به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پشت پرده امضای قرارداد اندرس اینیستا با بارسا (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۳۹) (۶۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


در این خبر قصد داریم شما را به پشت پرده نیوکمپ ببریم، جایی که کاپیتان بارسا با یک قرارداد غیرمنتظره مواجه شد، برای عکاسان ژست گرفت، و در مورد گذشته، حال و آینده‌اش با رسانه‌ها صحبت کرد. با ما همراه باشید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جمعه 6 اکتبار 2017، روز اندرس اینیستا بود. در این روز، اف سی بارسلونا اعلام کرد که هافبک 33 ساله خود را با قراردادی مادام العمر که برای اولین بار در تاریخ باشگاه اتفاق می‌افتاد، غافلگیر کرده است.

و چرا که نه؟ اینیستا یک سمبل سلطه آبی و اناری‌ها بر دنیای فوتبال است و یکی از عناصر اصلی دوران موفقیت و پیروزی بارسا بوده است. اینیستا در سن 12 سالگی، از خانه‌اش آلباسته به بارسا آمد و پس از اولین حضور با تیم اصلی در سال 2003، این مسیر را تا بستن بازوبند کاپیتانی باشگاه ادامه داد و در خلال 15 فصلش با بارسا، رکورد خیره کننده 30 جام را به نام خود ثبت کرد.

روز اینیستا با یک کنفرانس مطبوعاتی هم همراه بود که در آن شوالیه همیشه متواضع، درباره همه چیز صحبت کرد. در تماشای ویدئوی پشت پرده این اتفاق بزرگ با ما همراه باشید.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!