرید را پاسخ داد تا کاتالان‌ها با دست خالی به بارسلونا باز نگردند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در نیمه اول، همان بازی در هم ریخته و نامنظم و بی‌برنامه‌ای را به نمایش گذاشت که در اکثر بازیهای این فصل دیده بودیم. اتلتیکو روی ضعف کار تیمی بارسا و پرسینگ به خصوص از جانب خط میانی، توانست به گل دست یابد و چندین و چند موقعیت دیگر را نیز روی دروازه بارسا خلق کند. دو تیم با نتیجه 1-0 به سود میزبان به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اما بارسا حالتی تهاجمی‌تر به خود گرفت و به دروازه اتلتیکو نزدیکتر شد. لوئیز سوارز که به کرات نشان داده به عنوان بال چپ یک بازیکن کاملا خنثی است، کمی به میانه میدان آمد و در جریان بازی قرار گرفت. نکته عجیب اما بیرون کشیده شدن اینیستا و سمدو توسط والورده در اوج حملات تیم بود. اینیستایی که در تک تک بازیهای آسان بارسا بازی کرده بود، اکنون در حساس‌ترین زمان از بازی کشیده شد، یعنی دقیقا عکس آن چیزی که باید با او رفتار شود! سمدو هم در کمال تعجب بیرون رفت تا روبرتو مجدد در پست محدود کننده دفاع راست به کار گرفته شود.

البته این تغییر موجب انتقال گومز به هافبک شد که مثل سوارز، نشان داده بود به عنوان بال کارایی ندارد، اما در پست هافبک نمایش خوبی داشت. حملات بارسا با بدشانسی - به خصوص روی دو ضربه مسی که به تیر دروازه برخورد کردند - به نتیجه نرسید، تا سرانجام یک سانتر راهگشای امشب بارسا باشد. سوارز با یک ضربه سر دروازه اوبلاک را گشود و پس از مدتها برای بارسا گلزنی کرد تا یک امتیاز ارزشمند از دیدار دشوار در مادرید به حساب بارسا افزوده شود.

با وجود کسب نتیجه‌ای قابل قبول، همچنان ضعفهای تاکتیکی عمده‌ای که در بازی بارسا وجود دارد، نگران کننده است و بعید به نظر می‌رسد که با تک سیستم رساندن توپ به مسی از هر نقطه، بتوان از بازیهای دشوار با موفقیت خارج شد.

بارسا چهارشنبه شب در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا، میزبان المپیاکوس خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Patrick
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
انصافا دلوفئو خوبه فقط نیاز به فرصت داره تو همین زمان کم اثر گذار بود
روبرتو عالی فقط موندم این چه تعویضی هایی بود هر چند روبرتو پاس گل داد
ایستسا خیلی خوب بازی می کرد چرا تعویض شد؟؟؟
سوارز بهتر شده بود
پائولینیو هم خیلی خوبه
انصافا گومز هم بد نبود هر چند اصلا این بازی نباید بازی داده میشد تو بازی های اسون باید بیاد
انصافا ولی بازی روان شده بود یعنی اگه یکم دیگه زمان بود بارسا گل میزد
بارسای امشب کسل کننده نبود


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۴)
 
Patrick
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
واقعا حیف صدحیف که 2امتیازمفت والکی ازدست رفت بخاطره ترکیب نامتوازن تیم!راکیتیچ که طبق معمول بی اثرومحو!گومز هم باید همون پست خودش بازی میکرد که نیمه دوم امد سره جای خودش خیلی خوب بازی کرد!واقعا حیف کاش روبرتو وپائو زودتر میومدن ودیدیم که چقد رونده تیم روبه جلوتر وبهترشد


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
behnoush1360 نوشته:

دیروز من سیتی 7 تا زد و سبک بازی بارسای پپ در چند سال پیش رو به نمایش گذاشت . موندم چرا و قتی یه مربی خوب کار می کنه نتونستیم مثلا 10 سال حفظش کنیم یا بازیکنای خوبی کمثل نیمار و آلوز حتی ژاوی

با اون همه بازيكن كه سيتى داره واقعا هنرى نيست اين بردا. پپ تو بارسا تموم شد و به بن بست خورد و چيزى ديگه نداشت بده كه رفت.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۴:۳۶)
 
nikan.afshari.4@gmail.com
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
حیف شد نبردیم


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۳:۳۳)
 
behnoush1360
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
دیروز من سیتی 7 تا زد و سبک بازی بارسای پپ در چند سال پیش رو به نمایش گذاشت . موندم چرا و قتی یه مربی خوب کار می کنه نتونستیم مثلا 10 سال حفظش کنیم یا بازیکنای خوبی کمثل نیمار و آلوز حتی ژاوی


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۹:۴۸)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چطوری فیکس می شد؟ نیمار رفت، دمبله اومد. دمبله مصدومه؟ نیمار و سوارز مگه کم مصدوم می شدن؟

اون زمان اگر MSN یکیشون مصدوم می شد، فقط پدرو رو داشتیم که هیچ وقت چیزی بیشتر از یه بازیکن معمولی نبود. الان دنیس رو داریم، دلوفئو رو داریم، حتی آردا رو داریم که با همه افتش در سطح همون پدرو هست! اگه انتخاب هامون بیشتر نشده باشه قطعا کمتر نشده. البته الکاسرم هست که والورده کلا بهش یه دقیقه هم وقت نمیده.

ضعف تاکتیکی با ضعف مهره کاملا متفاوته و تاثیرش تو زمینم کاملا متفاوته. ضعف مهره اونجاس که انریکه مجبور می شد روبرتو رو بذاره دفاع راست. اما الان سمدو هست و روبرتو باز میره اونجا. دنیس و دلوفئو هستن و گومز میشه بال راست. ولی با همین شرایطم من 4 تا حرکت ترکیبی از این تیم ببینم راضی میشم. فکر نمی کنم انتظار زیادی باشه!

آردا رو که هم لوچو و هم والورده فهیمدن واسه بارسا بازیکن نمیشه، من نمیدونم مشکل آردا چیه که نتونست خودشو با سبک بارسا وقف بده چون اگه آردا همون آردای اتلتیکو بود بله 100% از پدرو بهتره ولی برای بارسا به هیج عنوان نصف پدرو هم نبود. آلکاسر همه که زمان انریکه کم بهش بازی نرسید یا همین امسال که یه مدتی سوارز نبود، ولی متاسفانه اونم مثل آردا نتونست خودشو اثبات کنه.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۲:۳۰)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اولا من هرگز این مقایسه رو انجام نداده و نخواهم داد.

ثانیا همین تیم پارسال رفت بدون نیمار در اوج، رئال رو تو برنابئو برد. با تاکتیک هم برد. گلش رو مسی زد، اما اونچه تو زمین به رئال غالب شد، تفکر مربی بود. اینکه سعی می کنید فصل قبل رو بد جلوه بدید هم از اون حرفای بی معنیه. ما یه جام بردیم و لالیگا رو هم داوری و اتفاقات ازمون گرفت و حق ما بود. اما خب عده ای مثلا بارسایی ترجیح میدن باخت به یووه رو به یاد بیارن اما بهترین بازگشت تاریخ رو نه! پارسال تعداد بازیهای بد ما، 3-4 تا هم نبود. بازیهایی که خوب بودیم رو باختیم به خاطر اشتباهات کودکانه فردی، درست بر عکس اتفاقی که داره امسال می افته و وقتی خوب نیستیم می بریم!

بعدم کسی از والورده توقع معجزه نداره. اولا که این تیم از نظر نفرات اون قدرا هم بد نیست. ژانویه اگر کوتینیو و دمبله بهش اضافه شن کامل میشه. اما همین موجودی فعلی هم انقدر هست که 5 تا پاس پیاپی تمرین شده ببینیم. من همین قدر تو تیم ببینم راضی میشم! این توقع زیادیه؟!

اگه بخوایم در مورد تک بازیا صحبت کنیم که بی فایدس چون مثلا ال کلاسیکوی رفت رو بردیم ولی از پاریس 4 تا خوردیم، از یوونتوس 3 تا خوردیم، سال قبلش ار سلتا 4 تا خوردیم، از بیلبائو 4 تا خوردیم، یا فصل دوم انریکه که 3 تا باخت متوالی که اتفاقا از ال کلاسیکو شروع شد و نزدیک بود به از دست رفتن قهرمانی لیگ منجر شه و فقط با یک امتیاز اختلاف قهرمان شدیم. هدفم از این حرفا این نیست که بگم انریکه بد بوده ولی میخوام بگم سالیان گذشته هم شدیدا به مسی وابسته بودیم ( که البته بایدم تیم به بهترین بازیکن دنیا وابسته باشه چون اگه نباشه عجیبه) طوری که بازیای زیادی بودن که اگه مسی نبود یا آماده نبود به مشکل خوردیم، فقط فرقش با امسال اینه که سالیان قبل نیمار رو هم داشتیم که بعضی بازیها رو هم اون واشمون در میاورد مثل بهترین بازگشت تاریخ، دیگه فک کنم قبول دارین که اون بازیو اول از همه به حماقت و ترس امری مدیونیم و بعد هم به حضور بازیکنی مثل نیمار تو تیم که هر لحظه میتونه نتیجه بازی رو تغییر بده ولی امثال نداریمش.
بله این تیم اگه کئتینیو ودمبله اضافه شن کامل میشه، حرف منم همینه که الان نه بازیکنی مثل کوتی و تو تیم داریم نه دمبله رو، خداییش نگین دلوفئو رو داریم که تنها کاری که بلده اینکه توپو برداره بره سمت اوت اگه تونست لحظه آخر توپو میفرسته اگه نشد که اکثرا هم نمیشه با توپ میره تو اوت، اینو حتی نباید با پدرو مقایسه کرد همین پدرو هم خیلی از بازیا واسمون گل های حساس زد بازیگن عالی نبود ولی خیلی بهتر از دلوفئوی فعلی بود.
من بعضی از انتقاد ها رو قبول دارم مثلا در مورد چینش بازیکنا سمدو باید بیشتر بازی کنه، اندره گومس اگه به طور ثابت هافبک بازی کنه اعتماد بنفسش بیشتر میشه و بازیکن خیلی خوبی میشه، دنیس باید سمت چپ یا راست خط حمه بازی کنه چون اونم مثل گومس به بازی کردن بیشتر نیاز داره.،
خلاصه کلام اینکه به قول یعضی از دوستان اینکه فقط از تیم انتقاد ناعادلانه میکنید اصلا جالب نیست همه جوانب رو در نظر بگیرید و بعد انتقاد کنید.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۲:۲۱)
 
bardiya30
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نیمه اول تیم خیلی کند بازی میکرد و پاسهایی که میدادیم خیلی سریع نبود که این عامل باعث میشد تیم اتلتیکو سریع برگردن و در فاز دفاعیشون قرار بگیرین و راه نفوذ رو ببندن و اینکه گذاشتن راحت شوتزنی کنن و این کار برا ما اتفاق نیافتاد
اما در نیمه دوم بعد از تعویضها ( ولی سمدو خوب بود و میتونست روبرتو رو وسط بازی بده) تیم متحول شد و گومز که تا اون موقع بی تاثیر بود با اومدن به سمت چپ نمایش عالی دشت و سمت راست هم روبرتو و دلوفئو جوون کردن و با نفوذ بهتر عمل کردن که موقعیت زیادی درست کردیم و گلی که زدیم ، تیم در نیمه دوم خیلی سریع پاس رد و بدل میکردن و بعد از تعویض ها کارهای ترکیبی و اینکه از لحاظ جسمانی بهتر بودیم و اتلتیکو قافیه رو باخته بود و حیف نتونستیم برنده بیام بیرون و از موقعیت ها استفاده کنیم
تیم از دقیقه ۶۰ عالی شد در حمله و نتونستیم استفاده کنیم و یا شانس با ما یار نبود یا اوبلاک
در کل نوسان داریم و میشه به این تیم امیدوار بود


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۲:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
tmagh نوشته:

امشب بازی سختی با یکی از رقبای اصلی مان در لالیگا داشتیم و همیشه بازی بعد از بازیهای سنگین ملی خیلی سخت میشه. به نظرم مشکل اصلی بازی امشب ترکیب اولیه تیم بود که مناسب نبود به ویژه استفاده از گومز در اون پست اما از نیمه دوم به ویژه پس از تعویضها تیم بازی خیلی روانتری ارائه کرد و آمار بازی هم همه جوره به سود بارسا هست و فقط بدشانسی و تیرک دروازه مانع از برد تیم شد. بنده از بازی نیم ساعت آخر بارسا کاملا راضیم و به نظرم بهترین فرم ارائه بازی از ابتدای فصل بود.
نظرات دوستان منتقد به ویژه آقای ایمنی برای من کاملا محترمه و با بسیاری از آنها موافقم اما با توجه به اینکه بنده هفت هشت سال هست که در این سایت عضو هستم و همیشه هم نظرات را میخوانم احساس میکنم که انتقادات از این تیم بیش از حد معموله. مرتبا دوستان در صدد مقایسه والورده با انریکه هستند که از نظر من درست نیست. اتکا بیش از اندازه به مسی چیزی نیست که مخصوص تیم والورده باشه. مسی یک ابر ستاره هست و در هر تیمی بازی کنه تیم بر اساس مسی چیده میشه و مگر در تیم انریکه یا قبلتر از اون در تمام این هفت هشت سال اخیر خلاف این بوده؟ انتقاد وظیفه یک طرفدار واقعی هست اما انتظار داشتم از بازی خوب تیم در نیمه دوم هم یاد بشه که متاسفانه کلا نادیده گرفته شد. امیدوارم روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشه و شاهد هماهنگی بیشتر تیم باشیم.

من به شخصه نه قصد مقایسه دارم، نه اصلا مشکلی با والورده. یه روزی تیمش خوب بازی کنه قطعا اولین نفری که تشویقش کنه منم. این بحث کاملا فنیه، اصلا بحث افراد نیست. لطفا بحث رو فنی نگه دارید.

من اصلا تو التیمیت تیم فیفا 18 رفتم والورده رو خریدم گذاشتم مربی تیمم. واقعا هیچ مشکل و غرضی نسبت بهش ندارم.

به هر حال زمان بیشتر نشون میده کدوم قضاوت ها به واقعیت نزدیکتر بودن و صمیمانه امیدوارم اشتباه بکنم، چون به شخصه اصلا تحمل یک فصل تاتاوار دیگه و تحمل چهره مغموم مسی و جام بردن مادریدی های خبیث رو ندارم. اما اونچه در زمین می بینم، من رو به آینده امیدوار نمی کنه.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱:۵۷)
 
tmagh
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
امشب بازی سختی با یکی از رقبای اصلی مان در لالیگا داشتیم و همیشه بازی بعد از بازیهای سنگین ملی خیلی سخت میشه. به نظرم مشکل اصلی بازی امشب ترکیب اولیه تیم بود که مناسب نبود به ویژه استفاده از گومز در اون پست اما از نیمه دوم به ویژه پس از تعویضها تیم بازی خیلی روانتری ارائه کرد و آمار بازی هم همه جوره به سود بارسا هست و فقط بدشانسی و تیرک دروازه مانع از برد تیم شد. بنده از بازی نیم ساعت آخر بارسا کاملا راضیم و به نظرم بهترین فرم ارائه بازی از ابتدای فصل بود.
نظرات دوستان منتقد به ویژه آقای ایمنی برای من کاملا محترمه و با بسیاری از آنها موافقم اما با توجه به اینکه بنده هفت هشت سال هست که در این سایت عضو هستم و همیشه هم نظرات را میخوانم احساس میکنم که انتقادات از این تیم بیش از حد معموله. مرتبا دوستان در صدد مقایسه والورده با انریکه هستند که از نظر من درست نیست. اتکا بیش از اندازه به مسی چیزی نیست که مخصوص تیم والورده باشه. مسی یک ابر ستاره هست و در هر تیمی بازی کنه تیم بر اساس مسی چیده میشه و مگر در تیم انریکه یا قبلتر از اون در تمام این هفت هشت سال اخیر خلاف این بوده؟ انتقاد وظیفه یک طرفدار واقعی هست اما انتظار داشتم از بازی خوب تیم در نیمه دوم هم یاد بشه که متاسفانه کلا نادیده گرفته شد. امیدوارم روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشه و شاهد هماهنگی بیشتر تیم باشیم.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
alika نوشته:

در مقايسه تيم سال هاي قبل با اين تيم همين بس كه مهاجم ذخيره تيم سال سه گانه انريكه يعني پدرو اگه الان تو تيم بود مهاجم فيكسمون ميشد.

چطوری فیکس می شد؟ نیمار رفت، دمبله اومد. دمبله مصدومه؟ نیمار و سوارز مگه کم مصدوم می شدن؟

اون زمان اگر MSN یکیشون مصدوم می شد، فقط پدرو رو داشتیم که هیچ وقت چیزی بیشتر از یه بازیکن معمولی نبود. الان دنیس رو داریم، دلوفئو رو داریم، حتی آردا رو داریم که با همه افتش در سطح همون پدرو هست! اگه انتخاب هامون بیشتر نشده باشه قطعا کمتر نشده. البته الکاسرم هست که والورده کلا بهش یه دقیقه هم وقت نمیده.

ضعف تاکتیکی با ضعف مهره کاملا متفاوته و تاثیرش تو زمینم کاملا متفاوته. ضعف مهره اونجاس که انریکه مجبور می شد روبرتو رو بذاره دفاع راست. اما الان سمدو هست و روبرتو باز میره اونجا. دنیس و دلوفئو هستن و گومز میشه بال راست. ولی با همین شرایطم من 4 تا حرکت ترکیبی از این تیم ببینم راضی میشم. فکر نمی کنم انتظار زیادی باشه!


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
alika نوشته:

اينكه ميگيد انريكه ٩ تا جام گرفت بايد به يه نكته اي اشاره كنم كه فصلي كه انريكه سه گانه رو گرفت وضعيت بارسا از لحاظ مهره خيلي بهتر از الان بود. پيكه اماده بود. مثلث msn اماده رو تو خط حمه داشتيم و تعويضيه اينا هم پدرو بود. اينيستا رو فرم بود و ژاوي رو داشتيم. راكيتيچ هم مثل امسال تعطيل نبود. دفاع راست تيم دني بود. بازم بگم؟ من خودم از طرفداراي انريكه هستم مربي خوبي واسمون بود ولي وقتي ميخواين والورده رو تو شروع كارش با انريكه مقايسه كنيد امكانتشونم با هم مقايسه كنيد. كما اينكه همين لوچو هم پارسال بدون هافبك درجه يك نتونست كاري انجام بده، فكر نكنم كسي تعداد زياد بازي هاي بد سال گذشته رو يادش رفته باشه يا اينكه يادتون رفته باشه بازي هاي زيادي رو فقط مثلث خط حملمون واسمون در اوردن نه تاكتيك انريكه. اگه وافعا با اين بازيكناي امسال كسي از والورده انتظار داره تيم مثل دوران اوج پپ بازي كنه يا مثل سال اول انريكه بايد به درك فوتباليش شك كرد.

اولا من هرگز این مقایسه رو انجام نداده و نخواهم داد.

ثانیا همین تیم پارسال رفت بدون نیمار در اوج، رئال رو تو برنابئو برد. با تاکتیک هم برد. گلش رو مسی زد، اما اونچه تو زمین به رئال غالب شد، تفکر مربی بود. اینکه سعی می کنید فصل قبل رو بد جلوه بدید هم از اون حرفای بی معنیه. ما یه جام بردیم و لالیگا رو هم داوری و اتفاقات ازمون گرفت و حق ما بود. اما خب عده ای مثلا بارسایی ترجیح میدن باخت به یووه رو به یاد بیارن اما بهترین بازگشت تاریخ رو نه! پارسال تعداد بازیهای بد ما، 3-4 تا هم نبود. بازیهایی که خوب بودیم رو باختیم به خاطر اشتباهات کودکانه فردی، درست بر عکس اتفاقی که داره امسال می افته و وقتی خوب نیستیم می بریم!

بعدم کسی از والورده توقع معجزه نداره. اولا که این تیم از نظر نفرات اون قدرا هم بد نیست. ژانویه اگر کوتینیو و دمبله بهش اضافه شن کامل میشه. اما همین موجودی فعلی هم انقدر هست که 5 تا پاس پیاپی تمرین شده ببینیم. من همین قدر تو تیم ببینم راضی میشم! این توقع زیادیه؟!


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱:۴۴)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
در مقايسه تيم سال هاي قبل با اين تيم همين بس كه مهاجم ذخيره تيم سال سه گانه انريكه يعني پدرو اگه الان تو تيم بود مهاجم فيكسمون ميشد.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱:۳۸)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
اينكه ميگيد انريكه ٩ تا جام گرفت بايد به يه نكته اي اشاره كنم كه فصلي كه انريكه سه گانه رو گرفت وضعيت بارسا از لحاظ مهره خيلي بهتر از الان بود. پيكه اماده بود. مثلث msn اماده رو تو خط حمه داشتيم و تعويضيه اينا هم پدرو بود. اينيستا رو فرم بود و ژاوي رو داشتيم. راكيتيچ هم مثل امسال تعطيل نبود. دفاع راست تيم دني بود. بازم بگم؟ من خودم از طرفداراي انريكه هستم مربي خوبي واسمون بود ولي وقتي ميخواين والورده رو تو شروع كارش با انريكه مقايسه كنيد امكانتشونم با هم مقايسه كنيد. كما اينكه همين لوچو هم پارسال بدون هافبك درجه يك نتونست كاري انجام بده، فكر نكنم كسي تعداد زياد بازي هاي بد سال گذشته رو يادش رفته باشه يا اينكه يادتون رفته باشه بازي هاي زيادي رو فقط مثلث خط حملمون واسمون در اوردن نه تاكتيك انريكه. اگه وافعا با اين بازيكناي امسال كسي از والورده انتظار داره تيم مثل دوران اوج پپ بازي كنه يا مثل سال اول انريكه بايد به درك فوتباليش شك كرد.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
leoten نوشته:

به امید باخت بارسا و اخراج والورده و راضی شدن دوستان و برگشت انریکه.چون هر کی غیر از انریکه بیاد تاکتیک نداره،حتی ابرمربی دنیا،گواردیولا.

دیگه در مقابل این حرفا فقط باید سکوت کرد...


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱:۲۶)
 
leoten
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

با تفکری که فوتبال رو در سطح نتیجه می فهمه نمیشه بحث فنی کرد. وقتی خوبی و بدی به برد و باخت باشه، مشخصه که تحلیلیم وجود نداره.

نقطه قوت اصلی این بارسا فقط مسیه. با برد جلوی یه سری حریف ضعیف دوستان سریع حکم دادن که دفاع تیمی عالی شده! تو همین نیمه اول اتلتیکو چنان تاخت و تاز کرد که مشخص شد وضع تیم از نظر دفاع تیمی و پرسینگ چقدر بده.

من حاضرم تک تک گلهایی که این فصل زدیم رو دونه به دونه تحلیل کنم تا ببینید کمتر از 10 درصدش روی کار تیمی به دست اومده. و این یعنی خطر. این یعنی هشدار. انقدر تو باد 4 تا برد نخوابید! بردن لزوما به معنی خوب بودن نیست! انقدر توی این حباب زندگی می کنید که یک جایی بالاخره می ترکه و سقوط آزاد شروع میشه!

با همین تیم با همه ضعفهای از منظر انفرادی که سالها داره، انریکه 9 تا جام گرفت، چون تفکر تاکتیکیش تو زمین حکمفرما بود. بارسای امروز اما تفکر اصلا پشت بازیش نیست. حالا همه هستیم و خواهیم دید که با این روش تا کجا میشه رفت.

همونطور که قبلا گفتم تیم مشکل تاکتیکی زیادی داره،حتی تعویض ها و ارنج والورده هم تو اکثر بازیها جای سوال داره.ولی صحبت اینه که تیم هیچ نکته مثبتی نداره که به همه چیز تیم ایراد میگیریم؟؟؟؟؟تا حالا صحبت سر این بود که نمیتونیم چند تا پاس صحیح بدیم،ولی امشب حداقل 70 دقیقه اتلتیکو دنبال ما دوید.ضمنا صحبت قبلی من این نبود که انریکه تاکتیک نداشت،منظورم اینه اگه بخوایم بی منطق حرف بزنیم میتونیم بگیم انریکه اگه این فصل بود جزو قعرنشینان بودیم.به امید باخت بارسا و اخراج والورده و راضی شدن دوستان و برگشت انریکه.چون هر کی غیر از انریکه بیاد تاکتیک نداره،حتی ابرمربی دنیا،گواردیولا.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
leoten نوشته:

دوستان منتقد همیشگی
یعنی بارسا یه نقطه قوت توی این چندین بازی نداشت؟خیلی جالبه که همه ی بازیها رو میبریم و منتقد صددرصدیم.منتقد واقعی کسیه که هم ضعف ها رو ببینه هم نکات قوتو،نه اینکه تحت هر شرایطی ایراد بگیره.از تعویض،ارنج،نوع بازی،گلزنان،پرچم کرنر،تماشاچی و حتی اتوبوس تیم ایراد میگیریم.کمی انصاف داشته باشیم،اگه بخوایم بی منطق باشیم باید گفت،این تیم اگه الان دست انریکه بود داشتیم واسه بقا میجنگیدیم.

با تفکری که فوتبال رو در سطح نتیجه می فهمه نمیشه بحث فنی کرد. وقتی خوبی و بدی به برد و باخت باشه، مشخصه که تحلیلیم وجود نداره.

نقطه قوت اصلی این بارسا فقط مسیه. با برد جلوی یه سری حریف ضعیف دوستان سریع حکم دادن که دفاع تیمی عالی شده! تو همین نیمه اول اتلتیکو چنان تاخت و تاز کرد که مشخص شد وضع تیم از نظر دفاع تیمی و پرسینگ چقدر بده.

من حاضرم تک تک گلهایی که این فصل زدیم رو دونه به دونه تحلیل کنم تا ببینید کمتر از 10 درصدش روی کار تیمی به دست اومده. و این یعنی خطر. این یعنی هشدار. انقدر تو باد 4 تا برد نخوابید! بردن لزوما به معنی خوب بودن نیست! انقدر توی این حباب زندگی می کنید که یک جایی بالاخره می ترکه و سقوط آزاد شروع میشه!

با همین تیم با همه ضعفهای از منظر انفرادی که سالها داره، انریکه 9 تا جام گرفت، چون تفکر تاکتیکیش تو زمین حکمفرما بود. بارسای امروز اما تفکر اصلا پشت بازیش نیست. حالا همه هستیم و خواهیم دید که با این روش تا کجا میشه رفت.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۱:۰۱)
 
leoten
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
دوستان منتقد همیشگی
یعنی بارسا یه نقطه قوت توی این چندین بازی نداشت؟خیلی جالبه که همه ی بازیها رو میبریم و منتقد صددرصدیم.منتقد واقعی کسیه که هم ضعف ها رو ببینه هم نکات قوتو،نه اینکه تحت هر شرایطی ایراد بگیره.از تعویض،ارنج،نوع بازی،گلزنان،پرچم کرنر،تماشاچی و حتی اتوبوس تیم ایراد میگیریم.کمی انصاف داشته باشیم،اگه بخوایم بی منطق باشیم باید گفت،این تیم اگه الان دست انریکه بود داشتیم واسه بقا میجنگیدیم.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
zhityer نوشته:

داداش همین اتلتیکو پیارسال با تجربه کمتر مارو توی لیگ قهرمانان حذف کرد.
برای قهرمانی نیاز به بردهای چشمگیر نیست، نیاز به عملکرد معقول پیوسته هست.
پارسال هم اتلتیکو و هم رئال رو بردیم ولی تهش جام به رئال رسید،
چرا؟

سوال اصلی اینه که فقط برد و قهرمانی مهمه، یا بازی زیبا؟ برای هوادارای قدیمی قطعا دومی اولویت داره. و بازی زیبا و با برنامه چیزیه که در حال حاضر وجود نداره.

به شخصه اگر با همین وضع بازی قهرمان هم بشیم، لذت چندانی نخواهم برد. که البته این خودش فرض محاله و مگر زیدان باشی که بتونی با چنین کیفیت نازلی از نظر کار تیمی قهرمان بشی!


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۴۶)
 
fatipbarca
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
عملکرد تیم تو نیمه دوم خوب بود، بتزیکنای تعویضی هم خیلی خوب کار کردن، فقط نکته مهم اینه چرا سمدو که همیشه موثر و عالیه رو بیرون میکشه، خب روبرتو رو به جای اینیستا یا راکیتیچ بیاره. اعتمادبه نفس گومز هم بالا رفته، داره خیلی بهتر از فصل پیش بازی میکنه. مساوی نتیجه خوبیه، ولی تیم باید خیلی بهتر بشه.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۴۳)
 
leoten
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
انصافا خیلی خوب بازی کردیم.از بعضی از بازیهایی که بردیم خیلی خیلی بهتر بودیم.بیشتر بازی مخصوصا نیمه دوم اتلتیکو تو قوطی بود.اگه شانس داشتیم میتونستیم ببریم،فقط بازیکنانی که انتظارشو نداشتیم مثل آلبا،اینیستا و راکیتیچ خیلی خوب نبودن و بالعکس دلوفئو و مخصوصا گومز بازیشون راضی کننده بود.میشه به این تیم با اضافه شدن دمبله امید بیشتری داشت.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۴۲)
 
best_of_all
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
این فصل بازی رو در رو با رئال تحقیر میشیم
ببینین کی گفتم
دلیلشم واضحه
رئال مث اتلتیکو بزدل نیست
اتلتیکو جسارت نداشت و خیلی بارسا رو دست بالا گرفت و بعد گلی ک زد ب شدت عقب نشست
ک اگه نمی نشست می تونست خیلی بیشتر گل بزنه
بارسایی که ی زمانی میانگین مالکیت توپش هفتاد و پتج درصد ب بالا بود
حالا فقط جلوی تیمایی مالکیتش بیش از پنجاه درصده که عمدا عقب می نشینن و به دفاع اتوبوسی رو میارن
و هر تیمی
هر تیمی که اراده میکنه پا به پای بارسا برای میانه ی میدان بجنگه مالکیت رو برنده ست
و بعد از چند هفته ی فاجعه جلوی تیپای درجه سه ای مث خیرونا که از نظر مالکیت و موقعیت گل تیم بازنده و بعد از حداقل ده سال تیم مدافع زمین بودیم
خوشحالی هواداران والورده از اینه که بارسا تو بازی امشب میانه ی میدان و مالکیت توپ رو داشت
آخه نوابغ قرن!
تیمی که گل زده و بعد رفته تو دروازه ی خودی چمبره زده که دیگه مالکیت توپ رو ازش گرفتن افتخاری نداره
به جز تیرک مسی و گلی که به واسطه ی بکش زیرش ب ثمر رسید آیا موقعیت دیگه ای هم دیدید؟


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۴۲)
 
alika
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نيمه دوم خوبي بود.، اتلتيك نيمه دوم نفس نكشيد، اگه يكم شانس داشتيم دوميم ميزديم. گومز نيمه دوم كه برگشت جاي خودش خوب و اميدواركننده بازي كرد. والورده بايد بيخيال بازي دادن به راكيتيچ بشه، تعويضاي خوبي انجام داد فقط اگه دنيس و بجاي دلوفئو مياورد بهتر بود. دوستاني هم كه از ارل فصل فقط دارين اناقاد ميكنين و احساس ميكنم منتظر شكست بارسا بودين تا با تمام قدرت والورده رو بكوبين توجه كنين كه اين تيم امسال به جز بوسكتس هافبك طراز اولي نداره و يكي از بهترين بازيكناي دنيا هم از اين تيم جدا شده و حانشيني واسش نداريم. در كل اگه والورده يكم تو انتخاب بازيكنا بيشتر دقت كنه شراط بهتر هم ميشه.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۴۱)
 
mmbehnejad
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
با سلام خدمت همه عزیزان
درسته پیروز نشدیم اما تساوی در زمین اتلتیکو اونم بعد از فیفا دی خودش جای خشنودی داره حتی لایق پیروزی هم در بازی بودیم اما بدشانسی آوردیم اما ضعف های تاکتیکی قطعا هنوز وجود داره اما تیم و والورده به نظرم دارن کم کم هماهنگی بهتری با هم پیدا میکنن.
امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر تیم باشیم.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۸)
 
toraj
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
20 دقیقه اول بازی یکم سردرگم بودیم و گل رو هم از حفره ای که ببین خط هافبک و خط دفاعی ایجاد شده بود خوردیم البته کار سائول هم حرف نداشت. ولی 70 دقیقه بعدی بارسا تو ورزشگاه حریف و اون جو وحشتناکش کاملا سوار بازی بود به شخصه خیلی به این بارسا امیدوارم. پرس تیمی بی نظیر بود ولی تو خلق موقعیت مشکل داریم اونم به خاطر خالی بودن دست مربیه. به امید پیشرفت روز به روز بهترین تیم دنیا. البته از نظر بنده گومزو یا باید بازی نمیداد یا اینکه از اول تو هافبک میذاشتش.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۸)
 
Ibrahim
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نتیجه بد نبود
مسی خسته بود
دلوفئو خوب بود
همیشه بعد از بازیهایه ملی تیمای بزرگ نتیجه خوبی نمیگیرن چلسی .آرسنال .دورتموند.یوونتوس .باختن رئال هم به زحمت برد
اما موندم چرا باز دنیس رو بازی نداد


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۴)
 
zhityer
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
داداش همین اتلتیکو پیارسال با تجربه کمتر مارو توی لیگ قهرمانان حذف کرد.
برای قهرمانی نیاز به بردهای چشمگیر نیست، نیاز به عملکرد معقول پیوسته هست.
پارسال هم اتلتیکو و هم رئال رو بردیم ولی تهش جام به رئال رسید،
چرا؟


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۴)
 
poyafatehi
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
چرا سمدو رو بیرون کشید؟! تو پست خودش خوب بازی می کرد . خط میانی بارسا خیلی مشکل داره.. با رفتن نیمار مسی به تنهایی نمی تونه از پس همه بازی ها برآید. با این شبک بازی سخته بتونیم مقابل تیم های بزرگ نتیجه بگیریم.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۲)
 
006007
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
بعد از مدتها سکوت فقط و فقط خواستم بگم عالی بودیم و درصد مالکیت و تعداد شوت و شوت در چهارچوب و آمارها نشان از برتری ما داشت. میشه به این تیم امیدوار بود،ضمناً بعد از وقفه بازیهای ملی این نمایش جای تشکر داره


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
نقل قول
zhityer نوشته:

بنظرم دفاع مثل همیشه خوب بود.
اگر از دقایق اول بواسطه جو ورزشگاه مادریدی چشم پوشی بکنیم.
ولی هجومی جالب نبودیم. مسی ام که روی فرم نبود.

دقیقا یکی از ضعفامون دفاع تیمی بسیار بده که جلو تیمای قوی تازه خودشو نشون میده. برنامه هجومیمونم که فقط مسیه. وای به روزی که نباشه...


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
واقعا مشخص نیست تیم جز "توپو بده مسی" چه پلنی برای بازی داره و این باعث شده همه حریفای بارسا بیان با شلوغ کردن دور مسی، تیم رو عملا فلج کنن. اگرم نیمه دوم اتلتیکو مطابق بزدلی همیشگی سیمئونه عقب نمی کشید، بعید نبود بازی رو ببازیم.

تعویض ها هم که دیگه شاهکار بود. اینیستا وقتی باید استراحت کنه هست، و وقتی باید باشه تعویض میشه! داستان سمدو و روبرتو هم که کهنه شده.

به هر حال خدا رو شکر یه سانتر به دادمون رسید. امیدوارم باز بازی بعدی شاهد همین حرکات نباشیم.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۸)
 
zhityer
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
بنظرم دفاع مثل همیشه خوب بود.
اگر از دقایق اول بواسطه جو ورزشگاه مادریدی چشم پوشی بکنیم.
ولی هجومی جالب نبودیم. مسی ام که روی فرم نبود.


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۷)
 
ravi_2011
پاسخ به: توقف بارسا در مادرید [ اتلتیکو 1 - بارسا 1 ]
خیلی شاکی و ناراحتم!
حیف مسی، حیف تک تک بازیکنان بارسا که گیر بارتومئوی احمق و والورده ی نالایق افتادن!
انقدر وضعیت تیممون ناجوره که کارشناس برنامه بازی ختافه – رئال مادرید با اطمینان میگفت که امشب بارسا جلوی اتلتیکو امتیاز از دست میده! البته برای هممون کاملاً واضح بود!
چند هفته پیش میدونستیم والورده جلوی اولین محک جدی خودش، هیچ حرفی برای گفتن نداره. این آقا هیچ تأثیری روی بارسا نذاشته! انقدر افتضاح مربیگری میکنه که خیال رئالی ها با وجود برتری امتیازی بارسا کاملاً راحته!
واقعاً متأسفم...این مرد اصلاً به درد بارسا نمیخوره! با این به اصطلاح سرمربی به هیچ جا نمیرسیم!


یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۴ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!