به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تباس: تصور لالیگای بدون بارسا برایم ناممکن نیست!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۲) (۶۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

در رابطه با جدایی کاتالونیا از اسپانیا، خاویر تباس، ریاست لیگ این کشور به گفتگو با سایت گل پرداخت و نظرات خود را در مورد شانس بازی بارسا در لالیگا، بعد از استقلال بیان نمود. در این خبر متن مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جدایی پیش از پایان فصل؟

این چیزی است که باید به لحاظ قانونی بررسی شود. من فکر می‌کنم لیگ ادامه خواهد یافت اما مطمئن نیستم. البته که اگر چنین اتفاقی بیافتد، با باشگاه‌های حاضر در لالیگا صحبت خواهم کرد و نظرات آن‌ها را جویا خواهم شد، اینکه چه موضعی دارند و چطور فکر می‌کنند.

تاکید می‌کنم که لالیگا از یک توافق داوطلبانه میان باشگاه‌ها ایجاد نشده است، بلکه قانون ورزشی اسپانیاست که مشخص می‌کند باید یک لیگ متشکل از تیم‌های حرفه‌ای تشکیل شود و این فقط برای تیم‌هایی قابل شرکت خواهد بود که عضو فدراسیون فوتبال اسپانیا باشند.

این جدایی چه تاثیراتی در پی خواهد گذاشت؟

متعاقباً خواهیم دید با این اعلام استقلال، چه رخ می‌دهد. اگر این اتفاق رخ دهد، من بلافاصله به باشگاه‌های کاتالانی حاضر در لیگ خواهم رفت و در صورت حمایت از این موضع (جدایی) از لیگ اخراج خواهند شد. ما وظیفه داریم به حرف‌های آن‌ها گوش دهیم اما باید درست طبق آیین نامه قوانین عمل کنیم. هیچ کس انتظار تحقق این اتفاق را ندارد اما آیین نامه باید عملی شود.

به نظر من باشگاه‌های کاتالانی باید واکنش نشان دهند. من حق آزادی بیان را درک می‌کنم اما دموکراسی دلایلی دارد و ما هم باید طبق قوانین عمل کنیم. و مسئله‌ای که وجود دارد این است که فدراسیون فوتبال کاتالونیا می‌خواهد زیر نظر فدراسیون اسپانیا بماند یا خیر.

لالیگا بدون بارسلونا و اسپانیول؟ تا چند ماه پیش نمی‌توانستم به آن فکر کنم، اما متاسفانه اکنون برایم دور از ذهن نیست. در این صورت لیگ ما ارزش‌هایی را از دست می‌دهد اما مشکلی برای بازیابی آن نخواهیم داشت.

آیا بازیکنان حاضر در تیم‌های کاتالونیا، بازیکن آزاد محسوب خواهند شد؟

این یک بحث بازار نیروی کار است، با در نظر گرفتن این فرضیه که فدراسیون کاتالان توسط فیفا به رسمیت شناخته نشود و در نتیجه خارج از بازار بماند. در نتیجه این محتمل است که بازیکنان بارسا، به عنوان بازیکن آزاد محسوب شوند.

بارسا و اسپانیول لالیگا را رها خواهند کرد؟

نمی دانم، شرایط کنونی درست مانند بازی شطرنج است و ما باید منتظر ماند و دید چه رخ خواهد داد.

ما باید صبر کنیم تا از موضع فدراسیون کاتالونیا مطلع شویم. اگر آن‌ها بخواهند از اسپانیا خارج شوند، دیگر قادر به حضور در لالیگا نخواهند بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تباس: تصور لالیگای بدون بارسا برایم ناممکن نیست!
لالیگا بدون بارسا نابود میشه و خودشون بهتر از هرکس اینو می دونن!


شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۶ (۲۰:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!