به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs ختافهپیش بازی
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۲۳) (۵۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


تیم تازه صعود کرده ختافه، بازی سختی در برابر تیم صدرنشین و شکست نخورده بارسلونا در پیش رو دارد. بارسا در لیگ امسال تاکنون گلی دریافت نکرده است و تیم ارنستو والورده می‌خواهد این روند خوب را در بازی امروز ادامه دهد. هر آنچه لازم است در رابطه با این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا به کولیسیوم آلفونزو پرز سفر می‌کند تا بتواند چهارمین پیروزی متوالی‌اش در لالیگای 2017/18 را به ثبت برساند. آخرین پیروزی خانگی ختافه در برابر بارسلونا به سال 2011 بر می‌گردد، آنها تنها دو بار در این دهه موفق به شکست دادن بارسلونا شدند، که بار دوم به سال 2007 برمی گردد.

اخبار دو تیم

ارنستو والورده همان بازیکنانی را که برای بازی با یوونتوس دعوت کرد، برای این بازی نیز فرا خوانده است.

لیست کامل بازیکنان بازی امروز اینگونه است: تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنیس سوارز، آندرس اینیستا، لوییز سوارز، مسی، دمبله، ماسکرانو، پائولینیو، دلوفئو، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، آندره گومز، امتیتی، پاکو آلکاسر، دینیه، الکس ویدال و فرمایلن. رافینیا و آردا توران نیز برای سپری کردن ریکاوری از لیست خارج شدند.


این در حالی است که ختافه تقریباً بهترین ترکیبش را در اختیار دارد. آنها مونترو گوروسیتو و پاچکو را برای بازی امروز به علت مصدومیت در اختیار ندارند. تغییراتی نیز در تیم ختافه توسط مربیشان خوزه بوردالاس ایجاد شده است، اما مربی ختافه در کنفرانس خبری روز جمعه تاکید کرد که این تغییرات با شروع بازی مشخص می‌شوند.

نظرات مربیان

با وجود ضعف‌هایی که ختافه دارد، ارنستو والورده در کنفرانس خبری‌اش گفت: «ختافه تیم خطرناکی است و امروز بازی سختی در پیش داریم. ما استراحت کمی داشتیم، پس تغییراتی را نیز خواهیم داشت. این تیم فراتر از 11 بازیکن است». والورده درباره بازیکن جدید تیم عثمان دمبله این چنین گفت: «دمبله در حال پیشرفت است، او برای هماهنگ شدن با تیم و بازیکنان به زمان نیاز دارد».

خوزه بوردالاس، توهم پیروزی ندارد اما محتاط و دستپاچه هم نیست، آن‌ها قصد دارند با تمام قوا بجنگند. او و بازیکنانش با چالش رو به رو هستند. خوزه بوردالاس گفت: «بارسلونا گل‌های خوبی به ثمر رسانده است. آن‌ها تمام بازی‌هایشان را برده‌اند و در وضعیت خوبی قرار دارند. هواداران بسیار هیجان زده‌اند و می‌دانند که ما از تمام توانمان استفاده می‌کنیم. ما به بارسلونا احترام می‌گزاریم، ولی ما از آن‌ها نمی‌ترسیم و تیممان از انگیزه بالایی برخوردار است».

فرم دو تیم

بارسلونا هر سه بازی‌اش در لالیگای این فصل را با پیروزی پشت سر گذاشت و با 9 امتیاز صدر جدول است. با زدن 9 گل و بسته نگه داشتن دروازه در هر سه بازی آن‌ها بهترین تفاصل گل در این فصل را در اختیار دارند.

ختافه در این فصل یک برد، یک مساوی و یک باخت دارد. ختافه شروع خوبی برای رسیدن به رتبه‌های بهتر در جدول داشته، اگرچه آن‌ها تنها دو گل زده‌اند، ولی به خوبی برای پیروزی تلاش می‌کنند.

ختافه در چهار بازی گذشته (خانگی و خارج از خانه) در برابر بارسلونا هیچ گلی به ثمر نرسانده است و در مجموع در این قرن، تنها سه پیروزی در برابر بارسلونا در خانه، در کارنامه دارند.


تاریخچه

بارسلونا تنها در 5 بازی در برابر ختافه گلی به ثمر نرسانده است. آنها در برابر ختافه 20 پیروزی، 3 شکست و 5 مساوی در کارنامه دارند. در ورزشگاه کولیسیوم، بارسلونا در 6 بازی از 8 بازی در خانه ختافه، سه امتیاز کامل را کسب کرده است که 17 گل زده و 5 گل نیز دریافت نموده است.

پخش زنده بازی

این بازی ساعت 18:45 زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ختافه
من کاملاً با سیستم چرخشی که قبلاً توسط مربیان استفاده میشد مخالفم و باید به بازیکنان ذخیره به نوبت و کم کم بازی داد. همین چرخشی بودن زیاد فصل گذشته مارو به فنا داد


شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۸:۰۰)
 
bardiya30
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ختافه
انشاا... این بازی رو ببریم و تفاوت رو نسبت به بازی های قبلی بیشتر ببینیم و پیشرفت داشته باشیم
البته نیاز است آروم آروم از بازیکنان ذخیره استفاده کرد و به آمادگی برسن برای ادامه فصل


شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۴۸)
 
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ختافه
ظاهرا دینیه،ماسکی،روبرتو و پائولینیو تو ترکیب اصلی هستن.به امید یه برد خوب.


شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ختافه
به امید یه برد خوب، که البته با بازی خوب تیمی بدست بیاد، نه بازی ضعیف تیمی و درخشش مسی!

و البته اینکه بازیکنای ذخیره و جوون هم فرصت بازی بدست بیارن و فقط از ترکیب اصلی استفاده نشه!


شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!