به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آغاز فصل با پیروزی! [ بارسا 2 - یوونتوس 1 ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۴:۴۸) (۹۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


بارسا با یک پیروزی 2-1 در برابر یوونتوس، فصل 2017/18 را با پیروزی آغاز کرد. در دیداری که انبوهی از بازیکنان دو تیم به میدان رفتند، دو گل از نیمار، پیروزی را برای آبی و اناری‌ها تثبیت کرد، نیماری که این روزها بیشتر بخش اخبار نقل و انتقالات را به خود اختصاص داده است...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ثانیه‌های ابتدایی می‌توانست به گل برسد. فشار سنگین بارسا، بازیکنان یووه را وادار به اشتباهات پیاپی می‌کرد و این به معنی تسلط کامل و خلق موقعیت‌های متعدد توسط بارسا بود. سرانجام نیمار روی پاس آلکاسر، قفل دروازه بوفون را گشود و بارسا را پیش انداخت. چند دقیقه بعد، باز هم این ستاره برزیلی بود که با تکنیک ناب خود خط دفاع یووه را در هم ریخت و بوفون را برای دومین بار تسلیم کرد. نیمه اول با نتیجه 2 بر 0 به سود بارسا به پایان رسید.

در شرایطی که والورده از ترکیب اصلی بارسا، پیکه، اینیستا، راکیتیچ، مسی و نیمار را در ترکیب ابتدایی قرار داده بود، در نیمه دوم هم دست به تغییرات گسترده‌ای زد.

در ابتدای نیمه دوم، نلسون سمدو خرید جدید بارسا، جایگزین ویدال در پست دفاع راست شد، سرخیو بوسکتس جای سرخی سمپر جوان و خوش نقش را گرفت، آلبا به سر جای خود بازگشت و دینیه زمین را ترک کرد، لوئیز سوارز به جای پاکو آلکاسر به زمین آمد، آردا توران جایگزین مسی شد، دنیس سوارز جای راکیتیچ را در خط میانی بارسا پر کرد، سرخی روبرتو، جای نیمار را در ترکیب بارسا گرفت، اومتیتی به جای خود در قلب خط دفاعی بازگشت و ماسکرانو بیرون رفت، و در نهایت، اورتولا به جای سیلسن درون دروازه ایستاد.

چند دقیقه بعد، کارلس آلنیای جوان، به جای کاپیتان اینیستا به زمین فرستاده شد. با ورود مارلون به جای پیکه، تمام 11 بازیکن حاضر در ترکیب بارسا به طور کامل تغییر کرده بودند.


یووه موفق شد روی ضربه سر کیلینی روی یک ضربه کرنر دیگر، اختلاف را به حداقل کاهش دهد، اما این نتیجه تا پایان برقرار بود تا بارسا فصل 2017/18 خود را با یک پیروزی تشریفاتی، اما با ارائه بازی خوب و روحیه جنگنده آغاز کرده باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fatipbarca
پاسخ به: آغاز فصل با پیروزی! [ بارسا 2 - یوونتوس 1 ]
به عنوان بازی اول، پرسینگ تیم عالی بود، امیدوارم تو طول فصلم از جوونای لاماسیا استفاده کنه. سمپر و آلنیا و مارلون.


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۵۹)
 
bardiya30
پاسخ به: آغاز فصل با پیروزی! [ بارسا 2 - یوونتوس 1 ]
۳۰ دقیقه اول بازی رو دیدم و بازی خوبی بارسا ارائه داده بود اما هنوز مشخصه تو بدنسازین و بدناشون کنده به جزء نیمار که سرحال نشون داده
انشاا... روزهای خوبی در انتظارمان باشد


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۳۰)
 
omid-soz
پاسخ به: آغاز فصل با پیروزی! [ بارسا 2 - یوونتوس 1 ]
حال نکردم با این برد
چون این جام خیلی جدی نیست
بردن یووه تو بازی رفت یو سی ال تو تورین لذت بخش میبود.


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آغاز فصل با پیروزی! [ بارسا 2 - یوونتوس 1 ]
امیدوارم این سرآغاز یه فصل باشکوه باشه!

چقدر این سمپر خوبه! امیدوارم نگهش دارن!


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۴:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!