به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs ایبارپیش بازی
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۸:۱۵) (۵۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: محمدصدرا نژادی / Fcbarcelona.ir


پس از گذشت 4 هفته از شروع لالیگا، بارسلونا بامداد فردا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان ایبار خواهد بود. تیم فصل را بسیار خوب آغاز کرده و تاکنون توانسته آمار 4 برد از 4 بازی و 11 گل زده در مقابل یک گل خورده را ثبت نماید. هر آنچه لازم است درباره دیدار امشب کاتالان‌ها بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار تیم

مهم‌ترین اتفاق روز‌های اخیر بارسلونا، مصدومیت عثمان دمبله است. او که در ابتدای نیمه اول در تقابل با ختافه مصدوم شد، به نظر می‌رسد که 3 تا 4 ماه خانه‌نشین باشد. لیست 18نفره اعلام شده از سوی والورده هم، شامل الکس ویدال، فرمالن و دینیه است که در بازی با ختافه حضور نداشتند.

لیست 18 نفره بدین شرح است:
تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنیس سوارز، اینیستا، لوئیز سوارز، مسی، ماسکرانو، پائولینیو، دلوفئو، جوردی آلبا، دینیه، سرخی روبرتو، الکس ویدال و فرمالن.


تیم ایبار نیز با غایبان زیادی پا به این بازی خواهد گذاشت.

صحبت‌های سرمربیان

ارنستو والورده در کنفرانس خبری خود اذعان داشت که هدف تیم، پیروزی در سه بازی آینده است. «ما 12 امتیاز لازم از بازی‌های قبلی به دست آورده‌ایم و نیاز داریم تا 3 امتیاز بازی فردا را نیز بگیریم. باید به دور از حواشی، تمرکز خود را تنها به روی بازی با ایبار بگذاریم».

او در پاسخ به سوالی مربوط به جانشین عثمان دمبله در بازی فردا پاسخ داد: «بازیکنان زیادی توانایی بازی در پست او را دارند. دلوفئو، الکس ویدال، دنیس سوارز، آندره گومز. همه این بازیکنان می‌توانند فردا به جای او به میدان بروند و فردا از تصمیم من با خبر خواهید شد».


خوزه لوئیز مندلیبار، سرمربی ایبار نیز در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که تیمش بهترین بازی را در نیوکمپ ارائه خواهد داد. «اگر بخواهید بدون اعتماد به نفس وارد زمین شوید، چیزی به دست نخواهید آورد. ما باید از تمامی شانس‌هایمان در بازی فردا استفاده کنیم و امیدوار باشیم که آن‌ها در برابر حملات ما مغلوب شوند».

آمار برد و باخت دو تیم از ابتدای لالیگا

بارسلونا: برد - برد - برد - برد
ایبار: برد - باخت - باخت - برد

آمار و ارقام

بارسلونا هر 6 بازی خود را در برابر ایبار در لالیگا با پیروزی به پایان رسانده است. آبی و اناری‌ها در طی این 6 بازی 20 گل به ثمر رسانده‌ و تنها 6 گل دریافت کرده‌اند.

هم اکنون بارسلونا 11 برد متوالی (با احتساب فصل پیش) در لالیگا کسب کرده و بهترین آمار این تیم، 12 برد پیاپی است که در سال 2016 تحت هدایت لوئیز انریکه بدست آمد.


لیونل مسی تا کنون 8 گل در لالیگا – بیش‌تر از هر بازیکن دیگری - در مقابل ایبار به ثمر رسانده است؛ در واقع مسی در تمامی بازی‌هایی که روبه روی ایبار قرار گرفته، حداقل یک گل را وارد دروازه حریف کرده است.

خط دفاع بارسلونا نیز در برابر ایبار مقاوم بوده و تنها یک بار در 4 بازی اخیر مغلوب مهاجمان حریف شده است. جالب است بدانید که سه گل آخر دریافت شده توسط بارسلونا، توسط بازیکنان ژاپنی به ثمر رسیده است: گاکو شیباساکی از تیم ختافه که در روز شنبه دروازه بارسا را باز کرد و تاکاشی از تیم ایبار که در فصل گذشته موفق به دبل در مقابل بارسلونا شد.


لوئیز سوارز 6 گل در 5 بازی اخیر خود در مقابل ایبار به ثمر رسانده و اولین هت تریک او در سال 2015 در نیوکمپ، مقابل این تیم اتفاق افتاده است.

جرارد پیکه با بازی در برابر ایبار به آمار 250 بازی برای بارسلونا می‌رسد. او در 83 بازی آخر خود، در ترکیب اصلی حضور داشته است.

ایبار در 6 بازی اخیر خود در لالیگا آمار 4 باخت، 1 برد و 1 مساوی از خود بر جای گذاشته و تنها پیروزی آن‌ها، برد 1-0 مقابل مالاگا در هفته نخست بوده است. مندلیبار تمامی 7 مصاف خود را در نیوکمپ باخته و هیچ‌گاه نتوانسته با امتیاز این ورزشگاه را ترک کند. تیم او نیز تاکنون، 32 گل از بارسلونا دریافت کرده است (میانیگن 4.5 گل در هر بازی).

پخش زنده

بازی بارسلونا و ایبار، بامداد چهارشنبه 29 شهریورماه، راس ساعت 00:30 از شبکه سه پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ayratin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ایبار
آردا رو بیار دیگه لعنتی


سه‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ایبار
نقل قول
forca_barcelonaa نوشته:

از اون جایی که احتمالا ماسکرانو توی ترکیب اصلی قرار میگیره، امیدوارم مثل همیشه به بادمون نده!

کاملا قابلیتشو داره. همون طور که پارسال تمام باختامون به لطف این کند ذهن بود!


سه‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ (۲۰:۴۳)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ایبار
به امید برد


سه‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ (۲۰:۳۹)
 
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ایبار
بهترین فرصت واسه بازیکنان ذخیره و البته بالا بردن آمار گلزنی مسی تا دست بازیکن دوزاری مالدیو به مسی نرسه.


سه‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۹:۴۳)
 
forca_barcelonaa
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ایبار
از اون جایی که احتمالا ماسکرانو توی ترکیب اصلی قرار میگیره، امیدوارم مثل همیشه به بادمون نده!


سه‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۸:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ایبار
به امید یه پیروزی خوب و البته استراحت بازیکنای اصلی و فرصت پیدا کردن بازیکنای جوون.


سه‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۸:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!