به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اولین قهرمانی بارسلونا در جام بین المللی قهرمانان از دریچه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۰۷) (۶۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به بهانه قهرمانی در جام بین المللی قهرمانان، بیایید نگاهی بیاندازیم به مهم‌ترین آمار به ثبت رسیده توسط شاگردان ارنستو والورده در تور آمریکا که به آن‌ها برای آماده‌سازی فصل جدید کمک کرده است. در این خبر اعداد و ارقام ارزشمندی در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بامداد امروز، بارسلونا تور آمریکای خود را با پیروزی 2-3 مقابل رئال مادرید به پایان رساند. این پیروزی بدان معناست که شاگردان والورده، بعد از کسب سه پیروزی در سه بازی، توانستند برای اولین بار جام قهرمانان بین المللی را فتح کنند. بیایید بهترین آمار تور آمریکای 2017 را مرور کنیم.

آبی و اناری‌ها در کنار ارائه عملکردی چشمگیر، با کسب سه پیروزی مقابل تیم‌های یوونتوس (2-1)، منچستر یونایتد (1-0) و رئال مادرید (3-2) برای اولین بار طعم قهرمانی در این تورنمت را چشیدند.

از بین 26 بازیکنی که برای این بازی‌ها فراخواند، والورده از 24 تای آنها استفاده کرد. در حالی که داگلاس و ازکیتا تنها بازیکنانی بودند که شانس حضور در زمین را پیدا نکردند.

مهم‌تر از بازی‌هایی که انجام شد، باید گفت که آبی و اناری‌ها در طول این تور 12 روزه در ایالات متحده آمریکا، 8 بار تمرین کردند. این تمرینات گاهی دو بار در یک روز، در شهرهای نیویورک، واشنگتن و میامی، با هدف آماده‌سازی برای فصل پیش رو انجام می‌شد.

کاتالان‌ها در جام بین المللی قهرمانان، 6 گل به ثمر رسانده و 3 گل دریافت کردند. با توجه به اینکه به طور متوسط در هر بازی 2 گل زده و 1 گل دریافت کردند، در مجموع برآیند مثبتی در این حیث از خود به جا گذاشتند.

بعد از سه بازی، ارنستو والورده همچنان سرمربی شکست ناپذیر بارسلونا است.

از کل 270 دقیقه‌ای که بارسلونا در جام بین المللی قهرمانان بازی کرد؛ یاسپر سیلسن با 225 دقیقه نقش آفرینی، بیش از سایرین فرصت بازی کردن بدست آورد در حالی که پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، نیمار و جوردی آلبا با 163 دقیقه در جایگاه دوم این رده‌بندی قرار گرفتند.


نیمار در هر سه بازی این تورنمت درخشان ظاهر شد و با 3 گلی که به ثمر رساند، برترین گلزن رقابت‌های پیش فصل شد.

بعد از نیمار با سه گل، مسی، راکیتیچ و پیکه نیز با یک گل زده جزء گلزنان این سه دیدار محسوب می‌شوند.

در ال کلاسیکوی بامداد امروز، سیلیسن 75 درصد از شوت‌هایی که با آن مواجه شد را مهار کرد. 6 سیو این دروازبان از بین 8 شوت، عملکرد خوب این مرد هلندی را تایید می‌کند. او همچنین در مصاف با منچستر یونایتد ارزشمندترین بازیکن زمین لقب گرفت.

در ال کلاسیکوی امروز، آمار پاس‌های ارسال شده توسط بارسا، دو برابر رئال مادرید ثبت شد. شاگردان ارنستو والورده 634 پاس ارسال کردند و سفیدپوشان 375 پاس. علاوه بر این، بارسلونا در طی بازی‌های تور آمریکا، بالاترین آمار پاسدهی را داشته و همچنین میزان پاس‌های صحیح این تیم همواره بالای 83 درصد ثبت شده است؛ 87 درصد مقابل یوونتوس، 84 درصد مقابل منچستر یونایتد و 86 درصد مقابل رئال مادرید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hosseinmansoori
پاسخ به: اولین قهرمانی بارسلونا در جام بین المللی قهرمانان از دریچه آمار و ارقام
پیش فصل خوبی بود. ولی نقطه ضعفای تیم رو هر چی با جوونامون برطرف کنیم بهتره تا با خریدای گران قیمت.


یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اولین قهرمانی بارسلونا در جام بین المللی قهرمانان از دریچه آمار و ارقام
امیدوارم فصل رو با قهرمانی سوپر کاپ شروع کنیم. اونجا تیم محک جدی می خوره.


یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!