به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs منچستر یونایتد پیش بازی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۶ (۳:۰۰) (۶۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


شاگردان ارنستو والورده پس از پیروزی 2-1 مقابل یوونتوس، در تقابل بعدی خود مقابل یکی دیگر از غول‌های اروپا - که 20 عنوان قهرمانی لیگ انگلیس را در کارنامه دارد - صف آرایی خواهند کرد. این بازی در استادیوم تیم فوتبال واشنگتن ردسکینز برگزار خواهد شد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

استادیوم فدکس فیلد (با گنجایش 82,000 نفر)، بامداد فردا ساعت 4:00 صبح (به وقت ایران) میزبان دومین مسابقه بارسلونا در مسافرت 10 روزه به سواحل شرقی ایالات متحده آمریکاست. پس از شکست 2-1 یوونتوس، دومین آزمون جذاب در انتظار شاگردان والورده خواهد بود.

شور و هیجان در واشنگتن

به طور عادی، طرفداران فوتبال در غیر آمریکا باید این مسابقه را در ساعت غیرمعمول روز تماشا کنند. این بازی ساعت 19:35 به وقت آمریکا و برای طرفداران بارسا در اسپانیا ساعت 1:35 بامداد سه شنبه سوت زده خواهد شد.

بازیکن بارسلونا در فرودگاه رونالد ریگان شهر واشنگتن مورد استقبال پرشوری قرار گرفتند و تقریبا 7,000 طرفدار نیز تمرینات تیم را از نزدیک مشاهده کردند.

رقبای آشنا

احتمال می‌رود که ارنستو والورده با روشی مشابه بازی مقابل یوونتوس، تیم را روانه میدان کند. وی در آن بازی در هر نیمه 11 بازیکن متفاوت را مورد استفاده قرار داد تا عملکرد بخش عمده‌ای از 26 بازیکن حاضر در تور آمریکا، مورد ارزیابی قرار بگیرد.

منچستریونایتد، رقیب پیش روی بارسلونا، نیاز به معرفی ندارد و یکی دیگر از تیم‌هایی است که در شمال آمریکا طرفداران زیادی دارد. بارسلونا طی دهه اخیر دو بار با این تیم انگلیسی در فینال لیگ قهرمانان دیدار کرده است؛ تیمی که این بار توسط چهره‌ای آشنا به نام خوزه مورینیو هدایت می‌شود.


همان طور که خاویر ماسکرانو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اذعان داشت، بازی مقابل چنین رقبای سطح بالایی در پیش فصل کمی غیرمعمول است اما به روند سریع آماده‌سازی برای شروع رقابت‌های رسمی کمک زیادی می‌کند.

شیاطین سرخ، قهرمان فعلی لیگ اروپا هستند اما سرمربی پرتغالی این تیم مطمئنا در فصل پیش رو به جام‌های بزرگ تری فکر می‌کند.

روملو لوکاکو و ویکتور لیندلوف هر دو بازیکنان مستعدی هستند که به جمع بازیکنان این تیم انگلیسی اضافه شده‌اند. لیندلوف، مدافع میانی سوئدی بنفیکا بود که باید مقابل نلسون سمدو، هم‌تیمی سابقش در باشگاه پرتغالی قرار بگیرد.


در حالی که بارسلونا بعد از این بازی یک بازی دوستانه دیگر روز شنبه مقابل رئال مادرید در استادیوم میامی خواهد داشت، بازیکنان منچستریونایتد به اروپا بازخواهند گشت. آن‌ها با پیروزی 2-0 مقابل رقیب همشهری، منچسترسیتی و پیروزی در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید، تاکنون در بازی‌های پیش فصل بدون شکست بوده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMRZHD
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs منچستر یونایتد
امیدوارم این بار سلطان هنرنمایی کنه 😊


پنج‌شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۶ (۱:۵۱)
 
fatipbarca
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs منچستر یونایتد
این بازی محک خوبیه ولی ساعتش خیلی بده...


چهارشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs منچستریونایتد
به امید یه نمایش خوب دیگه!


چهارشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!