به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی احتمال حضور آبی و اناری پوشان در جام جهانی 2018 روسیه!رقابت‌های ملی
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۲:۴۳) (۶۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


پائولینیو و توماس فرمالن تنها بازیکنانی از بارسلونا هستند که صعود تیمشان به جام جهانی قطعی شده است. در ادامه به بررسی وضعیت سایر بازیکنان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در آخرین بازی‌های مقدماتی جام جهانی تا حدودی تکلیف تیم‌های صعود کننده به جام جهانی روسیه مشخص شده است. با اینکه در حال حاضر 7 تیم صعود خود را قطعی کرده‌اند، هنوز سوال‌های زیادی باقی مانده است که باید تا آخر مرحله مقدماتی (دور پلی آف) در ماه اکتبر برای پاسخ آنان صبر کنیم.

از بازیکنان بارسلونا پائولینیو از برزیل و توماس فرمالن از بلژیک تنها بازیکنانی هستند که به همراه تیمشان در کنار تیم‌های ژاپن، ایران، عربستان صعودی، کره جنوبی و مکزیک به جام جهانی صعود کرده‌اند.

برزیل

قبل از بازی‌های این هفته، برزیل صعود خود را به جام جهانی قطعی کرد و آن‌ها تنها کشوری هستند که در تمامی ادوار جام جهانی از سال 1930 تاکنون حضور دارند. پائولینیو نیز 5 گل برای برزیل در مرحله مقدماتی به ثمر رسانده است، که شامل گل او در پیروزی 2-0 در برابر اکوادور می‌شود. او همچنین در تساوی 1-1 مقابل کلمبیا کاپیتان تیمش نیز بود.

رافینیا دیگر بازیکن بارسلونا است که در تیم ملی برزیل حضور دارد. البته او در این مرحله مقدماتی حضور نداشت.

اروگوئه

تساوی در برابر آرژانتین و پیروزی در برابر پاراگوئه، اروگوئه را به رده دوم جدول رسانده است. بازی‌های بعدیشان در برابر ونزوئلا و بولیوی است، پس بسیار تعجب برانگیز است اگر لوئیز سوارز و یارانش نتوانند از این گروه صعود کنند!

آرژانتین

شرایط برای نایب قهرمانان جام جهانی 2014 به خوبی پیش نمی‌رود. آن‌ها پس از تساوی در برابر اروگوئه و ونزوئلا، اکنون رتبه پنجم را در اختیار دارند و اگر با همین رتبه مرحله مقدماتی را به اتمام برسانند، باید مقابل نیوزیلند در پلی آف بازی کنند.

لئو مسی و خاویر ماسکرانو باید دو بازی حیاتی مقابل تیم رتبه چهارم جدول یعنی پرو و ونزوئلا انجام دهند. در حالی که شیلی فقط با یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست، آنها نیاز دارند که حتما هر دو بازی خود را ببرند.

بلژیک

با گرفتن 22 امتیاز از 24 امتیاز ممکن، شیاطین سرخ، مقتدرانه از گروه H صعود کردند. آن‌ها اولین کشور اروپایی هستند که تا قبل از دو بازی نهایی در ماه اکتبر صعود خود را قطعی کرده‌اند. کارت خوب بود توماس فرمالن!

آلمان

مارک آندره تراشتگن در هر دو بازی آلمان در این هفته حضور داشت. که تنها یک گل، در پیروزی 2-1 در برابر تیم ملی چک دریافت کرد. آن‌ها در برابر نروژ نیز 6-0 پیروز شدند. روی کاغذ، صعود آن‌ها به جام جهانی روسیه قطعی است.

به لحاظ تئوری ایرلند شمالی هنوز هم می‌تواند از گروه C صعود کند، اما احتمال رخ دادن این اتفاق زیاد نیست.

اسپانیا

جرارد پیکه، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا و جرارد دلوفئو از بارسلونا همگی در این هفته برای اسپانیا بازی کردند، و این در حالی است که احتمال حضور سرخی روبرتو، پاکو آلکاسر، الیکس ویدال و دنیس سوارز در تیم وجود دارد.

پیروزی قاطعانه 3-0 در برابر ایتالیا، چیزی را قطعی نکرد، اما آن‌ها را از پلی آف دور نمود. آن‌ها دو بازی دیگر در برابر آلبانی و رژیم اشغالگر قدس دارند، اما فقط یک مرد شجاع می‌تواند روی صعود نکردن آن‌ها شرط‌بندی کند.

فرانسه

ساموئل اومتیتی و لوکاس دینیه در این هفته برای خروس‌های آبی به میدان رفتند. این در حالی است که عثمان دمبله – خرید جدید بارسلونا - در این مسابقات، نیز از بازیکنان انتخابی دیدیه دشام، مربی تیم فرانسه بوده است. پیروزی مقتدرانه 4-0 در برابر هلند، به ظاهر کار آنها را برای صعود آسان کرد، اما تساوی دور از انتظار 0-0 در برابر لوکزامبورگ شرایط را برای آنها پیچیده کرد.

آن‌ها اکنون صدرنشین گروه خود هستند و در صورت شکست دادن بلاروس و بلغارستان، می‌توانند از همین جایگاه به روسیه بروند!

هلند

یاسپر سیلسن، دروازبان هلند در هر دو بازی این هفته حضور داشت. شکست سنگین در پاریس – در برابر فرانسه - زنگ خطری برای آنان بود. اما پیروزی نارنجی پوشان در برابر بلغارستان، وضعیت را برای آن‌ها بهتر کرد.

بازی خانگی آنها در برابر سوئد در روز آخر، آخرین شانس این تیم برای حداقل رساندن حضور به پلی آف است.

پرتغال

آندره گومز از بارسلونا در تیم حضور داشت، اما نلسون سمدو به این بازی‌ها دعوت نشد. قهرمانان یورو 2016 هفته خوبی را با پیروزی در برابر جزایر فارو و مجارستان پشت سر گذاشتند. اما آن‌ها همچنان 3 امتیاز از سوئیس کمتر دارند.

البته این دو تیم (سوئیس و پرتغال) صدرنشین در روز پایانی بازی‌ها در لیسبون به مصاف یکدیگر می‌روند که اگر پرتغال پیروز شود، تفاضل گل عالی‌شان، آنان را به صدر جدول می‌رساند.

ترکیه

شانس حضور آردا توران و یارانش در جام جهانی با پیروزی 1-0 در برابر کرواسی افزایش یافت. آنها همچنان دو امتیاز از ایسلند، تیمی که در رتبه دوم گروه قرار دارد عقب هستند، که البته در ماه اکتبر یک بازی دشوار و تعیین کننده در برابر آن‌ها خواهند داشت.

کرواسی

آن شکست برای ایوان راکیتیچ که بازی را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، خوشایند نبود. کرواسی همچنان صدرنشین گروه است اما شرایط به گونه‌ای‌ است که جای هیچ لغزشی در دو بازی پایانی در برابر فنلاند و اوکراین وجود ندارد. رقابت در گروه I تا لحظه آخر ادامه دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
leoten
پاسخ به: بررسی احتمال حضور آبی و اناری پوشان در جام جهانی 2018 روسیه!
جدا از اینکه فوتبال بدون مسی بی معنیه،جام جهانی بدون آرژانتین یه سرگرمی مضحکه،دقیقا مثل جام ملتهای این دوره که به شیوه مسخره ای انجام شد و با قهرمانی تیم دوزاری به پایان رسید.خدا کنه پرتغال حذف بشه،ولی میدونم پنالدو آخر شانسه.


جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی احتمال حضور آبی و اناری پوشان در جام جهانی 2018 روسیه!
یعنی تماشای زجر کشیدن مسی وسط یه مشت ابله آرژانتینی مثل پاستوره که حس می کنه از مسی بهتره، واقعا زجرآوره...


جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۲۵)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بررسی احتمال حضور آبی و اناری پوشان در جام جهانی 2018 روسیه!
جام جهانی بدون مسی ...
خدایا یه کاری کن صعود کنن، کار به پلی اف نکشه...


جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۳:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!