به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادریدپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۵۶) (۴۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


شاگردان ارنستو والورده، امشب فصل جدید را رسما و با یک دیدار بزرگ و مهیج مقابل رئال مادرید در سوپر جام اسپانیا آغاز می‌کنند. هر آنچه از این ال کلاسیکو باید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از یک پیروزی بی‌دردسر مقابل چاپکوئنزه در جام خوان گمپر، آبی و اناری‌ها اکنون به صورت جدی‌تر به رقابتهای پیش رو می‌نگرند و بامداد فردا ساعت 00:30 به وقت ایران، دور رفت سوپر جام اسپانیا را مقابل حریف سنتی در نیوکمپ برگزار می‌کنند.

دو تیم پیش از این در دوران حضور والورده، ماه گذشته در میامی یک بار به مصاف هم رفته‌اند. همچنین فصل گذشته بارسا از دو دیدار برابر این تیم چهار امتیاز به دست آورد که آن پیروزی دلچسب در ماه آوریل هرگز از یاد هواداران نخواهد رفت.

اخبار تیم

اعضای تیم روز گذشته آخرین جلسه تمرینی پیش از این دیدار را در سیوتات اسپورتیوا برگزار کردند و پس از آن والورده لیست 18 بازیکن منتخب برای ال کلاسیکو را منتشر کرد که از این قرار است:

تراشتگن، سیلسن، نلسون سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس سوارز، اینیستا، سوارز، مسی، ماسکرانو، دلوفئو، پاکو آلکاسر، آلبا، دینیه، سرخی روبرتو، ویدال و اومتیتی.


توماس فرمائلن که هنوز از مصدومیت خود به طور کامل رهایی پیدا نکرده است، به همراه آندره گومز این دیدار را از دست دادند. از دیگر غایبان بارسا در ال کلاسیکو می‌توان به آردا توران، مارلون، سمپر، مونیر و داگلاس اشاره کرد که طبق صلاح دید کادر فنی برای این بازی انتخاب نشدند. همچنین لوکا مودریچ به دلیل محرومیت و خسوس وایخو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی رئال مادرید در نیوکمپ نخواهند بود.

نقطه نظرات مربیان

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از این دیدار با بیان این که ال کلاسیکوی میامی یک نقطه عطف به شمار می‌رفت، بازی پیش رو را متفاوت توصیف کرد و گفت: «اکنون یک جام مهم پیش روی همه است و آنها قطعا برای کسب آن تلاش خواهند کرد. برای پیروزی باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و بدانیم که دو دیدار دشوار پیش رو خواهیم داشت».


سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو همچنین به تمجید از لئو مسی پرداخت و افزود: «او را در فرم خوبی می‌بینم. او از هر لحاظ پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشت و ما امیدواریم فردا شب یک نمایش عالی از او شاهد باشیم».

از سویی، همتای او در تیم رقیب در خصوص ال کلاسیکو بیان کرد: «فردا برای فتح یک جام دیگر می‌جنگیم. باید در بهترین فرم خود باشیم و از ترکیب خارق العاده خود بهره بگیریم».

زین الدین زیدان در ادامه از علاقه خود به برگزاری یک دیدار به جای دو بازی رفت و برگشت در این جام خبر داد.

نکات مهم

بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن یک پیش فصل بی‌عیب و نقص و پیروزی برابر یوونتوس، منچستر یونایتد و البته رئال مادرید و پس از آن هم فتح جام خوان گمپر با غلبه بر چاپکوئنزه پا به این دیدار می‌گذارد.


در آن سو، میهمان اما اصلا پیش فصل خوبی را تجربه نکرد و برابر منچستر سیتی و بارسلونا مغلوب شد. آنها در ادامه در ضربات پنالتی هم نتیجه را به شیاطین سرخ واگذار کردند تا دست خالی از آمریکا برگردند. با این حال، شاگردان زیدان سه شنبه موفق شدند انتقام جام بین المللی قهرمانان را با پیروزی در سوپر جام اروپا از منچستر یونایتد بگیرند.

تاریخچه

طی 5 سال اخیر، این اولین باری است که این دو تیم در سوپر جام اسپانیا رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. فصل 2012/13 بود که بارسلونا با پیروزی 3-2 در دیدار رفت در نیوکمپ، در آستانه قهرمانی بود، اما نماینده مادرید نتیجه 2-1 را در ورزشگاه خود رقم زد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

فصل 2011/12 نیز نتیجه بسیار نزدیک رقم خورد و دو تیم تا لحظه آخر برای فتح این عنوان می‌جنگیدند؛ اما در نهایت آبی و اناری‌ها بودند که پس از تساوی 2-2 در برنابئو، با پیروزی 3-2 در خانه سوپر جام را به دست آوردند.

همچنین دو دیدار برگزار شده فصل گذشته در چهارچوب رقابتهای لالیگا با گل‌های لحظات پایانی، اوج دلهره را برای هواداران دو تیم به ارمغان آوردند. ماه دسامبر در نیوکمپ، سرخیو راموس دقیقه 89 ناجی رئال مادرید شد و با ضربه سر دروازه بارسا را باز کرد. چند ماه بعد اما مسی در نقش منجی ظاهر شد و پیروزی 3-2 را در شب رویایی برنابئو برای بارسا رقم زد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادرید
با پرس شدید و گرفتن وسط زمین میشه راحت اونا رو برد.


یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۱۵)
 
006007
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادرید
بازی بسیار سختی خواهد بود، رئال مادرید در سوپر جام اروپا نشون داد که خیلی آماده هست البته مودریچ در این بازی نیست


یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۱۲)
 
shakib10
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادرید
فقط کافیه از موقعیتاشون بهره مفید ببرن همین


یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۳۷)
 
soroushmessi
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادرید
پیروزی نزدیک است ....


یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادرید
به امید شروع فصل با پیروزی و خالی کردن باد طبل تو خالی!


یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۳ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!