به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دنیس سوارز؛ مبارزه برای ترکیب اصلی و آینده خود در بارسلوناآنالیز فنی
فرستنده ماهان مولائی در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۳:۱۵) (۸۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
لینک خبر
ماهان مولائی / FCBarcelona.ir


یکی از بزرگترین معضلات بارسا در این فصل، چگونگی جایگزینی نیمار بود. با خرید عثمان دمبله، نگرانی هواداران کاهش یافت، اما پس از مصدومیت این بازیکن فرانسوی، بازیکن جدیدی وارد صحنه شد و کیفیت خود را به نمایش گذاشت. شاید برخی به جرارد دلوفئو فکر کنند، اما خیر... دنیس سوارز! با ما همراه باشید تا بیشتر از روند تکامل ستاره جوان بارسا بدانید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بااستعداد و درک بالا از روش بازی بارسلونا، دنیس به شیوه‌ای منحصر به فرد، خود را از بقیه رقیب‌هایش برای گرفتن جایگاه اصلی در ترکیب تیم، متمایز کرد. طی فصل جاری، شایعات در مورد ناراحتی بابت دقایق کم بازی، از سرخی روبرتو به جرارد دلوفئو منتقل شده است. دلوفئو، که همیشه امید زیادی به وی بوده ولی آنچه که از او انتظار می‌رفته را از خود نشان نداده است. تلاش کم او در زمین به چشم می‌آید و روحیه وی نیز تضعیف شده‌ است.

طی تابستان، دنیس سوارز دو پیشنهاد را رد کرد که یکی از آنها مربوط به ناپولی بود. وی در مورد این تصمیم که به دلیل مبارزه برای قرار گرفتن در تیم اصلی اتخاذ شده بود، گفت: «هیچ شکی درباره ماندن نداشتم. می‌دانم که توانایی به دست آوردن اعتماد مربی را دارم و شانس خود را بالا می‌بینم. اگر بتوانم از فرصت‌هایم به‌ خوبی استفاده‌ کنم، هدف من تبدیل شدن به یک بازیکن مهم برای تیم است و برای رسیدن به آن دست از تلاش بر نمی‌دارم».

به نظر می‌رسد که در حالی که کیفیت آنها در زمین تقریبا مشابه است، تفاوت عمده بین سوارز و دلوفئو تعهدی است که به تاثیرگذاری در باشگاه مورد علاقه خودشان دارند. برخلاف دلوفئو، دنیس نه تنها در کارهای تهاجمی، بلکه در کارهای تدافعی نیز در این فصل خوب کار کرده‌ است. این پرسش که «آیا او در بازپس‌گیری توپ مشارکت خواهد کرد؟» دیگر به سوارز مربوط نمی‌شود، چون بارها و بارها این را از او دیده‌ایم.

در مورد موضوع مشارکت در حملات باید این را گفت که دنیس ثابت کرده‌ که کیفیت طبیعی وی می‌تواند با یک خلاقیت عالی همراه شود. او تاکنون شش بازی در لالیگای این فصل انجام داده‌ است. در دو بازی که از ابتدا آغاز کرد، یک گل زد، دو پاس گل داد و 84.35% پاس‌هایش سالم به مقصد رسید.


یک چشمه از ذهن بی‌رحم و خلاق این بازیکن را می‌توان در بازی مقابل ختافه، هنگامی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، مشاهده‌ کرد. تیم 1-0 عقب بود و والورده دنیس را در نیمه دوم به زمین فرستاد. تغییر در روند بازی بلافاصله حس شد و سوارز ثابت کرد که تصمیم سرمربی درست بوده‌ است. در اختیار گرفتن توپ در محوطه جریمه، کیفیت بالا روی کنترل توپ و شوتی بی‌نقص که دروازه ویسنته گایتا را گشود.

یکی از جنبه‌هایی که هواداران بارسا در بین بازیکنان خود سراغ دارند و آن را تایید و ستایش می‌کنند، تلاش فراوان آنها است. هیچ بازیکنی در بارسا نباید دست از تلاش کردن بردارد، چه مسی، چه دلوفئو. به نظر می‌رسد که دنیس سوارز به خوبی از این مسئله آگاه است و برای آبی اناری‌ها از جان و دل مایه می‌گذارد. در سمتی دیگر، دلوفئو فکر می‌کند که تنها گل و پاس گل می‌تواند کادر فنی، هم‌تیمی‌ها و هواداران را راضی نگه‌ دارد.

برای موفقیت در تیم، کیفیت لازم است، اما برای تبدیل شدن به عضو جدایی ناپذیر تیم، تلاش در درجه نخست قرار دارد. باید به دنیس سوارز برای فهمیدن این حقیقت و ادامه دادن کار خود با تلاش و کیفیت آفرین گفت.


امیدواریم که فرم خوب وی ادامه داشته باشد و تیم بتواند جایگزینی مناسب برای ژاوی و اینیستا پیدا کند. کسی که بداند برای موفقیت در زمین بازی، نخست باید در ذهن خود موفقیت کسب کند! زنده باد بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AmHosseini
پاسخ به: دنیس سوارز؛ مبارزه برای ترکیب اصلی و آینده خود در بارسلونا
دنیس واقعا عالیه ... دقیقا عین چند سال پیش ژاوی و اینیستا چشم نواز بازی میکنه
امیدوارم تجربش با بیشتر بازی کردن بالا بره
و مطمنم اگه مشکلی پیش نیاد واقعا جز کلیدی ترین بازیکنای فصول بعد بارسا میشه
خیلی خیلی دوسش دارم


پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۳۰)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: دنیس سوارز؛ مبارزه برای ترکیب اصلی و آینده خود در بارسلونا
امیدوارم بیشتر بهش فرصت برسه


پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۸)
 
006007
پاسخ به: دنیس سوارز؛ مبارزه برای ترکیب اصلی و آینده خود در بارسلونا
نقل قول
دنیس فقط نیاز به بازی بیشتر داره تا بتونه بهترین فرم خودشو بدست بیاره که متاسفانه فصل قبل لوچو این فرصتو بهش نداد. درسته که امسال بارسا هنوز بازی های جذابی ارائه نمیده ولی صحبت بازیکنایی مثل آلبا و بوسکتس نشون میده از شرایط تیم راضین و میشه امیدوار به پیشرفت تیم بود. متن صحبت امروز بوسکتس: بوسکتس در مورد رمز موفقیت بارسا در فصل جاری گفت:« می گویند در این فصل هافبک ها کمتر می دوند؛ ولی بیشتر صاحب توپ می شوند؛ اما راستش را بخواهید من کاری به آمار ندارم. می توانم بگویم که تیم امسال با کادر جدید، متحد تر از فصل گذشته است. مجموعه ای رقابتی تر در اختیار داریم و تیم ها برای خلق موقعیت و گلزنی روی دروازه ما بیشتر از گذشته دچار سختی می شوند. این برای من و همچنین تیم یک مزیت محسوب می شود. داشتن چنین تیم متحدی به ما برای کسب جام های پیش رو کمک خواهد کرد. البته باید بگویم که هنوز در ابتدای فصل هستیم و راهی طولانی در پیش داریم.»



چهارشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۶ (۲۲:۴۵)
 
alika
پاسخ به: دنیس سوارز؛ مبارزه برای ترکیب اصلی و آینده خود در بارسلونا
دنیس فقط نیاز به بازی بیشتر داره تا بتونه بهترین فرم خودشو بدست بیاره که متاسفانه فصل قبل لوچو این فرصتو بهش نداد. درسته که امسال بارسا هنوز بازی های جذابی ارائه نمیده ولی صحبت بازیکنایی مثل آلبا و بوسکتس نشون میده از شرایط تیم راضین و میشه امیدوار به پیشرفت تیم بود. متن صحبت امروز بوسکتس:
بوسکتس در مورد رمز موفقیت بارسا در فصل جاری گفت:« می گویند در این فصل هافبک ها کمتر می دوند؛ ولی بیشتر صاحب توپ می شوند؛ اما راستش را بخواهید من کاری به آمار ندارم. می توانم بگویم که تیم امسال با کادر جدید، متحد تر از فصل گذشته است. مجموعه ای رقابتی تر در اختیار داریم و تیم ها برای خلق موقعیت و گلزنی روی دروازه ما بیشتر از گذشته دچار سختی می شوند.
این برای من و همچنین تیم یک مزیت محسوب می شود. داشتن چنین تیم متحدی به ما برای کسب جام های پیش رو کمک خواهد کرد.
البته باید بگویم که هنوز در ابتدای فصل هستیم و راهی طولانی در پیش داریم.»


چهارشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: دنیس سوارز؛ مبارزه برای ترکیب اصلی و آینده خود در بارسلونا
دنیس واقعا خوبه. یه کم تجربه بدست بیاره عالی میشه.

اما دلوفئو... مثل همیشه یه ناامیدی بزرگ...


چهارشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۶ (۱۳:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!