به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 5-0 اسپانیول؛ به روایت آمارآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۲۰:۱۵) (۶۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پیروزی 5-0 بارسا مقابل اسپانیول به لطف هت تریک مسی به ارمغان آمد؛ جوردی آلبا نیز در ارسال پاس گل برای مسی دابل کرد. در این خبر آمار، ارقام و رکوردهای ثبت شده در این دربی را برایتان بازگو خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

38 امین هت تریک مسی

شماره 10 بارسلونا 27 امین هت تریک لالیگایی خود را به ثمر رساند. او تاکنون این عمل را 7 بار دیگر در لیگ قهرمانان، 3 بار در جام حذفی و یک بار در سوپر کاپ اسپانیا انجام داده است. همچنین این سومین باری بود که ستاره آرژانتینی مقابل اسپانیول هت تریک می‌کرد. با این حال والنسیا شکار مورد علاقه او در هت تریک است؛ مسی تا به حال در 4 دیدار جداگانه مقابل این تیم هت تریک کرده است.

20 امین گل در دربی

مسی همچنان برترین گلزن این بازی‌ها به شمار می‌رود. به علاوه اینکه شب گذشته، او در مقابل دروازه 100 درصد موفق بود؛ سه شوت و سه گل!

اولین بازی دمبله

این مرد فرانسوی با ورود به زمین مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت و با ارسال پاس گلی تماشایی در دقایق پایانی، خود را نشان داد. پائولینیو نیز شانس گلزنی داشت اما شرایط آن طور که باید فراهم نشد.

جوردی آلبا، بهترین پاسور

برنامه ارنستو والورده این است که بازیکنان بیشتری در مرکز داشته باشد تا مسی آزادتر باشد، لوئیز سوارز تنها به عنوان یک مهاجم به پیشرفت خود ادامه دهد و دلوفئو در جناح راست به کار خود ادامه دهد، با این روش جوردی آلبا می‌تواند به طور انحصاری از جناح سمت چپ زمین بهره ببرد. در دربی دیشب جوردی آلبا از فضای خالی ایجاد شده استفاده کرد و دو پاس گل ارسال کرد. این دومین باری بود که آلبا در یک بازی، دو بار شرایط گلزنی را برای هم‌تیمی‌هایش مهیا می‌کرد، او قبلاً این کار را در سال 2016، مقابل اوساسونا انجام داده بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک رکورد جذاب از گلزنی در دربی

از آخرین باری برد اسپانیول در نیوکمپ در سال 2009، تاکنون بارسا 31 گل به ثمر رسانده و طی 9 دربی لالیگایی در این ورزشگاه، تنها دو گل دریافت کرده است. این در حالی بود که او هیچ خطایی انجام نداد.

اومتیتی و پیکه

مدافع اسپانیایی الاصل کاتالان‌ها در دقایق پایانی بازی، از روی توپی که از کرنر برایش فرستاده شد، یک گل زیبا به ثمر رساند. این چهارمین گل او در دربی بود (دو بار در لالیگا و یک بار در جام حذفی). هر دو گل لالیگایی او در دربی کاتالونیا، از روی پاس گل راکیتیچ به ثمر رسید و هر دو بار بارسلونا با به ثمر رساندن 5 گل به پیروزی رسید.

در مورد ساموئل اومتیتی اما باید گفت در طول 90 دقیقه هیچ کس بهتر از او نبود. او مجموعاً 98 پاس برای هم‌تیمی‌هایش فرستاد که 92 تای آن‌ها به مقصد رسید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
leoten
پاسخ به: بارسلونا 5-0 اسپانیول؛ به روایت آمار
در کنار همه اینها،دلوفئو خیلی خوب راه افتاده،واقعا سرعتیه.خدا کنه هیچ کدوم افت نکنند.


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۵۴)
 
best_of_all
پاسخ به: بارسلونا 5-0 اسپانیول؛ به روایت آمار
سمدو ام عالیه واقعا...ی جوری راحته ک انگار ده ساله تو بارسا داره توپ میزنه


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۰۱)
 
006007
پاسخ به: بارسلونا 5-0 اسپانیول؛ به روایت آمار
عالی بودند


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۲۰:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 5-0 اسپانیول؛ به روایت آمار
واقعا بهترین خرید دهه اخیر این اومتیتی و یادگار لوچوی بزرگ. چقدر خوب بود اگر می تونستیم همچین خریدهای هوشمندانه ای بکنیم، نه خریدهای رئالی.


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۲۰:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!