به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: مسی نباید بدون توپ باشدمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۰:۳۸) (۶۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


طی مصاحبه‌ای با موندو لئو، این آبی و اناری پوش سابق در مورد وضعیت فعلی تیم ملی آرژانتین در آستانه ادامه بازی‌های انتخابی جام جهانی روسیه و نیز نقش مسی در آن صحبت کرد. مصاحبه کامل او را در این خبر بخوانید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی

«تیم ملی آرژانتین و بارسلونا نباید اجازه دهند حتی ۱۰ دقیقه از بازی‌‌هایشان بدون لمس توپ توسط مسی سپری شود. مسی باید در جریان بازی باشد. او باید در جایی باشد که اتفاقات رقم می‌خورند، جایی که توپ هست. در غیر این صورت مسی کلافه خواهد شد. اگر ۵ دقیقه گذشت و او توپ را لمس نکرد، باید او را به جایی آورد که توپ هست. باید در بازی شرکت داشته باشد».

آرژانتین

«من فکر می‌کنم آرژانتین می‌تواند قهرمان جام جهانی روسیه شود. درست است که اکنون در شرایط سختی قرار دارد اما همه ما می‌دانیم که اگر جواز حضور به این رقابت‌ها را کسب کنند، یکی از مدعیان قهرمانی خواهند بود. به خاطر بازیکنانی که دارند و این که با سرمربی جدیدشان (خورخه سامپائولی) در حال طی کردن مسیر درستی هستند. در اسپانیا همه برای سامپائولی ارزش قائلند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ژاوی: مسی نباید بدون توپ باشد
نقل قول
Striker نوشته:

هنوز نمی فهمم چرا سامپائولی دیبالا رو، رو نیمکت گذاشته بود و بندیتو رو کنار مسی آورده بود. بدتر از این نمیشد ترکیب چید. مسی هم توپ نمی گرفت. حیف این تیم که دست این مربی دادند.

واقعا معلوم نیست چی فکر می کنه...


جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۴۲)
 
Striker
پاسخ به: ژاوی: مسی نباید بدون توپ باشد
هنوز نمی فهمم چرا سامپائولی دیبالا رو، رو نیمکت گذاشته بود و بندیتو رو کنار مسی آورده بود. بدتر از این نمیشد ترکیب چید. مسی هم توپ نمی گرفت. حیف این تیم که دست این مربی دادند.


جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۸ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!