به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی در آستانه رسیدن به رکورد 350 گل زده در لالیگاآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۴۸) (۵۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


یک بار دیگر مسی در کانون توجهات است. در غیاب لوئیز سوارز و نیمار، انتظار می‌رود مسی در اولین بازی فصل 2017/18 لالیگا، گلزنی کند. تنها یک گل، می‌تواند او را به رکورد ارزشمندی برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آمار و ارقام گلزنی این ستاره آرژانتینی، با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر مسی امشب گلزنی کند، 350امین گل لالیگایی خود را به ثمر خواهد رساند. بعد از اینکه او در نوامبر سال 2014، از رکورد 251 گل زده تلموزارای اتلتیک بیلبائو عبور کرد، مرد آرژانتینی با هر گلی که به عنوان برترین گلزن تمام ادوار لالیگا به ثمر می‌رساند، تاریخ‌سازی می‌کرد.

اولین گل

مسی در تاریخ 1 می‌ 2005، اولین گل لالیگایی خود را در پیروزی 2-0 مقابل آلباسته در نیوکمپ به ثمر رساند. آن روز او 17 سال و 10 و 8 روز داشت. و اما آخرین گلی که به ثمر رساند، 21 می‌2017، مجدداً در نیوکمپ بود اما این بار 29 سال و 10 ماه و 26 روز داشت.

از بین 349 گلی که تاکنون لئو مسی در چارچوب رقابت‌های لالیگا وارد دروازه حریفان کرده، 200 تای آنها در خانه و 149 تایشان خارج از آن به ثمر رسیده است. تیم‌هایی که بیشترین تعداد گل را از او دریافت کرده‌اند نیز عبارتند از: سویا (23)، اتلتیکو مادرید (22)، اوساسونا و والنسیا (هر کدام 21).

لیست تیم‌هایی که بیش از 10 گل از او دریافت کرده‌اند به این ترتیب است: دپورتیوو لاکرونیا (17)، رئال مادرید و رایووایکانو (16)، لوانته و اسپانیول (15)، اتلتیک (13)، ختافه، بتیس، راسینگ و رئال سوسیداد (12) و ویارئال، آلمریا، مایورکا، مالاگا و خرانادا (11).


با این حال، 46 تا از این 349 گل از روی نقطه پنالتی و 19 تایشان از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسیده‌اند، و سایر گل‌ها اما در جریان بازی.

بهترین رکورد گلزنی او به فصل 2011/12 باز می‌گردد، زمانی که 50 گل به ثمر رساند و تمام رکوردها را شکست. در فصل بعد، او 46 گل به ثمر رساند. او تاکنون طی 4 فصل جایزه پیچیچی را از آن خود کرده است - 2009/10، 2011/12، 2012/13 و 2016/17.

او تا به حال مقابل تیم‌های رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، والنسیا، رایووایکانو، اوساسونا، مالاگا، خرانادا و دپورتیوو، دو بار و مقابل تیم‌های تنریف، زاراگوزا، آلمریا، لوانته، اسپانیول و سویا، یک بار هت تریک کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
leoten
پاسخ به: مسی در آستانه رسیدن به رکورد 350 گل زده در لالیگا
امشب 350 رو هم رد میکنه.


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۱۵)
 
saeed2014
پاسخ به: مسی در آستانه رسیدن به رکورد 350 گل زده در لالیگا
اقا سري رو بارسايي بدونين ديگه


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۱۸)
 
LionMessi
پاسخ به: مسی در آستانه رسیدن به رکورد 350 گل زده در لالیگا
امیدوارم عدم تمدید قرارداد مسی و اینیستا فشار روی‌بارتومعو رو زیاد کنه مجبور بشه انتخابات زودرس برگزار کنه امیدوارم کاپیتان هامون فشار بیارن تا در بره این حروم زاده


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی در آستانه رسیدن به رکورد 350 گل زده در لالیگا
دیگه تو این شرایط همه امیدمون به مسیه.


یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۵ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!