به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنچه در مراسم معارفه عثمان دمبله گذشت!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۱:۳۶) (۹۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


همان طور که اطلاع دارید، روز گذشته مراسم معارفه عثمان دمبله، مهاجم جدید آبی و اناری‌ها در نیوکمپ برگزار شد. علاوه بر مصاحبه خود بازیکن، رابرت فرناندز و جوزپ ماریا بارتمئو نیز توضیحاتی در رابطه با اوضاع نقل و انتقالات باشگاه ارائه دادند که در ادامه آن‌ها را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

عثمان دمبله بعد از معرفی شدن به هواداران بارسلونا به خبرنگاران گفت: «یکی از رویاهای من بازی کردن برای بارسلونا بوده که به حقیقت پیوسته است. خیلی خوشحالم که اینجا هستم، هدفم این است که به خوبی با تیم تطبیق یابم و تا آنجا که ممکن است جام‌های زیادی کسب کنم».

«خیلی خوشحالم که در بهترین باشگاه جهان در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی می‌کنم و از بهترین بازیكنان جهان، مانند سوارز و مسی می‌آموزم».

«از زمانی که 8 سال داشتم بازی‌های بارسلونا را دنبال می‌کردم و این [بازی کردن برای بارسا] برایم تبدیل به یک رویا شد. من بازی آنها را تماشا می‌کردم، چگونگی بازی کردنشان را. آنها جام‌های زیادی کسب کردند، لیگ قهرمانان، لالیگا، چیزی که من خیلی دوست داشتم».

او با قیمت 147 میلیون یورو، به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه، به بارسلونا پیوست. دمبله در این مورد گفت: «من هیچ فشار و اجباری احساس نکردم، این بازار نقل و انتقالات است که کمی متشنج شده است. اگر نه من اینجا هستم که کارم را در زمین فوتبال به خوبی انجام دهم و به تیم کمک کنم. هیچ فشاری بابت رقم بالای قرارداد احساس نکردم، در حقیقت فراتر از فشار، بودن در اینجا لذت بخش است».

«تفاوت زیادی بین من و نیمار وجود دارد. نیمار یکی از بهترین بازیكنان جهان است و من خیلی جوان هستم. من روز به روز پیشرفت می‌کنم، تلاش می‌کنم بهبود یابم و رشد کنم».

«من اینجا نیستم که جانشین نیمار شوم، آنها به بازیکنی در این پست احتیاج داشتند و با من تماس گرفتند، حال من هر چه بتوانم در اختیار این باشگاه قرار خواهم داد. من 20 ساله هستم و باید چیزهای بیشتری یاد بگیرم. این دلیل بودنم در این باشگاه بزرگ می‌باشد».


«بازی کردن در یک تیم با لئو مسی یک افتخار و لذت بخش است، من می‌خواهم از او بیاموزم. او بازیکن بزرگی است، بهترین بازیکن در تاریخ فوتبال، و من خوشحالم که در این تیم رشد می‌کنم».

رابرت فرناندز نیز درباره احتمال خرید فیلیپ کوتینیو این طور توضیح داد: «این درست است که ما در حال مذاکره بر سر خرید یک بازیکن هستیم تا [قراردادی را] با آنها به امضاء برسانیم. ما امیدواریم توافق حاصل شود و یک بازیکن جدید را معرفی کنیم».

او خرید ژان میشل سری را رسماً رد کرد: «[خرید] سری به کاملاً منتفی شده است. بعد از بررسی این شرایط، به این نتیجه رسیدیم که اولویتمان سایر گزینه هاست»، اما در مورد دی ماریا این طور واکنش نشان نداد: «قصدم این است که یک بازیکن دیگر بخریم و اگر ممکن بود، دو بازیکن».


بخش مهم صحبت‌های بارتمئو مربوط به الحاق قرارداد دمبله بود. هنگامی که قرارداد این وینگر اعلام شد، بارسلونا گزارش کرد که بند ثابت این قرارداد 105 میلیون یورو و شامل پاداش می‌باشد، اما مبلغ آن مشخص نبود. بعد از آن، بروسیا دورتموند اعلام کرد که الحاق قرارداد دمبله می‌تواند تا 40 درصد قیمت اصلی برسد.

دیروز بارتمئو گفت که 50 درصد این پاداش مربوط به عملکرد خود بازیکن و 50 درصد آن بسته به عملکرد تیم است. به دیگر سخن، 20 میلیون به آنچه دمبله انجام می‌دهد، بستگی دارد و 20 میلیون به دستاوردهای تیم در تمام رقابت‌ها.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: آنچه در مراسم معارفه عثمان دمبله گذشت!
خداکنه بتونیم کوتینیو رو بگیریم


سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶ (۲۳:۱۷)
 
leoten
پاسخ به: آنچه در مراسم معارفه عثمان دمبله گذشت!
معلوم نیست چرا سری منتفی شد.دیشب مدیر برنامه دیماریا تو بارسلون بود واسه مذاکره.ولی هر چی هست خدا کنه کوتی قطعی بشه.


سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۲:۵۰)
 
shakib10
پاسخ به: آنچه در مراسم معارفه عثمان دمبله گذشت!
سوتی تو روپایی داد میخواست ادا نیمارو دراره اقا مجبوری مگه:)


سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۲:۴۲)
 
fatipbarca
پاسخ به: آنچه در مراسم معارفه عثمان دمبله گذشت!
بارتومئو با پررویی این رقما رو میگه انگار ده میلیونه. انگار نه انگار که پول باشگاهه. ولی امیدوارم دمبله با عملکرد عالیش جبران کنه.


سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۲:۳۰)
 
saeed2014
پاسخ به: آنچه در مراسم معارفه عثمان دمبله گذشت!
گور باباشون با اين مديريتشون ...😒😒😒😒


سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶ (۱۱:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۷ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!