به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

وزیر ورزش کاتالونیا: بارسلونا می‌تواند در سایر لیگ‌ها بازی کند!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۲۳) (۷۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


استقلال کاتالونیا، یکی از مسائلی است که می‌تواند در آینده باشگاه بارسلونا موثر واقع شود و حتی آن را دچار مشکل کند؛ چرا که دولت اسپانیا معتقد است که در صورت جدایی، بارسلونا نمی‌تواند در لالیگا بازی کند. در این خبر، نظر یکی از مقامات کاتالونیا در این مورد را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بر خلاف خواسته‌های دولت اسپانیا، کاتالونیا می‌تواند مستقل باشد و این بدیهی است که در بین سایر موارد، روی بارسلونا تاثیر به سزایی می‌گذارد. مقامات لیگ اسپانیا گفته‌اند که در صورت جدایی، باشگاه‌های کاتالانی قادر به بازی در لالیگا نخواهند بود؛ اگر چه بسیاری از این‌ها تنها تهدیدی تو خالی و بی‌تاثیر هستند.

اما وزیر ورزش کاتالونیا، جرارد فیگورس، می‌گوید: «در صورت جدایی، باشگاه‌های کاتالانی حاضر در لالیگا تصمیم خواهند گرفت که در کدام لیگ بازی کنند: در لیگ اسپانیا یا در یکی از کشورهای نزدیک، مانند ایتالیا، فرانسه یا لیگ برتر انگلیس».

تیم‌های زیادی هستند که در لیگ کشوری بازی می‌کنند که متعلق به آن نیستند؛ برای مثال موناکو در لیگ فرانسه بازی می‌کند، باشگاه‌های ولز مانند کاردیف و سوانسی سیتی در لیگ برتر بازی می‌کنند و باشگاه‌های اندوران می‌توانند در لیگ‌های اسپانیا بازی کنند. اما با وضع کنونی هیچ تضمینی - در مورد بارسلونا - وجود ندارد.


باید منتظر بود و دید که شرایط سیاسی فعلی چطور روی این تیم تاثیر می‌گذارد. گفتنی است که کاتالونیا در روزهای آینده شاهد رای‌گیری استقلال خواهد بود و با وجود مخالفتهای شدید دولت اسپانیا، رئیس کاتالونیا اعلام کرده که در صورت رای مثبت مردم، ظرف 48 ساعت، استقلال از اسپانیا را اعلام خواهد کرد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: وزیر ورزش کاتالونیا: بارسلونا می‌تواند در سایر لیگ‌ها بازی کند!
انگلیس خیلی خوبه رئال هم بره حال کنه واسه خودش😅


شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۶ (۱۹:۵۲)
 
leoten
پاسخ به: وزیر ورزش کاتالونیا: بارسلونا می‌تواند در سایر لیگ‌ها بازی کند!
خیلی مسخره میشه،مثلا هفته اول لیگ فرانسه باید با مون پلیه بازی کنیم،یا هفته اول لیگ ایتالیا باید با آتالانتا،یا لیگ برتر با وست برومویچ.خیلی بیخود میشه.بیشتر شبیه یه مستاجر میشیم.واقعا با رفتن بارسا ،لالیگا به گند کشیده میشه و ما هم خیلی ضرر میکنیم.هر چند بارسا همیشه بارساست.


شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۶ (۱۹:۰۶)
 
Ibrahim
پاسخ به: وزیر ورزش کاتالونیا: بارسلونا می‌تواند در سایر لیگ‌ها بازی کند!
خداکنه بریم انگلیس
اگه بریم انگلیس فکرکنم دیگه کسی چمپیونز لیگ رو هم نگاه نمیکنه لعنت بر اسپانیا


شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وزیر ورزش کاتالونیا: بارسلونا می‌تواند در سایر لیگ‌ها بازی کند!
رفتن بارسا از لالیگا، بیشتر از اونکه برای بارسا مضر باشه، برای لالیگا مضره، چون بارسا مشتری زیاد داره ولی در نبودش لالیگا از بین میره. از این میشه به عنوان یه اهرم فشار به مدیران لالیگا استفاده کرد تا این حجم از بی عدالتی علیه بارسا که یه قرنه جریان داره تموم بشه.


شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۶ (۱۷:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!