به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز استمصاحبه
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۴۵) (۷۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


مرد اروگوئه‌ای معتقد است که بازی با لیونل مسی برایش یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود و همچنین مسی را بهترین بازیکن جهان می‌داند. در ادامه این خبر مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در بازی مقابل اسپانیول، مسی 38 امین هت تریک خود با لباس بارسلونا، و 42 امین هت تریک در دوران ورزشی خود را به ثبت رساند تا به همراه دو گل پیکه و سوارز، در پیروزی تیم ارنستو والورده در دربی کاتالان‌ها سهم بزرگی داشته باشد.

پیروزی بارسا در همین ابتدای کار، با اختلافی زیاد نسبت به رئال مادرید، آن‌ها را صدر نشین لالیگا کرد. بعد از بازی هم سوارز از مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان تمجید کرد.

به گزارش مارکا، او به خبرنگاران گفت: «گرفتن سه امتیاز از رقیب مستقیم بسیار مهم است، اگرچه این سومین بازی فصل است. بازی کردن کنار بهترین جهان یک امتیاز محسوب می‌شود. مسی نشان داده است که سایر بازیکنان راه طولانی برای رسیدن به او در پی دارند».

ناتوانی رئال مادرید در شکست دادن لوانته در بازی خانگی، به تیم ارنستو والورده کمک کرد تا بتواند با اختلاف 4 امتیازی نسبت به لوس بلانکوس صدر نشین باشند. حال بارسلونا باید بر بازی بعدی در لیگ قهرمانان تمرکز کند. آن‌ها روز سه شنبه به مصاف یوونتوس می‌روند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

امیدوارم قدر بدونی و انقدر گند نزنی!

واقعا از 10 تا توپ که دست سوارز میاد 9 تاشو نابود می کنه. چه با پاسهای افتضاحش چه ضربات بی دقتش.

واقعا کاش می شد مهاجمی مثل دیبالا تو تیم داشتیم...

بله نسبت به فصل های قبل افت کرده و به شدت کند شده. از نظر پرسینگ و تحت فشار قرار دادن بازیکن های حریف و همچنین فضا سازی برای مهاجمای دیگه ی تیم هم عملکردش افت کرد. بیاید امیدوار باشیم که همه ی اینا به خاطر مصدومیت و خارج از فرم بودنِ مقطعی باشه و به مرور زمان بهتر بشه.


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
ALI-MAZ نوشته:

بله در این مورد موافقم...ولی هنوز مهاجم تاپ هست...توی بارسا همه انتظار دارن ک بازیکنان مثل مسی باشن ولی شدنی؟؟...سوارز در تیم بارسا دیگ اون مهاجم هدف نیست...نقش های دیگ ای هم داره...وقتی بهترین توپ ها برای مسی ساخته میشه...انتظار نداشته باشید ک سوارز بازی همیشگی ش رو ب نمایش بزاره...مثلا:نیمار«بدون شرح»

نه من انتظار ندارم مسی باشه. فقط انتظار دارم موقعیتای 80 درصدی رو بزنه و پاسهای زیر 5 متر رو درست برسونه. فکر نمی کنم توقع زیادی باشه از مهاجمی در این سطح.

نقش های دیگه ش هم جای خود. اما وظیفه اصلیش این بخشه.


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۲۷)
 
ALI-MAZ
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اولا که رونالدو که وضعش مشخصه بحثی در موردش نیست. بله مسی هم خراب می کنه، اما یکی از 10 تا. سوارز تو فصل اخیر و این فصل ولی بیش از نصف توپا رو خراب می کنه که آمار فاجعه ایه.

بله در این مورد موافقم...ولی هنوز مهاجم تاپ هست...توی بارسا همه انتظار دارن ک بازیکنان مثل مسی باشن ولی شدنی؟؟...سوارز در تیم بارسا دیگ اون مهاجم هدف نیست...نقش های دیگ ای هم داره...وقتی بهترین توپ ها برای مسی ساخته میشه...انتظار نداشته باشید ک سوارز بازی همیشگی ش رو ب نمایش بزاره...مثلا:نیمار«بدون شرح»


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
ALI-MAZ نوشته:

خب...رونالدوش هم تو الکلاسیکو دروازه خالی نمیزنه...هیچکس مطلق نیست...پس انتقادی وارد نیست.با این دید نگاه کنید ک سوارز ممیتونه دفاع رو خیلی آزار میده...نگاه شما کمی با ظلم...مگ مسی پارسال همه رو گل کرد؟؟ولی انقدر محبوب کسی سمت انتقادش نمیره

اولا که رونالدو که وضعش مشخصه بحثی در موردش نیست. بله مسی هم خراب می کنه، اما یکی از 10 تا. سوارز تو فصل اخیر و این فصل ولی بیش از نصف توپا رو خراب می کنه که آمار فاجعه ایه.


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۵۸)
 
ALI-MAZ
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بازی گرفتن از بازیکن قطعا به مربی ربط داره، اما اینطور نیست که راه رفتن رو هم مربی یاد بازیکن بده! اینکه دروازه خالی رو بزنی یا نزنی کاملا به مهارت فردی ربط داره و ربطی به مربی نداره.

بعدم من در مورد سوارز امروز صحبت می کنم نه 5-6 سال پیش!

خب...رونالدوش هم تو الکلاسیکو دروازه خالی نمیزنه...هیچکس مطلق نیست...پس انتقادی وارد نیست.با این دید نگاه کنید ک سوارز ممیتونه دفاع رو خیلی آزار بده...نگاه شما کمی با ظلم...مگ مسی پارسال همه رو گل کرد؟؟ولی انقدر محبوب کسی سمت انتقادش نمیره


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
ALI-MAZ نوشته:

قطعا ربط داره...مربی از بازیکن بازی میگیره...
برای مثال:یوپ تو بایرن ترکوند...بعدش ...اون تیم گواردیولا قهرمان سه گانه رو گرفته بود ولی فلسفه ش اصلا جواب نداد...پس ربط داره
اما در مورد موقعیت طلبی سوارز میتونی بری بازی هاش رو در لیورپول نگاه کنی...شاید کمکت کرد...«انتقاد آزاد»

بازی گرفتن از بازیکن قطعا به مربی ربط داره، اما اینطور نیست که راه رفتن رو هم مربی یاد بازیکن بده! اینکه دروازه خالی رو بزنی یا نزنی کاملا به مهارت فردی ربط داره و ربطی به مربی نداره.

بعدم من در مورد سوارز امروز صحبت می کنم نه 5-6 سال پیش!


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۴۹)
 
ALI-MAZ
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اولا که تا حالا که هیچ فرقی نداشته. گومز هم بازیکن مستعدی بوده و از پارسالم می گفتم نیاز به زمان داره و در طول زمان خودشو نشون میده و اون ناامید بودن مال ضعف دیدگاه فوتبالیه و گرنه گومز همیشه بازیکن آینده داری بوده و این ربطی به والورده نداره.

بعدم بحث موقعیت طلبیه مهاجمه. اینکه دروازه خالی رو نمی زنه سوارز یا اکثر پاساش اشتباس که به تاکتیک و مربی ربطی نداره. کاملا توانایی فردیه.

قطعا ربط داره...مربی از بازیکن بازی میگیره...
برای مثال:یوپ تو بایرن ترکوند...بعدش گوردیولا اومد...تیمی رو گرفته بود که سه گانه داشت ولی فلسفه ش اصلا جواب نداد...پس ربط داره
اما در مورد موقعیت طلبی سوارز میتونی بری بازی هاش رو در لیورپول نگاه کنی...شاید کمکت کرد...«انتقاد آزاد»


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
006007 نوشته:

والورده ثابت کرده که مربی بزرگی هست و میشه بهش امید داشت در بدترین زمان ممکن مربی تیم شده

فقط زمان ثابت می کنه مربی بزرگی هست یا نه. تا حالا که چیزی جز نکات منفی نشون نداده.


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۱:۰۰)
 
006007
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
والورده ثابت کرده که مربی بزرگی هست و میشه بهش امید داشت در بدترین زمان ممکن مربی تیم شده


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۲۰:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
ALI-MAZ نوشته:

حرفت کاملا درسته...ولی درنظر بگیر که بارسای والورده خیلی با بارسای لوییز انریکه فرق داره...اون حتی سعی داره از آندره گومزی ک همه ازش ناامیدن دوباره بازیکن خوبی بسازه...خوب بازی کردن دیبالا یا هرکس دیگ ای ب سیستم تیمش ربط داره...«انتقاد آزاد!»

اولا که تا حالا که هیچ فرقی نداشته. گومز هم بازیکن مستعدی بوده و از پارسالم می گفتم نیاز به زمان داره و در طول زمان خودشو نشون میده و اون ناامید بودن مال ضعف دیدگاه فوتبالیه و گرنه گومز همیشه بازیکن آینده داری بوده و این ربطی به والورده نداره.

بعدم بحث موقعیت طلبیه مهاجمه. اینکه دروازه خالی رو نمی زنه سوارز یا اکثر پاساش اشتباس که به تاکتیک و مربی ربطی نداره. کاملا توانایی فردیه.


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۹:۱۵)
 
ALI-MAZ
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

دیبالا از زاویه صفر درجه می زنه تو گل. سوارز دروازه خالی رو می زنه بیرون!

حرفت کاملا درسته...ولی درنظر بگیر که بارسای والورده خیلی با بارسای لوییز انریکه فرق داره...اون حتی سعی داره از آندره گومزی ک همه ازش ناامیدن دوباره بازیکن خوبی بسازه...خوب بازی کردن دیبالا یا هرکس دیگ ای ب سیستم تیمش ربط داره...«انتقاد آزاد!»


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
zhityer نوشته:

من شدیدا با نظرات دوستان راجب جایگزین سوارز مخالفم.

دیبالا و گریزمان با سوارز فرق دارند.
الان دیبالا برای آرژانتین چیکار کرد؟ هیچی بدتر از سوارز...

سوارز دارای جنگندگی و قدرت بالاست که توی این بازیکنای فانتزی اصلا نیست.
بازی برگشت پاری سن ژرمن هم این سوارز بود که سریع قفل دروازه رو باز کرد بخاطر جندگندی زیاد

دیبالا از زاویه صفر درجه می زنه تو گل. سوارز دروازه خالی رو می زنه بیرون!


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۳۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
leoten نوشته:

دیدن بازیهای مسی از نزدیک افتخاره،چه برسه باهاش هم بازی باشی.بدبخت نیمار که این افتخارو خیلی زود از دست داد.

لیاقتشو نداشت


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۵۲)
 
leoten
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
دیدن بازیهای مسی از نزدیک افتخاره،چه برسه باهاش هم بازی باشی.بدبخت نیمار که این افتخارو خیلی زود از دست داد.


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۴۶)
 
zhityer
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
من شدیدا با نظرات دوستان راجب جایگزین سوارز مخالفم.

دیبالا و گریزمان با سوارز فرق دارند.
الان دیبالا برای آرژانتین چیکار کرد؟ هیچی بدتر از سوارز...

سوارز دارای جنگندگی و قدرت بالاست که توی این بازیکنای فانتزی اصلا نیست.
بازی برگشت پاری سن ژرمن هم این سوارز بود که سریع قفل دروازه رو باز کرد بخاطر جندگندی زیاد


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
نقل قول
best_of_all نوشته:

برای جایگزین سوارز من گریزمان رو از دیبالا بیشتر ترجیح میدم
دیبالا برای گوشه ها یا پشت مهاجم هدف بهتره

آره. اما به عنوان مهاجم هدف هم عالیه.


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۱۶)
 
best_of_all
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
برای جایگزین سوارز من گریزمان رو از دیبالا بیشتر ترجیح میدم
دیبالا برای گوشه ها یا پشت مهاجم هدف بهتره


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: بازی در کنار لیونل مسی یک امتیاز است
امیدوارم قدر بدونی و انقدر گند نزنی!

واقعا از 10 تا توپ که دست سوارز میاد 9 تاشو نابود می کنه. چه با پاسهای افتضاحش چه ضربات بی دقتش.

واقعا کاش می شد مهاجمی مثل دیبالا تو تیم داشتیم...


دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!