به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اسپورتینگ لیسبون vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۱۳) (۴۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

ارنستو والورده و شاگردانش، امشب باید برای ادامه دادن شروع عالی خود در این فصل، به مصاف تیم پرتغالی اسپورتینگ لیسبون بروند، تیمی که تا به اینجای فصل 2017/18 در مسابقات لیگ داخلی و اروپا، شکست ناپذیر بوده است. در این خبر هرچه را که لازم است در مورد این دیدار بدانید، خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دو تیم در حالی پا به دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان می‌گذارند، که در در فرمی عالی به سر می‌برند؛ اگرچه باید به این نکته که اسپورتینگ تابحال موفق به شکست دادن حریف اسپانیایی خود نشده است و همچنین تاکنون هیچگاه دو دیدار ابتدایی خود در این رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر نگذاشته است، اشاره کنیم.

در سمت مقابل، بارسلونا تا بحال در مقابل یک تیم پرتغالی متحمل شکست نشده و 14 بازی از 17 دیدار آخر خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها را برده است.

اخبار تیم

رافینیا و دمبله هر دو به دلیل مصدومیت، قادر به حضور در بازی نیستند؛ در حالی که توماس فرمایلن، پاکو آلکاسر و آردا توران با نظر ارنستو والورده در لیست این دیدار قرار نگرفتند. از نکات قابل ذکر این لیست بازگشت دوباره نلسون سمدو و جرارد دلوفئو، به همراه دروازبانی از بارسا ب، به نام آدرین ارتولاست، که برای این بازی اروپایی به تیم اول فراخوانده شده است.

لیست کامل تیم بدین شرح است: تراشتگن، سیلسن، ارتولا، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرجیو بوسکتس، دنیس سوارز، اینیستا، سوارز، مسی، ماسکرانو، پائولینیو، دلوفئو، جوردی آلبا، دینیه، سرجی روبرتو، آندره گومز، الکس ویدال و اومتیتی.


نقطه نظرات دو مربی

ارنستو والوردهدر مصاحبه پیش از بازی خود در روز سه شنبه گفت: «این رقابت‌ها یعنی لیگ قهرمانان، بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا در سطح و سرعت متفاوتی برگزار می‌شود. ما آماده رویارویی با تیمی سطح بالا هستیم و کاملا از این موضوع آگاهی داریم».

او افزود: «اسپورتینگ تیم قدرتمندیست، که سال گذشته فصلی عالی را پشت سر گذاشت. آنها خط هافبک خوبی دارند و در محوطه جریمه بخوبی کار می‌کنند؛ بطوریکه یکی از نقاط قوت آنها سرعت آنها در عرض زمین است».

همتای او، جورج خسوس، نیز در صحبت‌های خود گفت: «بارسلونا در فرم خوبی قرار دارد و لیونل مسی قدرتمند است و هنگامیکه این دو فاکتور با هم همراه شوند، شکست آنها تقریبا امری غیرممکن به نظر می‌رسد».

او در ادامه از انگیزه‌ای که در تیمش برای گرفتن یک نتیجه خوب وجود دارد، سخن گفت: «ما مسئولیت زیادی داریم و اکنون اسپورتینگ باید به راه خود ادامه دهد، تا بتواند امتیاز جمع کند. ما قانع شده‌ایم که می‌توانیم از دیدار مقابل بارسلونا، با دست خالی خارج نشویم».

وضعیت دو تیم

بارسا در حال لذت بردن از شروع فوق‌العاده خود در فصل جاری است. آبی و اناری‌ها تمام شش بازی خود در لالیگا و همچنین در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان، در مقابل تیم سرسخت یوونتوس را، با پیروزی پشت سرگذاشته‌اند. در سه بازی خارج از خانه‌ای که بارسا تاکنون در این فصل پشت سرگذاشته، آنها تنها یک گل، در مقابل هفت گل زده، دریافت کرده‌اند. این آمار، گلهای به ثمر رسیده در آخرین بازی تیم، که برد 3-0 خیرونا در ورزشگاه مونتیلیوی را هم، شامل می‌شود.

در طرف دیگر، تیم اسپورتینگ اگرچه هنوز شکست ناپذیر باقی مانده، اما پس از شش پیروزی متوالی، دو دیدار آخر خود را با تساوی به پایان رسانده است؛ که شامل دیدار مقابل موریرنزه در ابتدای هفته می‌شود.

تاریخچه

این دو تیم تنها دو بار در طول تاریخ با هم روبرو شده‌اند، که هر دوی این ملاقات‌ها به مرحله گروهی فصل 2008/09 همین رقابت‌ها باز می‌گردد. بارسا در اولین دیدار خود در آن فصل از مسابقات لیگ قهرمانان، موفق به برد 3-1 در ورزشگاه نیوکمپ مقابل این تیم شد و در روز پنجم بازی‌های آن گروه، با پیروزی 5-2 خارج از خانه در ورزشگاه خوزه آلوالاده، برای سایر حریفان خود خط و نشان کشید.

پخش زنده

این دیدار راس ساعت 22:15 از شبکه ورزش سیما بصورت زنده پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپورتینگ لیسبون vs بارسلونا
نقل قول
leoten نوشته:

اشتباه نوشتید،بازی پخش مستقیم نمیشه.بازی چلسی و اتلتیکو از شبکه ورزش پخش میشه و بایرن و پی اس جی از شبکه سه.

سایت 90 اینطور نوشته،ولی سایت شبکه ورزش نوشته بازی بارسا پخش میشه.گیجمون کردند.


چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۲۱:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپورتینگ لیسبون vs بارسلونا
نقل قول
leoten نوشته:

اشتباه نوشتید،بازی پخش مستقیم نمیشه.بازی چلسی و اتلتیکو از شبکه ورزش پخش میشه و بایرن و پی اس جی از شبکه سه.

تو ورزش 3 که اینطور زده: مشاهده لینک


چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۹:۰۳)
 
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپورتینگ لیسبون vs بارسلونا
اشتباه نوشتید،بازی پخش مستقیم نمیشه.بازی چلسی و اتلتیکو از شبکه ورزش پخش میشه و بایرن و پی اس جی از شبکه سه.


چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۹:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپورتینگ لیسبون vs بارسلونا
به امید یه بازی خوب و یه نتیجه خوب.


چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۶)
 
pob1188
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپورتینگ لیسبون vs بارسلونا
به امید پیروزی برای ابر تیم بارسای کبیر. الله اکبر


چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ (۱۸:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!