به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: خبری نیست، جز این‌که نیمار با ماستمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۵۲) (۶۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پس پیروزی بامداد امروز بارسا مقابل منچستر یونایتد در جام قهرمانان، والورده ضمن ستایش از قدرت منچستر یونایتد، به شایعات انتقال نیمار به پاریس سنت ژرمن نیز واکنش نشان داد. متن کامل صحبت‌های او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار، مرد بسیار آماده این روزهای بارسا، از حضور در این باشگاه خوشحال است! این چیزی است که سرمربی جدید او در بارسا می‌گوید: «نیمار در این بازی بسیار خوشحال به نظر می‌رسید. هیچ خبری جز اینکه او همچنان با ماست، وجود ندارد».

والورده همچنین از اینکه تیمش توانست نخستین شکست پیش‌فصل را به منچستر یونایتد تحمیل کند، بسیار خوشحال است: «ما از کسب این پیروزی بسیار خوشحالیم. ما برای من یونایتد ارزش زیادی قائلیم. آن‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند. آن‌ها در این فصل در لیگ قهرمانان حضور دارند و شانس بالایی بر قهرمانی در آن دارند. دوست ندارم با آن‌ها در لیگ قهرمانان روبرو شویم».

«در نیمه اول بازی از سرعت بسیار بالایی برخوردار بود و موقعیت‌های فراوانی به وجود آوردیم، در نیمه دوم اما سعی کردیم تا کنترل بازی را به دست بگیریم».

والورده همچنین در مورد حضور نلسون سمدو از ابتدا، برای نخستین بار پس از پیوستن به بارسا، گفت: «سمدو سعی می‌کند که خود را تطبیق دهد و این اصلاً کار آسانی نیست. امیدوارم پیشرفت او هر روز ادامه پیدا کند و در فاز هجومی بهتر شود. امیدوارم که به کمک کند، و با توجه به فیزیک بدنی‌اش، می‌تواند. اما همه این‌ها به نمایش‌های خودش بستگی دارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: خبری نیست، جز این‌که نیمار با ماست
اتفاقا امیدوارم لیگ قهرمانان بخوریم به منچستر و یه حالی از این مترجم بگیریم!


پنج‌شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۵ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!