به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تلاش بارسا برای مهار حباب قیمتی بازار نقل و انتقالاتنقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۵۵) (۸۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


بارسا در حال آماده‌سازی یک پروژه است تا اطمینان حاصل کند که هزینه نقل و انتقالات در سال‌های آینده با سرعت زیادی افزایش پیدا نخواهد کرد. مبلغ فسخ قرارداد بازیکنان و همچنین تعهد یوفا بر اجرای سخت گیرانه قوانین، از محورهای این پروژه است. در این مقاله بیشتر در این خصوص خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

افزایش نجومی قیمتها در تابستان امسال، یک حباب بزرگ و جدی را در بازار نقل و انتقالات ایجاد کرد. اکنون باشگاه بارسلونا قصد دارد اقدامی در این خصوص انجام دهد. آن‌ها به انتقال نیمار به عنوان یک نمونه عالی نگاه می‌کنند. ابن انتقال که به طور منفی روی بازار نقل و انتقالات تاثیر گذاشت، مسئولان بارسا را در پی آن داشت تا مطمئن شوند که باشگاه مخارج گزاف نداشته باشد.

در مرحله اول، آنها از یوفا درخواست خواهند کرد که قوانین فیرپلی مالی سرسختانه اعمال شوند. یکی از منابع مرتبط با باشگاه تاکید کرد: «فیرپلی مالی کاملا مهم و حیاتی است اما منتظر هستیم تا ببینیم که یوفا چگونه آن را اجرا می‌کند».

دومین پیشنهاد بارسا، اجرای قانون تعیین فسخ قرارداد در همه کشورهای اروپاست که از سال 1985 در اسپانیا به یک الزام تبدیل شده است. بارسا پیشنهاد می‌کند که مبلغ فسخ قرارداد متناسب با دستمزد بازیکنان باشد اما آنها می‌دانند که مجبور کردن یوفا به انجام چنین تغییری تا چه اندازه دشوار است.


و به عنوان درخواست سوم، بارسا می‌خواهد برای پولی که باشگاه‌ها می‌توانند هزینه کنند، محدودیت در نظر گرفته شود. کادر مدیریتی بارسا اعتقاد دارد: «می دانیم که انجام این کار با توجه به شرایط فعلی فوتبال بسیار سخت است ولی به همین دلیل است که باید در بازار نقل و انتقالات محدودیت ایجاد شود و می‌توان به عنوان یک اقدام بلند مدت به این پیشنهاد نگاه کرد».

بارسا با باشگاه‌های اروپایی بزرگ دیگر مانند بایرن، آرسنال و یوونتوس تماس گرفته تا برای راه اندازی سیستمی تلاش کنند که جلوی باشگاه‌هایی مانند پی اس جی یا منچسترسیتی را که مالکانی ثروتمند دارند، بگیرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: تلاش بارسا برای مهار حباب قیمتی بازار نقل و انتقالات
خوبه و باید جلوی عربها رو گرفت


جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۲۲:۴۷)
 
leoten
پاسخ به: تلاش بارسا برای مهار حباب قیمتی بازار نقل و انتقالات
این طرح ضربه مستقیم به پی اس جی و من سیتیه.اگه بشه خیلی به نفع ماست.عربهای کثیف.


جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۲۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: تلاش بارسا برای مهار حباب قیمتی بازار نقل و انتقالات
چه عجب یکی از حرفای بارتمئو تو مصاحبه ش عملی شد.


جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۹:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تلاش بارسا برای مهار حباب قیمتی بازار نقل و انتقالات
ایده و طرح، بسیار خوبه. عربهای کثیف پولهای نفتی رو برداشتن آوردن و دنیای فوتبال رو به گند کشیدن. قوانین یوفا هم تا حالا نتونسته کاری بکنه. باید فکری بکنن قبل اینکه پولهای سیاه، تمام اصالت و زیبایی فوتبال رو نابود کنه...

اما مسئله اینه که در این مدت پیش رو، تقریبا تمام اونچه از جانب باشگاه خواهیم دید، تلاش برای تطهیر چهره و موجه جلوه دادن بارتمئو و تیم مدیریتیشه و متاسفانه تجربه نشون داده هوادارهای ساده لوح به راحتی هم تحت تاثیر قرار می گیرن...


جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۰:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!