به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: اتلتیکو حریف آسانی نیست!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۱۸) (۴۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فردا شب شاهد یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا خواهیم بود، چرا که بارسا و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سرمربی کاتالان‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود، جو فوق‌العاده جذابی را برای واندا متروپولیتانو پیش بینی کرد. در این خبر اهم صحبتهای ارنستو والورده را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد اتمام آخرین وقفه بازی‌های ملی پیش از جام جهانی ۲۰۱۸، حال لالیگا مجدداً به آغوش طرفداران خود بازگشته است. شنبه شب، بارسا برای اولین بار بازی در واندا متروپولیتانو را تجربه خواهد کرد. بدین منظور باید به پایتخت اسپانیا سفر کند و با میزبان این ورزشگاه، اتلتیکو مادرید رو در رو شود؛ تیمی که ارنستو والورده، سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود در سیوتات اسپورتیوا از آن به عنوان "یکی از کاندیدهای عنوان قهرمانی" یاد کرد.

والورده گفت: «اتلتیکو مادرید حریف آسانی نیست زیرا آن‌ها اغلب از روی ضدحملات به گل می‌رسند؛ گل زدن به آن‌ها کار دشواری است و دفاع منسجمی دارند. ما می‌دانیم که اگر آن‌ها پیش بیفتند، می‌توانند شرایط سختی را برای ما رقم بزنند. فلذا قصد ما این است که فرصت‌های زیادی به آن‌ها ندهیم».

این مرد که با لقب "مورچه" از او یاد می‌شود، در مورد اولین بازی تیمش در خانه جدید اتلتیکو نیز سخن گفت: «جو فوق‌العاده جذابی در آنجا حاکم خواهد بود، زیرا فوتبال یک نمایش است و ما می‌خواهیم مردم از آن لذت ببرند».

هفته گذشته اندرس اینیستا قراردادی مادام العمر را با باشگاه به امضا رساند و سرمربی هم دیدگاه خود نسبت به تصمیم کاپیتان اول تیمش را ارائه کرد و از در اختیار داشتن او برای مصاف با اتلتیکو مادرید بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش گفت: «او برای بارسا یک الگو محسوب می‌شود. او در زمین برای ما یک بازیکن کلیدی است و ما فکر می‌کنیم وضعیت او برای بازی در برابر اتلتیکو خوب خواهد بود».


در نهایت با عنایت به هت تریک سه‌شنبه شب مسی و رساندن آرژانتین به جام جهانی، والورده به تحسین قابلیت‌های مرد شماره ۱۰ تیمش پرداخت: «همه منتظر ظهور او بودند و این اتفاق افتاد. در کنار تمام ویژگی‌هایش، من رقابت طلبی او و این واقعیت را که می‌تواند هر روز پس از روز دیگر ثابت کند که بهترین بازیکن جهان است، دوست دارم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fatipbarca
پاسخ به: والورده: اتلتیکو حریف آسانی نیست!
تیم باید کیفیت خودشو تو این بازی نشون بده، امیدوار با یه بازی منسجم مثل فصول قبل مقابل اتلتیکو نتیجه بگیریم.


شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۲:۰۳)
 
marzeg
پاسخ به: والورده: اتلتیکو حریف آسانی نیست!
این جور که از گزارشات معلومه تیم امادس.به امید برد و 3 امتیاز شیرین دیگه...


شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۶ (۱:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: اتلتیکو حریف آسانی نیست!
امیدوارم فردا بتونیم یه بازی خوب ببینیم. تو مقاطع دشوار فصل نمیشه فقط با اتکا به مسی و اینیستا برنده شد.


شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۶۴ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!