به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: شرایط پیچیده‌ای بر این بازی حاکم بود!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۶ (۲۳:۲۳) (۶۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


ارنستو والورده، در کنفرانس خبری بعد از بازی با لاس پالماس، شرایط حاکم بر این دیدار را پیچیده عنوان کرد و عقیده داشت تیمش باید با چندین مسئله به طور همزمان دست و پنجه نرم می‌کرد. مصاحبه کامل سرمربی آبی و اناری‌ها را در ادامه می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا امشب موفق شد در سکوت نیوکمپ، لاس پالماس را با سه گل بدرقه کرده و 3 امتیاز دیگر به حساب خود واریز کند. والورده در خصوص این دیدار گفت: «وضعیت عجیب و پیچیده‌ای بود و با تصمیم باشگاه مجبور به بازی پشت درهای بسته بودیم. به همین دلیل در ابتدای بازی چندان متمرکز نبودیم و ریتم همیشگی خود را نداشتیم. لاس پالماس بازیکنان بزرگی دارد، اما نتوانست از اشتباهات ما نهایت استفاده را ببرد. در نیمه دوم اما این بارسا بود که بازی خود را به آنها دیکته کرد و به گل نیز دست پیدا کردیم».

«از تاثیر بازی در ورزشگاه خالی غافل نشوید. شرایط به هیچ وجه عادی نبود و باید بر آن غلبه می‌کردیم تا بتوانیم برنامه مورد نظر خود را به نمایش بگذاریم. باید پیروز می‌شدیم تا مردم بسیاری را شاد کنیم. همگی از اتفاقاتی که در کاتالونیا افتاد، متاثر شده‌ایم».

جزئیات مصدومیت آندرس اینیستا

آزمایشات پزشکی صورت گرفته بر روی آندرس اینیستا، خبر از مصدومیتی 10 روزه می‌دهند. این بازیکن که در نیمه دوم به میدان آمد، تنها 6 دقیقه برای مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای چپ نیاز داشت و پس از آن جای خود را به آندره گومز داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: شرایط پیچیده‌ای بر این بازی حاکم بود!
خدا رو شکر اینیستا مصدومیتش کوتاهه و تو وقفه بازیهای ملی، ولی اینطوری که والورده بازیش میده ممکنه طولانی مدت مصدوم شه...


دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۶ (۰:۲۱)
 
Ibrahim
پاسخ به: والورده: شرایط پیچیده‌ای بر این بازی حاکم بود!
گل بود به سبزه نیز آراسته شد
خدایا خودت به مسی کمک کن


دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۶ (۰:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۲ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!