به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سامپائولی: تیم را بر اساس مسی و دیبالا بنا نخواهیم نکرد!جام جهانی ۲۰۱۸
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۲۰:۲۸) (۷۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با توجه به این‌که آرژانتین در شرایط حساسی قرار دارد، استفاده از زوج مسی - دیبالا در ترکیب اصلی ریسک بزرگی خواهد بود. در این خبر، از نقطه نظرات سرمربی تیم ملی آرژانتین در خصوص سبک بازی تیمش و میزان وابستگی به مسی، مطلع خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی تیم ملی آرژانتین اذعان دارد که با توجه زمان محدود مسی و دیبالا برای تمرین با یکدیگر، تمایلی ندارد نام هر دوی آن‌ها را در یک ترکیب قرار دهد. او که معتقد است آرژانتین جواز حضور در جام جهانی روسیه را بدست خواهد آورد، گفت: «با توجه به این که فرصت زیادی برای تمرین با زوج مسی - دیبالا نداریم، باید به دنبال ترکیب روان تری باشیم».

دیبالا که فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۲ گل در تمام مسابقات از ستارگان درخشان تیمش بود، قبلاً اعلام کرده بود که بازی برای بارسلونایی که مسی را در اختیار دارد، با توجه پُست مشابهش با او، غیر ممکن است. در مورد این اظهار نظر دیبالا، سامپائولی افزود: «فکر نمی‌کنم دیبالا چیز بدی گفته باشد. او گفته بود از بازی در کنار مسی خوشحال می‌شود اما [در آن صورت] فرصت کافی برای بازی کردن پیدا نمی‌کند».

سمپائولی افزود: «طبیعتاً لئو باید در زمین بین خطوط حرکت کند؛ همان کاری که در باشگاهش انجام‌ می‌دهد. اختراع کردن پستی که او بتواند در آن سیستمی را توسعه دهد یا به بازی او ساختار بدهد، بی‌معنی است. زمانی که ما از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده می‌کنیم، او نقشی تهاجمی‌تر خواهد داشت و همواره در نزدیکی محوطه جریمه است. حتی زمانی که به دور از دروازه بازی می‌کند، بهترین یار ما [خارج از موقعیت گلزنی] است و این همان کاری است که او در باشگاهش به بهترین شکل انجام می‌دهد».

سرمربی آرژانتین در پایان گفت: «وظیفه من این است که به او تاکید کنم که نقشی حیاتی در تمام کنندگی‌های تیم در انتهای زمین دارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AmHosseini
پاسخ به: سامپائولی: تیم را بر اساس مسی و دیبالا بنا نخواهیم نکرد!
قشنگ معلومه فدراسیون آرژانتین ضعف مدیریتی شدیدی داره
آخه سمپائولی در حد تیم هرکولس هم نیست


پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۴۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: سامپائولی: تیم را بر اساس مسی و دیبالا بنا نخواهیم نکرد!
یه زمان میگفتن نیمار و مسی و سوارز باهم کارایی ندارن ولی دیدیم چی شد...وظایف و درخشش ها تقسیم شد و صد درصد پتانسیل مسی زیر گندکاری های سوارز و نیمار به ۵۰ درصد کاهش پیدا میکرد و البته که الانم بقیه گند میزنن ولی خب اصلا نمیشه از تاثیرات خوبی که داشتن سه تا مهاجم خوب روی بازی بارسا گذاشت غافل شد
خلاصه که خوب میشه دوتارو کنار هم بازی داد منتها واقعا زمان محدوده و ارژانتین فقط باید ببره به هر روش ممکن


پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۴۸)
 
leoten
پاسخ به: سامپائولی: تیم را بر اساس مسی و دیبالا بنا نخواهیم نکرد!
جالبه عناصر تهاجمی آرژانتین از همه ی تیمهای جهان بیشتر و بهتره،ولی ضعیف ترین خط حمله رو تو مقدماتی جام جهانی داره.واقعا آرژانتین هم مثل بارسا،مدیرای احمقی داره،با این سرمربی هایی که انتخاب میکنن.الان تو این وضعیت بحرانی آرژانتین،میشه مسی رو کمی عقب آورد و دیبالا رو به خط حمله اضافه کرد.


پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سامپائولی: تیم را بر اساس مسی و دیبالا بنا نخواهیم نکرد!
مربی مربی باشه می تونه کنار هم بازیشون بده. اصلا اینطور نیست که عینا جای هم باشن. مگه میشه از چنین ستاره ای صرف نظر کرد آخه؟!


پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!