به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه والورده و شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر یوونتوسمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱۱:۱۹) (۸۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل یوونتوس، نسبت به بازیکنانی که در تیمش دارد، ابراز رضایت کرد. در ادامه، این مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

والورده بعد از دابل مسی در پیروزی 3-0 مقابل یوونتوس گفت: «با داشتن لیونل مسی، زمانی که توپ در اختیارش است، شما می‌توانید مطمئن باشید که اتفاقات خوبی می‌تواند برایتان رخ دهد. این فقط در مورد گل‌هایش نیست، بلکه در مورد تمام کارهایی است که او در آن‌ها شرکت دارد. من مدت‌ها از بازی مقابل مسی رنج می‌بردم اما اکنون خیلی خوش شانسم که او را در تیمم دارم».

با دو گلی که دیشب به ثمر رساند، حال شمار گلزنی‌های مسی در این فصل، به عدد 8 رسیده که 7 تای آن‌ها در 3 بازی اخیر او ثبت شده است. مسی در تیم والورده نقش مرکزی تری به خود گرفته اما این سرمربی معتقد است که تاکتیک تاثیر کمی روی درخشش او دارد: «شما می‌توانید مسی را در هر پستی قرار دهید و او باز هم گلزنی می‌کند. او هر جا باشد، همان کیفیت را دارد. مهم نیست که او در وینگ یا میانه زمین باشد. او همواره به بازی متصل می‌شود».

نلسون سمدو، یکی از خریدهای امسال آبی و اناری پوشان، که روز به روز عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد نیز با خبرنگاران گفتگو کرد. سمدو گفت: «من همواره تلاش کرده‌ام که بهتزین عملکردی که می‌توانم را ارائه دهم. سرمربی اعتماد خود را به من نشان داده است و من تلاش می‌کنم با بهترین روش، به آن پاسخ دهم و به تیم کمک کنم».

او در مورد یکی از بازیکنان اسبق بارسا نیز صحبت کرد: «من هر روز تلاش می‌کنم پیشرفت کنم و بهتر شوم. چیزهای زیادی برای یادگیری هست اما من دوست دارم بگویم دنی آلوز الگوی من است. من تلاش می‌کنم روش او را دنبال کنم و به سطح او برسم. اکنون، من خوشحالم که می‌توانم در موفقیت‌های بارسلونا شریک باشم».

کاپیتان تیم، آندرس اینیستا از دیگر بازیکنانی که بعد از بازی مصاحبه کرد. صحبت‌های او را در ادامه بخوانید.

«یوونتوس خوب کار کرد اما ما بهتر بودیم. به خاطر عملکرد شخصی و بالاتر از آن، عملکرد تیم خوشحالم. شروع لیگ قهرمانان مقابل حریفی چون یوونتوس، همواره پیچیده است، اما این فوتبال اروپایی است. ما بازی را خوب کنترل کردیم. آن‌ها شانس‌های خیلی کمی داشتند و این واقعاً عملکرد خوبی بود».

«چیز جدیدی در مورد قراردادم وجود ندارد. اگر هم باشد، شما خواهید دانست. جیزی که مرا نگران می‌کند، اتفاقاتی است که در زمین رخ می‌دهد. من می‌خواهم خوشحال باشم و همه چیز خوب پیش برود. قبل از هر موضوع شخصی، مسائل تیمی برای من مهم است و من از چگونگی پیش روی شرایط خوشحالم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ravi_2011
پاسخ به: مصاحبه والورده و شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر یوونتوس
البته لئو هم انسانه، ماشین که نیست! نمیتونه تا آخر فصل با انرژی و قدرت کنونی بازی کنه و یه تنه تیم رو پیروز میدان کنه! این یک مقدار نگران کنندست...


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۴۳)
 
006007
پاسخ به: مصاحبه والورده و شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر یوونتوس
همش نگید مسی کار رو تموم کرد تمام بازیکنان در این چند تا بازی عالییی کار کردند وگرنه مثل سال گذشته تا الان چندتا گل خورده بودیم. پس این نشون میده والورده در حال بهتر کردن تیم هست و این قضیه رو نمیشه فقط به مسی ربط داد. فصل قبل آلبا رو نیمکت بود و رفقای انریکه مثل متیو و...در زمین کاری کردند کارستان


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۲۳)
 
leoten
پاسخ به: مصاحبه والورده و شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر یوونتوس
بعد از تعویض دمبله،سیستم تیم به 4-4-2 تغییر کرد و به راحتی کنترل بازی تو دستمون بود.مسلما والورده پلن بی و حتی سی هم داره.برخلاف سال قبل که دستمون واسه همه رو شده بود و یه تیم تاکتیکی مثل یووه خردمون کرد.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱۳:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مصاحبه والورده و شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر یوونتوس
تا وقتی مسی هست، کسی حریف بارسا نیست. اما بردن با تکیه بر مهارتهای مسی قابل قیاس با بردن بر اساس کار تیمی نیست.


چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ (۱۳:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!