به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

همه چیز از الکلاسیکوآبی و اناری‌ها
فرستنده Fahrenheitّ در تاريخ شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۸۴ (۱۱:۲۸) (۴,۴۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
فرانك رایكارد، سرمربی بارسلونا نمی‌خواهد از پیروزی تیمش در ال كلاسیكو اظهار نظر كند.
مرد هلندی از زیاده‌روی رسانه‌های اسپانیا در پیش‌بینی پیروزی بارسلونا بیم دارد. او به رادیو Marca گفت:« از شیوه بعضی از رسانه‌ها كه در مورد پیروزی بارسلونا حرف می‌زنند ناراحت هستم. با توجه به تاریخ برای ما برنابئو ورزشگاه بسیار دشواری برای بازی كردن است. برابر تیمی بازی می‌كنیم كه غرور فراوانی دارد و می‌خواهد از تمام توانش برای راضی كردن هواداران استفاده كند.»


«كاملاً متمركز هستیم. می‌دانیم باید در خانه تیمی بزرگ بازی كنیم كه شرایطی ویژه دارد و البته این مسأله باعث می‌شود با انگیزه‌تر از همیشه باشیم.»

فرانك رایكارد در آستانه دیدار مقابل رئال مادرید، این گونه اظهار نظر می‌كند و ادامه می‌دهد: «در مورد حضور و عدم حضور رونالدو در این دیدار، اظهارات متفاوتی می‌شود. باید بگویم حضور وی به سود رئال است. چرا كه توانایی‌های فوق‌العاده‌اش می‌تواند شرایط را به گونه‌ای متفاوت تغییر دهد. البته در مورد بارسا نیز باید بگویم مسلماً برای شكست دادن تیمی كه تمام ستارگانش را در اختیار دارد، باانگیزه‌تر خواهیم بود. این دیدار میان دو تیم بزرگ برگزار می‌شود، دو تیمی كه بازیكنان بسیار باكیفیتی دارند و از این دو به احتمال فراوان، نبردی تماشایی رقم خواهد خورد. شاید بسیاری بخت پیروزی ما را بیشتر بدانند، اما از اینكه رسانه‌ها چنین مطالبی را می‌نویسند تا حدی عصبانی می‌شوم، چرا كه این دیدار، شرایط خاص خود را دارد و برنابئو، همواره زمینی دشوار برایمان است. رئال از هر نظر آماده است و می‌خواهد در حضور تماشاگرانش، هر طور شده پیروز شود و همین مسأله، كارمان را دشوارتر از حد تصور می‌سازد، هرچند ما نیز باید تا سر حد توان تلاش كنیم تا بتوانیم با حداكثر امتیازات به كاتالونیا بازگردیم.»

وی در پایان در مورد ساموئل اتوئو كه قطعاً شب سختی را در برنابئو تجربه خواهد كرد، اظهار داشت: «او فرد محترمی است و بسیار سریع بابت حركاتی كه انجام داد، معذرت خواهی كرد. او را در این ماجرا بی‌تقصیر نمی‌دانم، اما با رفتارش بارها نشان داد كه پشیمان است. اینكه او بتواند از نظر روحی، خود را در شرایط مطلوب همیشگی قرار دهد، برایمان بسیار مهم است.»

دکو و ژاوی به حمایت از اتوئو پرداختند:

دكو ترجیح می‌دهد به جای صحبت كردن در مورد شرایط El Clasico به وضعیت اتوئو اشاره كند: «اتوئو از رئال جدا شد چون وی را نمی‌خواستند! شرایط اتوئو با فیگو بسیار متفاوت است و امیدوارم كه علیه او سوت نزنند، البته او كار خودش را انجام خواهد داد، تحت هر شرایطی! در مورد این بازی باید بگویم بخت پیروزی رئال بیشتر است، اما ما نیز می‌توانیم پیروز از میدان خارج شویم. در چند روز اخیر، متأسفانه با اعتراض به بازی كردن مسی، قصد دارند به نوعی بارسا را تحت فشار قرار دهند، اما اعضای مجموعه به اندازه‌ای باتجربه هستند كه تحت تأثیر چنین اتفاقاتی قرار نگیرند.»

ژاوی نیز ابتدا در مورد اتوئو صحبت می‌كند: «اتوئو یكی از بهترین بازیكنان دنیاست. به یاد دارم كه در رئال، بهایی به او داده نمی‌شد، به گونه‌ای زمینه را برای جدایی‌اش مهیا كردند و هنگامی كه به بارسا آمد و عملاً در شرایطی متفاوت قرار گرفت، گذشته را انكار كردند. در مورد حرف‌هایی كه او به زبان آورد، نمی‌توانم چیزی بگویم، اما معتقدم جو برنابئو، اثری روی بازی وی نخواهد گذاشت.»

مرد میانی بارسا ادامه می‌دهد: «برای خلق نمایشی تماشایی باید تمام بازیكنان دو تیم در بهترین شرایط خود قرار داشته باشند و حضور رونالدو نیز یكی از عوامل مهم در این زمینه است. در مورد نتیجه بازی تصریح می‌كنم احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد و شكست ۴ بر ۲ فصل گذشته مؤید این مطلب است، تجربیات ارزشمندی از آن دیدار به دست آوردیم. معتقدم رئال این مرتبه، نمایشی تهاجمی را ارایه گر خواهد بود تا نشان دهد ذهنیت مردم در مورد اینكه بارسا تیمی بهتر است، اشتباه بوده است.»

داور مسابقه:

ادواردو گونزالس، داور دیدار امشب، شرایط را این گونه بیان می‌كند: «چیز خاصی برای گفتن ندارم، این بازیكنان هستند كه باید صحبت كنند.»

رئال در دیدارهایی كه با قضاوت وی انجام داده، پنج مرتبه شكست در برنابئو را تجربه كرده كه آخرین آنها به می‌۲۰۰۴ برمی گردد كه مقابل مایوركا ۳ بر ۲ شكست خوردند، در آن بازی اتوئو دو گل از سه گل مایوركا را به نام خود ثبت كرد. در سوی دیگر، بارسلونا تنها یك مرتبه با قضاوت گونزالس شكست خورده است. ۴ ژانویه ۲۰۰۴ و با نتیجه ۳ بر صفر مقابل سانتاندر. پس از بازی، اختلاف امتیازات رئال و بارسا به عدد ۱۸ رسید، اما در پایان فصل، كاتالان‌ها بالاتر از رئالی كه چهارم شد، در جایگاه دوم قرار گرفتند.
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mohammad-barcelona
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۱۴:۲۳)
 
behnoush1360
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۲۱)
 
raminpanahi
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ (۶:۵۵)
 
kingamir
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
viva barca


سه‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۱ (۱:۴۵)
 
heroes
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۱:۰۵)
 
yas_8
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
The world's most dramatic
Viva Barcelona


دوشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۰ (۲۳:۳۱)
 
heroes
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
زنده باد فرانک ریکارد


سه‌شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ (۲۱:۲۰)
 
harry1
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
fofe barca fofe catalonia


شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۴۹)
 
My.Love.Messi
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
فقط بارسلون


چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۸۹ (۲۲:۳۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو



شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli:


یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۵)
 
بارررسا
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
زنده باد بارسای قهرمان


جمعه، ۱ مرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۳۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: همه چیز از الکلاسیکو
ما باید ببریم


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!