به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: مسی استثنایی استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۶ (۸:۴۹) (۵۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فردا شب بارسا مصاف ویژه‌ای با خیرونا خواهد داشت چرا که این اولین تقابل دو تیم در لالیگاست. پیش از این بازی، سرمربی آبی و اناری پوشان طبق معمول در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در این خبر اهم صحبتهای او را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ارنستو والورده از وضعیت این دربی دیگر کاتالونیا آگاهی کامل دارد: «ما باید مراقب جو انرژی بخش و جشن گونه‌ای که در تیم خیرونا [به علت صعود اول بار آنها به لالیگا] برقرار است، باشیم. آنها [خیرونا] به دنبال لذت بردن از بازی هستند و در عین حال همه چیز را فراهم می‌کنند، بنابراین ما باید بر روی پاهای خودمان بایستیم. خیرونا از بازی در لیگ دسته یک اسپانیا لذت می‌برد و می‌خواهد اینجا بماند».

والورده بعد از پیروزی در هر ۵ بازی ابتدایی لیگ، از شرایط فعلی تیمش راضی به نظر می‌رسد: «ما در وضعیت خوبی هستیم و امیدواریم تا آنجا که می‌توانیم به این روند پیروزی ادامه دهیم».

لئو مسی که در برد ۶-۱ تیمش مقابل ایبار ۴ گل به ثمر رساند، مورد تمجید سرمربی قرار گرفت: «او بازیکنی استثنایی است و ما خیلی خوش شانسیم که می‌توانیم بازی‌های او را تماشا کنیم و از آنچه انجام می‌دهد لذت ببریم زیرا هیچ کس نمی‌تواند تصور کند بازیکنی همه این کارها را انجام می‌دهد».


در نهایت، والورده در مورد بازیکن سابق خود در اتلتیک بیلبائو، یری آلوارس صحبت کرد: «این بازیکن در روزهای اخیر، یک بیماری سخت و جدی را برای دومین بار شکست داده است. این خبر برای همه و به خصوص برای باشگاه اتلتیک، شادی بخش است؛ و علتش مولفه‌هایی است که او به باشگاه و همچنین به هر بازیکنانی که به چیزی شبیه به آن مبتلاست، اهدا می‌کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: مسی استثنایی است
والورده چرا به مناسبت اول مهر پیامی نداده.


شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۶ (۱۲:۵۲)
 
marzeg
پاسخ به: والورده: مسی استثنایی است
نقل قول
leoten نوشته:

مسی بزرگترین شاهکار خدا در فوتباله.

لایک


شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۶ (۱۲:۳۸)
 
leoten
پاسخ به: والورده: مسی استثنایی است
مسی بزرگترین شاهکار خدا در فوتباله.


شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۶ (۱۰:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!