به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جالب‌ترین آمارها از شروع فوق‌العاده بارسلونا و مسی در فصل جاریآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۰:۳۷) (۶۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: barcablaugranes
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

با وجود همه ماجراهای ناخوشایندی که در تابستان گذشته رخ داد، بارسلونا با روند شکست ناپذیری‌اش در هفته‌های ابتدایی این فصل، بیش از همه چیز تعجب فوتبال دوستان را برانگیخته است. در این خبر، آمار و ارقام‌هایی جالب از عملکرد آبی و اناری‌ها و ستاره آرژانتینی را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاتالان‌ها با حضور در صدر جدول لالیگا با آمار هفت پیروزی از هفت دیدار، و همچنین برد هر دو بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پا به وقفه بازی‌های ملی گذاشتند. بارسلونا علاوه بر این عملکرد عالی در نتایج تا به اینجا، موفق به ثبت آمارهای جذاب و خواندنی دیگری هم شده است، که در اینجا تعدادی از آنها را برای شما گرد آورده‌ایم.

جادوی مسی

1. لیونل مسی بیش از هر بازیکن دیگری در پنج لیگ معتبر اروپایی در این فصل، موفق به زدن شوت در چارچوب (25) شده است.
2. او تاکنون موفق به زدن 11 گل در فصل جاری لالیگا شده است؛ که این به معنای بهترین شروع او تابحال، در هفت دیدار ابتدایی لیگ است.
3. مسی در سال 2017 در کل 45 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است؛ که این آمار حداقل 14 گل از هر بازیکن دیگر شاغل در لالیگا (در تمام رقابت ها)، بیشتر است.
4. در بین بازیکنانی که هنوز در حال بازی در لالیگا هستند؛ لیونل مسی با 360، کریستیانو رونالدو با 285 و آرتیز آدوریز با 150 گل، از نظر میزان گلزنی در صدر قرار دارند.
5. مسی در آخرین دیدار تیم مقابل لاس پالماس، صدمین پاس گل خود را برای بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ در تمام رقابت‌ها، و 139امین پاس گلش در لالیگا را برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد.
6. پاس گل فوق ستاره آرژانتینی برای سرجیو بوسکتس، همچنین اولین پاس گل این فصل او به یک هافبک بود.
7. مسی در مقابل لاس پالماس موفق به ثبت آمار فوق‌العاده دیگری هم شد،؛ او در این بازی 10 دریبل موفق داشت، که از هر بازیکن دیگری در یک بازی لالیگا در این فصل تعداد بیشتری ست.

و در اینجا یک آمار دیگر از مسی که باور کردنش ممکن است برای شما کمی دشوار باشد...

با وجود همه نکات مثبت گفته شده، مسی در خلق حتی یک موقعیت گلزنی در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ناکام ماند.

بوسکتس و ماسکرانو

گل بوسکتس در مقابل لاس پالماس، اولین گل او برای بارسلونا پس از 1036 روز بود. آخرین گل این هافبک باتجربه به 30ام نوامبر 2014، یعنی تقریبا سه سال پیش بازمی گردد.

خاویر ماسکرانو در همین دیدار موفق به ثبت 200امین تجربه بازی‌اش برای بارسلونا شد، که او را به رتبه چهارم بازیکنان غیراسپانیایی در این زمینه رساند. نفرات اول این لیست عبارتند از: مسی 389، دنی آلوز 247، کوکو 205.

و آمار تیم

1. گلزنان برتر آبی و اناری‌ها در این فصل و در تمام رقابت‌ها عبارتند از: لیونل مسی با 12 گل، گل بخودی با 4 گل، پائولینیو، دنیس سوارز و لوئیز سوارز، هر سه با 2 گل.
2. ناپولی و بارسلونا تنها تیم‌هایی در پنج لیگ معتبر اروپایی هستند، که موفق به ثبت آمار 100% پیروزی در شروع فصل جاری رقابت‌های خود شده‌اند.
3. رکورد خانگی بارسلونا در تمامی رقابت‌های فصل جاری بدین شرح است: 5 دیدار، 5 پیروزی، 19 گل زده، 1 گل خورده.
4. کاتالان‌ها کلیه دیدارهای خود در لالیگا 2017/18 را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، که این آمار با بهترین شروع تاریخ آنها در این رقابت‌ها در فصل 2013/14، برابری می‌کند.

* تمامی این آمارها از وبسایت‌های اپتا، هواسکورد و اسکواکا گرفته شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: جالب‌ترین آمارها از شروع فوق‌العاده بارسلونا و مسی در فصل جاری
بهترین بازیکن بی رقیب تاریخ فوتبال.


جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۴۱)
 
Patrick
پاسخ به: جالب‌ترین آمارها از شروع فوق‌العاده بارسلونا و مسی در فصل جاری
ویوا بارسا.به امید استقلال کاتالونیا


جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۴۱)
 
leoten
پاسخ به: جالب‌ترین آمارها از شروع فوق‌العاده بارسلونا و مسی در فصل جاری
مسی در کنار یه مشت بازیکن دوزاری تو تیم ملی آرژانتین داره نابود میشه.واقعا بازیکنانی مثل پائو،گومز،دلوفئو تو بارسا از دیماریا،هیگواین،ایکاردی و بقیه تو آرژانتین بهترن.باورکردنی نیست،آرژانتین و مسی در آستانه حذف از جام جهانی هستن،اونم بخاطر ...........


جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۳:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!