به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مذاکره، احترام و ورزش!آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۰۰) (۵۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelonna.ir


به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در اسپانیا، اف سی بارسلونا به با هدف بهبود وضعیت فعلی کاتالونیا، خواهان فرآیندی گفتگو محور برای یافتن راه حل‌هایی سیاسی است. در این خبر به موضع رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص اتفاقات اخیر کاتالونیا خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار این کشور، اف سی بارسلونا خواهان فرآیندی گفتگو محور برای یافتن راه حل‌های سیاسی برای وضعیت فعلی کاتالونیاست. و این اتفاق باید در شرایطی صورت بپذیرد که بیشترین احترام نسبت آرزوهای اکثریت مردم کاتالونیا برای تصمیم‌گیری در مورد آینده‌شان، منظور شود.

ما فراتر از یک باشگاه‌ایم و این دقیقاً به این خاطر است که در برهه‌های سخت (مانند آنچه اکنون تجربه می‌شود) نسبت به هوادارنمان احساس وظیفه می‌کنیم.


مردم با صحبت کردن یکدیگر را درک می‌کنند. اف سی بارسلونا خواهان احترام است. به عنوان یکی از موسساتی که متعهد به این ارزش‌ها و همزیستی مسالمت آمیز است، این باشگاه احساس می‌کند که تمام اقدامات عمومی باید در جهت ایجاد پلی برای دستیابی به گفتگویی باشد که در این مورد ضروری است و در عین حال، به آزادی بیان مردم کاتالونیا احترام می‌گذارد.

به منظور غلبه بر این بحران، لازم است که همه ما متحد شویم و از امکانات اجتماعی خود مسئولانه بهره بگیریم.

با وجود اینکه از لحاظ ورزشی، در رشته‌های مختلف رقابت خواهیم کرد، هر جا که لازم باشد از خواست مذاکرات نهادی دفاع خواهیم کرد. مثل همیشه، ما همچنان خواهان قهرمانی در تمام رقابت‌ها هستیم.

این وظیفه ماست که حقیقتی را که در کاتالونیا رخ می‌دهد، به دنیا نشان دهیم و مجدداً تعهمدمان را نسبت به این جامعه و آزادی بیان آن، همچون تعهدی که بارسا سال‌ها طی تاریخ ۱۱۸ ساله خود به آن وفادار بوده است، تایید کنیم.

زنده باد بارسا
زنده باد کاتالونیا
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مذاکره، احترام و ورزش!
مردک متظاهر...


شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۴:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!