به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوپرکاپ در سراسر اروپا! بارسلونا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۵۰) (۶۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بامداد دوشنبه هفته پیش رو، بارسا و رئال مادرید در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا، در قالب یک ال کلاسیکو مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ دیداری که مشابه آن در سرتاسر این قاره برگزار شده و یا خواهد شد. در این خبر علاوه بر بررسی این بازی، به معرفی سایر این دست از بازی‌ها می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصل جدید رقابت‌ها، دوشنبه این هفته، ساعت 00:30 بامداد در نیوکمپ برای بارسلونا به طور رسمی آغاز خواهد شد؛ شاگردان ارنستو والورده باید در مرحله رفت سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید قرار گیرند و سه روز بعد، در سانتیاگو برنابئو مرحله بازگشت آن را کلید خواهند زد.

فصل جدید رقابت‌ها در اسپانیا با یک ال کلاسیکو در سوپر کاپ شروع خواهد شد در حالی که سایر لیگ‌های بزرگ اروپایی نیز با شرکت تعدادی از باشگاه‌های برتر این قاره، در مصافی مشابه شروع به کار کرده و یا خواهند کرد.

فرانسه

موناکو، قهرمان لیگ 1 فصل گذشته و پاریس سنت ژرمن، قهرمان جام حذفی، در Trophée des Champions، نسخه فرانسوی سوپر کاپ، در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. این دیدار 29 جولای در شهر تانگیر مراکش برگزار شد. پاریسی‌ها با نتیجه 2-1 فاتح این جام شدند و دنی آلوز، آبی و اناری پوش سابق یکی از این گل‌ها را به ثمر رساند.

آلمان

شنبه هفته گذشته شاهد سوپر کاپ آلمان (DFL-Supercup) بین تیم‌های بایرن مونیخ (قهرمان بوندسلیگا) و بوروسیا دورتموند (قهرمان جام حذفی) بودیم. طبق معمول این دیدار در زمین قهرمان جام حذفی برگزار شد و بعد از تساوی 2-2 در پایان 90 دقیقه، شاگردان آنچلوتی در این رقابت، با نتیجه 5-4 در ضربات پنالتی حریف خود را مغلوب کردند تا باشگاه بایرن مونیخ به ششمین قهرمانی خود در سوپرکاپ آلمان دست یابد.

انگلیس

یکشنبه هفته گذشته نیز سوپر جام انگلستان (FA Community Shield) برگزار شد؛ این مصاف تحت عنوان دربی لندنی‌ها بین چلسی (قهرمان لیگ برتر جزیره) و آرسنال (قهرمان جام حذفی) سوت خورد. بعد از تساوی 1-1 در 90 دقیق این بار هم ضربات پنالتی برنده جام را تعیین کرد و آرسنال 3-1 به برتری رسید.

ایتالیا

یکشنبه، 13 آگوست، روزی که بارسا و رئال در سوپر کاپ اسپانیا به دیدار هم خواهند رفت، Supercoppa، نسخه ایتالیایی سوپر کاپ، بین یوونتوس، قهرمان سری آ ایتالیا و لاتزیو، قهرمان جام حذفی این کشور، برگزار خواهد شد. طی سه سال اخیر هیچ یک از سوپر کاپ‌های ایتالیا در این کشور برگزار نشد (دو بار در قطر و یک بار در چین)، اما امسال مجدداً به خانه بازگشته و در تاریخ مذکور، در استادیوم المپیک رم کلید خواهد خورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
leoten
پاسخ به: سوپرکاپ در سراسر اروپا!
به امید سوراخ کردن رئال مالدیو.


شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوپرکاپ در سراسر اروپا!
مهمترین اتفاق بازگشت فوتباله.


شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۵۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: سوپرکاپ در سراسر اروپا!
نقل قول
9VECTOR9 نوشته:

کل دنیا سوپر کاپ تک بازیه ، فقط لیگ عطیقه ی لالیگا سوپر کاپش رفت و برگشت داره چرا چون از طریق حق پخش تلوزیونی پول بره تو جیب رئیس رئالی لالیگا.

خیلی مسخره ست!
چیزی که قهرمان مشخص نیکنه فیناله، فینال دو مرحله ای!


شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۳۸)
 
9VECTOR9
پاسخ به: سوپرکاپ در سراسر اروپا!
کل دنیا سوپر کاپ تک بازیه ، فقط لیگ عتیقه ی لالیگا سوپر کاپش رفت و برگشت داره چرا چون از طریق حق پخش تلوزیونی پول بره تو جیب رئیس رئالی لالیگا.


شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۴ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!