به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خطر در كمین بارسا؛ چه بازیكنانی این تابستان تیم را ترك می‌کنند؟نقل و انتقالات
فرستنده ماهان مولائی در تاريخ یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۳۸) (۹۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: barcablaugranes
مترجم: ماهان مولائی / FCBarcelona.ir


طبیعتا در هر تابستان، هواداران تیم‌‌های مختلف به‌ دنبال این هستند كه خرید و فروش‌های جدید تیم محبوب خود را برای تقویت تركیب تیم مشاهده‌ كنند. این مسئله در بارسلونا بیش از هر تیمی دیده می‌ شود. در ادامه این خبر می‌خواهیم بازیکنانی را که احتمال می‌رود در این تابستان از بارسا جدا شوند، مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تا به امروز، باشگاه تنها نلسون سمدو، جرارد دلوفئو و مارلون را به ارزش 47.5 میلیون یورو خریداری كرده‌ است. از سوی دیگر، بارسا باید مراقب برخی موانع مالی نیز باشد. با توجه به اینکه بالاترین میزان دستمزد سالیانه در اروپا را دارد، باید با برخی بازیکنان قطع همکاری كند تا علاوه بر اینکه از آستانه هزینه‌های تعیین‌ شده لالیگا پایین بیاید، بودجه نقل و انتقالات را که رو به اتمام است، دوباره افزایش‌دهد.

هیچ‌ كدام از خرید‌های سال پیش در حد قیمت خرید خود ظاهر نشدند. اگر در این تابستان پیشنهاد خوبی برای آن‌ها داده‌ نشود، انتظار می‌رود به هر چهار بازیكن (آندره گومز، لوكاس دینیه، پاكو آلكاسر و دنیس سوارز) شانس دوباره‌ای برای تطبیق دادن خود با جو نیوكمپ داده شود.

با این مقدمه به سراغ درصد احتمالی خروج برخی بازیكنان می‌پردازیم.

نیمار (75%)

با کش و قوس‌های فراوان درباره خروج این بازیكن، داستان نیمار به بالا و پایین‌‌های خود در این تابستان ادامه خواهد داد. با گذشت هر ساعت، رمزگشایی این انتقال سخت‌تر شده و دنبال‌ كردن آن آزاردهنده‌تر می‌شود. دیروز، گزارشی در Esporte Interativo تایید كرد كه نیمار تصمیم خود را برای رفتن به PSG گرفته‌ است و آن را پس از یك برنامه اسپانسری در چین اعلام می‌كند. امروز صبح، آن برنامه لغو و دلیل آن از سوی یكی از بزرگترین آژانس‌های مسافرتی چین (Ctrip) عدم حضور نیمار در برنامه به‌ خاطر «مشكلات نقل و انتقالاتی» اعلام‌ شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با اینكه پیكه هفته پیش با یك توئیت گمراه‌كننده همه را متقاعد كرده‌ بود كه نیمار راضی به ماندن شده‌ است، اما حالا تمامی اخبار حاكی از جدایی نیمار هستند. در نهایت، تصمیم وی تاثیرات بزرگی بر جای خواهد گذاشت اما تا تصمیم نهایی و رسمی، تمامی فعالیت‌های باشگاه در برزخ قرار دارد.

آردا توران (60%)

احتمالا فقط جوزپ بارتومئو در باشگاه جایگاه بدتری از این بازیكن وفادار ترك تبار دارد. با اینكه پیشرفت‌‌هایی در بازی وی وجود داشت و فصل قبل بازی‌‌های خوبی به‌ عنوان جانشین نیمار از خود بر جای گذاشت، اما این بازیكن 30 ساله نتوانست به‌ خوبی خود را در میانه میدان اثبات كند تا بتوان به‌ عنوان یك جایگزین مناسب روی او حساب‌ باز کرد. با اینكه اوایل تابستان آرسنال به خرید وی علاقه نشان داد اما در حال حاضر زمزمه‌‌هایی از باشگاه گالاتاسرای برای قرضی به خدمت گرفتن این بازیكن به گوش می‌رسد. به‌ عنوان یكی از بازیكنان پر استفاده در تركیب كه می‌تواند تاثیر خوبی در بازی بگذارد، بارسا محتاطانه به‌ دنبال پیشنهادهای بهتری برای او است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رافینیا (50%)

رافینیا زیر نظر لوئیز انریكه - كه با وی رابطه بسیار خوبی داشت - توانست در برخی بازی‌‌ها توانایی‌‌های خود را به نمایش بگذارد و خود را به‌ عنوان كالای ارزشمند لاماسیا معرفی کند. متاسفانه، مصدومیت‌‌های پی‌ در‌ پی اجازه ندادند كه بازی‌‌های بیشتری به وی برسد. با وجود این كه حضورش در تیم بسیار ارزشمند است ولی در سال منتهی به جام جهانی رافینیا خواستار حضور در دقایق بیشتری از بازی است. درست همانند برادر خود، تیاگو كه در سال 2013 به بایرن مونیخ رفت، یك شروع تازه می‌تواند برای این بازیكن 24 ساله بسیار مفید باشد. با شایعاتی كه از علاقه آرسنال به وی به گوش می‌رسد، انتقال به لیگ جزیره از همه گزینه‌ها محتمل‌تر است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مونیر (60%)

پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان جوانان با بارسا در سال 2014 و گلزنی در اولین حضور خود در تیم اصلی مقابل الچه، به نظر می‌ رسید كه موفقیت‌‌های مونیر بی‌پایان باشد. سه سال بعد، آن آینده روشن به تاریكی گرایید. وی فصل گذشته به‌صورت قرضی در والنسیا بازی كرد و گزینه خرید 12 میلیونی او به‌ خاطر بازی‌‌های ضعیفش در طول فصل از سوی والنسیا رد شد تا به بارسا بازگردد.

باشگاه امیدوار بود كه بتواند او را با 30 میلیون یورو به زنیت سنت پترزبورگ بفروشد كه توافق در مراحل پایانی به‌ خاطر بی‌ میلی بازیكن برای رفتن به روسیه متوقف شد. بارسا علاقمند است كه هرچه سریعتر او را بفروشد اما پیشنهاد‌هایی با قیمت پایین ارائه داده‌ می‌شود. در همین حال، مونیر كاملا از صبر كردن برای رسیدن به موقعیت مناسب خشنود است. پس از پیوستن به والنسیا و آشفتگی فراوانی كه این باشگاه داشت، او به‌ دنبال تیمی باثبات و مربی‌ای است كه به وی ایمان داشته‌ باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرخی روبرتو (5%)

با اینكه نه سرخی روبرتو و نه باشگاه به فكر انتقال این بازیكن به تیمی دیگر هستند، چلسی نهایت تلاش خود را برای تغییر این وضعیت انجام می‌دهد. طبق گفته جرارد رومرو، چلسی آماده پرداخت بند آزادسازی 40 میلیونی این بازیكن است و تمایل خود را برای خرید سرخی اعلام كرده‌ است. با خرید نلسون سمدو از بنفیكا، پست دفاع راست که پیش از این در اختیار روبرتو بود، به‌ خطر افتاده‌ است. خود بازیكن ترجیح می‌دهد كه به جایگاه اصلی خود در خط هافبك بازگردد اما سوال این جاست که چه قدر بازی به او می‌رسد؟ تنها به همین دلیل، شاید چلسی وسوسه‌ کننده باشد. در حالی که این مسئله قطعا موضوعی است كه بتوان روی آن فكر كرد اما تمام نشانه‌ها خبر از این دارند كه سرخی روبرتو در تیم می‌ ماند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

داگلاس، توماس فرمائلن (100%)

چیزی برای گفتن نیست. آنها رفتنی‌‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
adel_barca
پاسخ به: خطر در كمین بارسا؛ چه بازیكنانی این تابستان تیم را ترك می‌کنند؟
نیمار برای تیم زحمتشو کشید ولی باید قبول کرد هیچوقت نتونست بصورت مستمر به تیم کمک کنه چون سبک بازیش به بارسلونا نمیخوره ، تازه اگه بخوایم از زندگی پر از حواشی اون بگذریم...
من که بعید میدونم بیشتر از یک فصل تو پاریس بمونه چون با این انتخابش قبل از جام جهانی نشون داد به فکر قهرمانی و اسطوره شدن نیست و فقط دنبال پوله ...(رفتن تو لیگ پنجم اروپا ؟ واقعا؟!!!)
بارسا اگه بتونه با پولش کوتینیو با وراتی رو بیاره بیشتر از قبل سود میکنه ... ولی با این مدیریت بیشتر باید نگران رفتن مسی و سوارز هم باشیم تا خرید بازیکن!


یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خطر در كمین بارسا؛ چه بازیكنانی این تابستان تیم را ترك می‌کنند؟
نیمارو که باید پرتش کنن بیرون...

سرخی روبرتو که جواهره و نمیره. رافینیا هم حیفه واقعا. فرایلن هم هرچی باشه از ماسکرانو بهتره!

کینگ داگلاس ولی باید به هر قیمتی حفظ بشه تا جایگزین نیمار باشه.


یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۱۰)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: خطر در كمین بارسا؛ چه بازیكنانی این تابستان تیم را ترك می‌کنند؟
در مورد داگلاس موافقم که میره اما فرمائلن بازیکن خوبیه و جایی نمیره. بعد از پیکه و اومتیتی فرمالن بهترین دفاع وسط تیمه.
نیمار دیگه رفتنش تقریبا قطعیه.
مونیر و رافینیا اگه برن عالی میشه.
آردا اما مثل بختک چسبیده به باشگاه و به احتمال زیاد تا 2019 باید تحملش کنیم


یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۵۳)
 
messi-.10
پاسخ به: خطر در كمین بارسا؛ چه بازیكنانی این تابستان تیم را ترك می‌کنند؟
بجای رافینیا باید گومز بره رافی خیلی بهتر از گومزه نیمار هم اگه بره پاریس فقط بخاطر پول رفته از نظر فوتبالی پس رفت میکنه
آردا رو هم باید فروخت


یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۳۸)
 
fatipbarca
پاسخ به: خطر در كمین بارسا؛ چه بازیكنانی این تابستان تیم را ترك می‌کنند؟
فکر کنم رافینیا و مونیر و تیمار قطعی برن. البته رافی حیفه بره. ولی آردا انگار به زور میخواد بمونه با اینکه جایی تو تیم نداره.


یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۸ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!