به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انتقاد رابرت فرناندز از رسانه هامصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۱۱:۴۴) (۵۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


رابرت فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، بعد از پیروزی مقابل اسپانیول، به مصاحبه با Movistar پرداخت و از رسانه‌ها انتقاد کرد. او همچنین بعد از تحسین مسی، گفت که نسبت به تمدید قرارداد اینیستا، خوشبین است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شکست اسپانیول: فصل را خوب شروع کرده‌ایم، اما شما تا آنجا که می‌توانید باید ادامه دهید.

مسی: او بعد از سفرهای طولانی و دو بازی سخت، از بازی‌های ملی بازگشته است. او قادر است در هر لحظه، بازی را عوض کند و کاری که او انجام می‌دهد این است که ریتم را حفظ کند.

تمدید قرارداد مسی:
من به صحبت‌های رئیسمان اشاره می‌کنم. امضاء شدن این قرارداد، کاری است که می‌تواند در هر زمان انجام شود. و من امیدوارم هر چه زودتر انجام شود.

سوارز: برایش خیلی مهم بود که گل بزند. او همه کار کرد اما گلزنی همواره مهم است.

دمبله: اولین بازی برای بارسلونا، برای یک فرد 20 ساله، آسان نیست. اگرچه وارد زمین شدن همیشه خوب است. او خود کار کرد و این نتایج هم به او کمک خواهند کرد. هم‌تیمی‌هایش هم کمک خواهند کرد. ما آرزوهای زیادی برای او داریم.

اینیستا: آنچه ما می‌خواهیم این است که او برای سالی بیشتری اینجا بماند و در همین جا به زندگی حرفه‌ای خود پایان دهد. من معتقدم این اتفاق رخ خواهد داد.

استعفای بارتمئو: ما باید ماه سختی [در پیش] داشته باشیم. مهم‌ترین چیز در این ماه، آرام ماندن است. در این شرایط پیچیده و با تابستانی که ما داشتیم، آرامش ضروری است. اگر اجازه دهیم کمی زمان بگذرد، خواهیم دید همه چیز تفاوت خواهد کرد. ما به تمام نظرات احترام می‌گذاریم، اما طی دو-سه هفته اخیر، همه چیز پیچیده شده است. افرادی که باید در مواردی توضیح می‌دادند، خوب این کار را انجام نداده‌اند. از جمله خودم، در بین سایر افراد و البته رسانه‌ها. و مسائلی وجود دارد که درست نیستند. اخباری منتشر می‌شود که حقیقیت ندارند و این همه چیز را خراب می‌کند و شرایط ناخوشایندی ایجاد می‌کند.


امتیاز کم رئال مادرید: رقابت سختی است و ما هم فصل گذشته در خانه مقابل آلاوز شکست خوردیم. بعضی وقت‌ها این اتفاقات برای شما رخ می‌دهد و گاهی برای رقیبانتان. شروع خوب، خیلی مهم است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقاد رابرت فرناندز از رسانه ها
دقیقا کمپین کامل عوامفریبی رو شروع کردن...


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۴۰)
 
fatipbarca
پاسخ به: انتقاد رابرت فرناندز از رسانه ها
چقدر این عوضی ها خوش شانسن، حالا چون بارسا داره بهتر کار میکنه و دو تا خریدشون خوب شروع کردن، فکر میکنن بارتو میمونه. امیدوارم این دفعه دیگه گول حرفای اینا رو نخورن مردم کاتالونیا و برکنار بشن. دیگه فرصت بهتر از این پیدا نمیشه.


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۲۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: انتقاد رابرت فرناندز از رسانه ها
ما باید ماه سختی [در پیش] داشته باشیم. مهم‌ترین چیز در این ماه، آرام ماندن است. در این شرایط پیچیده و با تابستانی که ما داشتیم، آرامش ضروری است. اگر اجازه دهیم کمی زمان بگذرد، خواهیم دید همه چیز تفاوت خواهد کرد. ما به تمام نظرات احترام می‌گذاریم، اما طی دو-سه هفته اخیر، همه چیز پیچیده شده است. افرادی که باید در مواردی توضیح می‌دادن، خوب این کار را انجام نداده‌اند. از جمله خودم، در بین سایر افراد و البته رسانه‌ها.

این تیکه حرفاش قشنگ بهم فهموند منظور بندیتو از اینکه گفت هیئت مدیره میخواد زمان بخره چی بود ...


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۱۸)
 
soroushmessi
پاسخ به: انتقاد رابرت فرناندز از رسانه ها
فقط bartomeodimmtyea#


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۱۳:۵۵)
 
marzeg
پاسخ به: انتقاد رابرت فرناندز از رسانه ها
شما اگه کار کن بودین پنج ساله باشگاه دستتونه هیچ غلطی نکردین...بارسلونا جای ازمون و خطا نیست...خدا روزیتون رو جای دیگه حواله کنه.
#bartomeodimmityea


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۱۳:۴۷)
 
006007
پاسخ به: انتقاد رابرت فرناندز از رسانه ها
هرچی هست ما به تیم کار داریم و قضیه مدیریتی باید در انتخابات مشخص بشه . امیدوارم بارتومئو گورشو گم کنه تا تیم بهتر از اینها بشه


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۱۳:۳۴)
 
leoten
پاسخ به: انتقاد رابرت فرناندز از رسانه ها
به نظرم این آرامش قبل از طوفان مدیریتیه.


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۱۲:۲۲)
 
pob1188
پاسخ به: انتقاد رابرت فرناندز از رسانه ها
دقیقا از قبل پیش بینی شده بود که اگر تیم خوب کار کنه این تیم مدیریتی سرجاش میمونه دیگه امیدی نیست تمام شد ولی شاید یه شک خوب باشه کی میدونه


یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ (۱۱:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!