به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اتلتیکو مادرید vs بارسلونا: سه چیزی که باید در این دیدار انتظار دیدنش را بکشیدآنالیز فنی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۲۵) (۸۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: barcablaugranes
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

لالیگا، پس از وقفه بازی‌های ملی، از امروز دوباره با دیداری بسیار جذاب آغاز می‌شود. بارسلونا امشب از ساعت 22:15 باید در سخت‌ترین آزمون خود تا اینجای فصل، با رقیب سنتی خود روبرو شود. در این خبر از سه نکته مهمی که می‌توانند سرنوشت این بازی حساس را رقم بزنند، آگاه خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاگردان ارنستو والورده که اکنون بر صدر جدول تکیه زده‌اند و هنوز طعم هیچ شکستی را هم نچشیده‌اند، فردا شب باید در ورزشگاه نوساز واندا متروپولیتاتو در مقابل تیم اتلتیکو مادرید، که از قضا آنها هم تا به اینجای فصل در لیگ شکست ناپذیر بوده‌اند، قرار بگیرند. در این خبر نگاهی خواهیم داشت به سه نکته حائز اهمیت از این دیدار بسیار جذاب، که که دانستن آنها بدون شک می‌تواند مفید باشد.

اتلتیکو، آزمونی واقعی برای دفاع بارسلونا

خط دفاع بارسلونا تاکنون با دریافت تنها دو گل در لالیگا و بسته نگاه داشتن دروازه در لیگ قهرمانان اروپا، عملکردی عالی و بی‌نقص از خود به نمایش گذاشته است. اگرچه آنها شنبه شب دشواری را پیش روی خود می‌بینند و تماشای اینکه بارسایی‌ها چگونه از پس این چالش برمی آیند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

به نظر می‌رسد که والورده جوردی آلبا، جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی را از ابتدا به زمین بفرستد و حضور نلسون سمدو – با وجود اینکه او تمایل داشته تا سمدو را در دیدارهای بیرون از خانه، خارج از لیست قرار دهد – هم محتمل به نظر می‌رسد.

بزرگترین خطر مشخصا آنتونیو گریژمان است؛ اما آنخل کوریا و یانیک کاراسکو تابحال سه گل در این فصل از لالیگا به ثمر رسانده‌اند. بارسا در سه دیدار آخرش در تمام رقابت‌ها موفق به کلین شیت شده است و دریافت نکردن گل در بازی فردا، نشانه‌ای از آینده‌ای درخشان برای تیم خواهد بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی عاشق بازی مقابل اتلیتکو مادرید است

مسی پس از بازی میانه هفته و رقم زدن هتریکی فوق‌العاده که آرژانتین را در آخرین دیدار مرحله مقدماتی، به جام جهانی 2018 روسیه رساند، فردا به دنبال انجام کاری مشابه مقابل تیم مادریدی است. اگرچه هنوز مقدار تلاش و انرژی که او در بازی در ارتفاع بالای شهر کویتو هفته صرف کرد، و اینکه نابغه آرژانتینی در تمامی دقایق ممکن تاکنون، برای بارسا به میدان رفته است، باید به خاطر سپرده شود.

آنچه که ما می‌دانیم، این است که مسی رکورد خارق العاده‌ای را مقابل اتلتیکو، یکی از رقابای محبوبش، ثبت کرده است. در 34 رویارویی، مسی 27 گل به ثمر رسانده است؛ که 12 تای آنها در 17 دیدار در ویسنته کالدرون وارد دروازه این تیم شده است. و البته که او در دیدار قبل مقابل اکوادر در فرم کاملا مناسبی به نظر می‌آمد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آیا بارسلونا اولین شکست لالیگایی اتلتیکو را در ورزشگاه جدید به آنها تحمیل کند؟

بارسلونا اولین تجربه حضور خود در ورزشگاه واندا متروپولیتانو را کمتر از چند ساعت دیگر تجربه خواهد کرد و امیدوار است تا اولین شکست لالیگایی اتلتیکو مادرید در زمین جدیدشان را به سفید و قرمزها تحمیل کند. درست است که شاگردان دیگو سیمئونه تا این مسابقه، فقط دو بار در خانه در لیگ این فصل به میدان رفته‌اند و در این دو بازی موفق به شکست سویا و مالاگا شده‌اند، اما آنها حتی یک گل هم دریافت نکرده‌اند.

علی رغم شکست ناپذیر بودن آنها در لالیگا، چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق به شکست 2-1 آنها در ورزشگاه واندا، در ماه سپتامبر شده است. پیروزی برای بارسا می‌تواند کاتالان‌ها را به راحتی با 9 امتیاز فاصله، بالاتر از اتلتیکو قرار دهد که نتیجه‌ای عالی محسوب می‌شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!