به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: با احترام و صحبت با یکدیگر می‌توانیم به درک متقابل برسیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۵) (۵۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مدافع مرکزی که این روزها را در اردوی تیم ملی اسپانیا سپری می‌کند، طی مصاحبه با رسانه‌ها از وضعیت فعلی کاتالونیا و تعهد خود نسیت به تیم ملی کشورش سخن گفت. در این خبر، متن مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از صحبت‌هایی که در رابطه با اوضاع نابه‌سامان کاتالونیا در روز بازی بارسا و لاس پالماس داشت [او گفته بود که حاضر است در صورت لزوم از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کند]، پیکه از تعهد خود نسبت به تیم ملی کشورش سخن گفت: «محال است که در تعهد من شکی وجود داشته باشد. من سال‌های زیادی را در این تیم بازی کرده‌ام و آن را همچون خانواده‌ام می‌دانم. این یکی از دلایل اصلی حضور من در اینجاست. اینکه مردم در تعهد من شک می‌کنند، برایم عذاب آور است. می‌دانم برخی از هواداران بر علیه من هستند اما من می‌خواهم اوضاع را تغییر دهم. من می‌خواهم مشکلات را حل کنم. سرمربی و بازیکنان تصمیم گرفتند که من اینجا بمانم و من هم تلاش خواهم کرد تا به بهترین نحو ممکن به آن‌ها کمک کنم».

پیکه همچنین نظر خود را در رابطه با وضعیت سیاسی فعلی حاکم بر کاتالونیا که بعد از همه پرسی روز یکشنبه برای استقلال این ایالت متشنج شد، گفت. او اذعان داشت: «با احترام و صحبت با یکدیگر می‌توانیم به درک متقابل برسیم. من معتقدم که افراد زیادی در اسپانیا هستند که موافق برگزاری این رفراندوم هستند. من از همه آن‌ها حمایت می‌کنم؛ چه کسانی که موافق استقلال و جدایی‌اند و چه کسانی که مخالف‌اند. اکنون مشکلی در اسپانیا به‌وجود آمده که با مذاکره نکردن بدتر هم خواهد شد. صحبت کردن می‌تواند دستاوردهای زیادی داشته باشد».


او در پایان گفت: «هر کسی نظر خود را دارد، من به بقیه احترام می‌گذارم و آنچه می‌خواهم، احترام متقابل است. صحبت کردن، مردم را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر روز بیشتر از دیروز رفتارهای افراط گرایانه در آن ترویج پیدا می‌کند. شرایط فعلی کاتالونیا مانند یک پسر ۱۸ ساله است که می‌خواهد خانه‌اش را ترک کند؛ او فکر می‌کند با او واقع گرایانه رفتار نمی‌شود، پس شما باید با او صحبت کنید، در غیر این صورت او تصمیم خود را عملی خواهد کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
leoten
پاسخ به: پیکه: با احترام و صحبت با یکدیگر می‌توانیم به درک متقابل برسیم
مادرید متوحش که صحبت حالیش نمیشه.اونا به خودی هم رحم نمیکنند،چه برسه دشمن دیرینه ای به نام کاتالان.از الان هم برنامه ریزی کردند تا هواداران بارسا رو به ورزشگاه اتلتیکو راه ندن.این فصل خودی و غیر خودی،سیاسی و غیر سیاسی علیه بارسا هستن.


پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیکه: با احترام و صحبت با یکدیگر می‌توانیم به درک متقابل برسیم



پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!