به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۲۶) (۶۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مردان ارنستو والورده با این انگیزه به مادرید سفر کردند که عقب ماندگی 3-1 در بازی رفت را جبران کنند و نتیجه را به سود خود تغییر دهند. آیا کامبک دیگری در راه است؟


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا در حالی که به بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا می‌رود که می‌داند برای شکست رقیب و کسب اولین جام قهرمانی فصل، باید عملکردی خارق العاده از خود به جای بگذارد. خوشبختانه عملکرد خوب آنها در بازی رفت، می‌تواند نویدبخش این باشد که بارسا می‌تواند در بازی برکشت خوب کار کند و این یعنی هنوز شانس قهرمانی وجود دارد!

متاسفانه، در بازی رفت، پیش از این که کریستیانو رونالدو و مارکو آسنسیو پاسخ پنالتی مسی (که با خونسردی وارد دروازه‌شان کرد) را بدهند، گل به خودی جرارد پیکه بود که سفیدپوشان را جلو انداخت. حال اما آبی و اناری‌ها با دیدگاهی مثبت به بازی برگشت می‌نگرند و نیز غیبت کریستیانو رونالدو به علت محرومیت، می‌تواند نقطه قوت این بازی برای آن‌ها باشد.

اخبار دو تیم

بازیکنان بارسلونا، عصر سه شنبه، پیش از بازی چهارشنبه شب (بامداد پنج‌شنبه به وقت ایران) تمرین کردند. آندرس اینیستا به دلیل مصدومیت در عضله پای راستش و توماس ورمالن جدا از تیم تمرین کردند و هردو ال کلاسیکوی پیش رو را از دست خواهند داد. رافینیا نیز به علت مصدومیت از غایبین این بازی است.

لیست 19 نفره‌ای که ارنستو والورده برای‌ایم مصاف اعلام کرده است، بدین شرح است: تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنیس سوارز، لوئیز سوارز، لئو مسی، ماسکرانو، دلوفئو، پاکو آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، آندره گومز، الکس ویدال، ساموئل اومتیتی و آلنیا.


در تیم رقیب اما کریستیانو رونالدو که به علت هل داد دادن داور در بازی رفت اخراج شد و پنج جلسه محرومیت هم برایش در نظر گرفته شده است، در این ال کلاسیکو حضور نخواهد داشت.

نقطه نظرات مربیان

پیام اصلی ارنستو والورده پیش از بازی برگشت سوپرکاپ، این بود که: «هیچ چیز غیر ممکن نیست». سرمربی به این بازی خوش بین بود و گفت: «ما ذهن خود را بر این اساس آماده کرده‌ایم که به آنجا برویم، پیروز شویم و جام قهرمانی را کسب کنیم. ما شکست نخورده‌ایم. با وجود اینکه سخت است، اما ما این شانس را داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد».


«در طول آن بازی ما خوب کار کردیم اما در پایان با فشاری که حملات وارد می‌کردند، تمرکز ما کم شد، و آن جا بود نتیجه بازی رقم خورد». نکته دیگری که سرمربی از آن سخن گفت در رابطه با ضدحملات رئال مادرید بود.

زین الدین زیدان نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود هشدار داد: «هر چیزی ممکن است [اتفاق بی‌افتد]. در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست. ما باید خیلی خوب بازی کنیم زیرا بارسلونا می‌تواند در هر زمان برای شما مشکل ایجاد کند».

فرم دو تیم

بارسلونا با کسب پیروزی مقابل تیم‌های یوونتوس، منچستر یونایتد و رئال مادرید، و پس از آن برد 5-0 مقابل چاپه کوئنزه، در شرایط خوبی بازی رفت را برگزار کرد. پیش فصل مهمانان آن دیدار اما پیروزی‌های کمتری در پی داشت. آنها چهارشنبه شب (17 مرداد) منچستر یونایتد را شکست دادند و فاتح سوپرکاپ اروپا شدند اما در تور آمریکا مقابل همان حریف (منچستر یونایتد)، منچستر سیتی و بارسا شکست خوردند.

تا پیش از از آغاز فصل جدید رقابت‌های لالیگا، این دو تیم 3 ال کلاسیکو برگزار می‌کنند (یک ال کلاسیکوی دوستانه بار در میامی، و دوبار در سوپرکاپ اسپانیا). بارسا اولین این دیدارها را پیروز شد و رئال مادرید دومی را. حال باید دید نتیجه بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا چه خواهد شد.

تاریخچه

آخرین مصاف بارسا و رئال در سوپرکاپ اسپانیا به فصل 2012/13 باز می‌گردد؛ زمانی که کاتالان‌ها در بازی رفت (نیوکمپ) 3-2 پیروز شدند اما در بازی برگشت، 2-1 شکست خوردند. با این حال، یک سال قبل از آن، آبی و اناری‌ها در بازی رفت همین فینال، به تساوی 2-2 رضایت داد اما در بازی برگشت که در نیوکمپ برگزار شد، 3-2 به پیروزی رسیدند تا در مجموع، با نتیجه 5-4 فاتح این جام شده باشند.


برآیند ال کلاسیکوهای لالیگایی فصل قبل، به نفع بارسا بوده است. در بازی رفت سرخیو راموس در دقیقه 89 تساوی 1-1 را برای تماشاگران نیوکمپ رقم زد اما در بازی برگشت، شاهد دیداری نفس گیر بین دو تیم بودیم. خامس رودریگز در حالی در دقیقه 85ام، بازی 2-1 به نفع بارسا را به تساوی کشاند که گل مسی در دقایق اضافه، آبی و اناری‌ها را در لحظات پایانی بازی، 3-2 پیروز مصاف برنابئو کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
LionMessi
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسا
اخرین فرصت مسی برای بردن جایزه مرد سال اروپا اگه بتونه جامو از چنگ رعال در بیاره میتونه اون جایزه رو ببره
اگه میخایم امشب برنده باشیم باید ضربه اخرو بهتر بزنیم نباید موقعیتارو از دست بدیم
از اون طرف باید جلو زدحمله رعالو بگریم برای اینکار باید میونه میدونو بگیریم برا اینکار باید ماسکرانو کناره بوسکتس باشه جولو اینا دنیس و مسیو راکی باشن جلو اینا سوارز درواقع با سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی کنن


پنج‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ (۰:۱۴)
 
006007
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسا
همین که در زمین رئال ببریم کافیه و انتظار قهرمانی رو نداریم امیدوارم مردانه و با تمام وجود بازی کنند


چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسا
خیلی امیدی به قهرمانی ندارم اما امیدوارم نتیجه آبرومندانه ای بگیریم.


چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۱۲)
 
fatipbarca
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسا
کاش فقط به اندازه بازی رفت مارو زجر ندن. هیچ چیزی بدتر از گل خوردن از روی ضدحمله های برق آسای رئال نیست، امیدوارم والورده یه فکری برای ای مشکل بارسا بکنه.


چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۵۴)
 
soroushmessi
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسا
کاش نبازیم


چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۴۸)
 
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسا
بارسا فقط باید فکر بازی مالکانه و پرس شدید باشه و برای ضد حملات مالدیو فکر اساسی کنه.


چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۵۷)
 
Pejman1375
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسا
بردن این بازی واقعا دشواره فقط امیدورام در حد نام بارسلونا بازی کنن


چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!