به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار به احتمال 90% بارسا را ترک خواهد کرد!نقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۷:۰۰) (۹۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسکای‌اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در هفته‌های اخیر، خروج نیمار از نیوکمپ رنگ و بویی بسیار جدی به خود گرفته، و حالا به گزارش اسکای‌اسپورت، او به احتمال 90% در تابستان امسال نیوکمپ را ترک خواهد کرد. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به گزارش اسکای‌اسپورت، منبعی در اسپانیا که به بازیکن بسیار نزدیک است می‌گوید که او از «در سایه لیونل مسی» بودن خسته شده و می‌خواهد نیوکمپ را ترک کند: «تنها یک معجزه می‌تواند او را در باشگاه نگه دارد. او واقعاً فکر همه جایش را کرده و می‌خواهد بارسا را ترک کند».

این منبع ادامه می‌دهد: «او حالا 25 ساله است و فکر می‌کند که وقتش است تا به توپ طلا برسد. او معتقد است که می‌تواند در یک باشگاه بزرگ دیگر به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شود».


به نظر می‌رسد که پاریس سنت ژرمن تنها باشگاهی است که مایل است مبلغ فسخ قرارداد نیمار با بارسا را، که 222 میلیون یورو ارزش دارد، بپردازد. این در حالی است که تیم‌های چلسی و منچستر یونایتد حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند.

همچنین ادعا شده است که نیمار آگاه است که «جمع روز افزونی» از هواداران او را در بارسا نمی‌خواهند، و نظرسنجی‌های اخیر در وبسایت‌های کاتالانی مختلف از جمله اسپورت، نشان دادند که اکثر کسانی که در آن شرکت کردند فکر می‌کنند او باید بارسا را ترک کند.

گیلم بلیگ، یکی از مفسران فوتبالی اسکای‌اسپورت در اسپانیا در توییتر خود نوشت: «بارسا از نیمار می‌خواهد که به شکلی عمومی همان چیزی را بگوید که دو روز پیش به خودشان گفته بود - که از حضور در باشگاه خوشحال است - اما او سکوت پیشه کرده است. حالا دیگر آن‌ها منتظرند که پی‌اس‌جی همین هفته پیشنهاد خود را رسماً اعلام کند».


چند روز پیش، رئیس باشگاه بارسلونا، جوزپ ماریا بارتمئو اظهار داشته بود که نیمار فروشی نیست.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: نیمار به احتمال 90% بارسا را ترک خواهد کرد!
واقعا خیلی جالبه که شماها این حرفای مسخره رو باو میکنید شک نکنید نه تنها نیمار نمیره بلکه اینا فقط یک نمایشه تا این مدیرای احمق بتونن بدون جلب توجه یه هافبک درست و درمون بخرن


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۶ (۲۳:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار به احتمال 90% بارسا را ترک خواهد کرد!
اگر این مزخرفات واقعا راست باشه و واقعا نظر خودش باشه که همون بره بهتره!

ولی چیزی که هست اینه که خودش داره از این سر زبونا بودن لذت می بره و همه رو تو این وضعیت نگه داشته!


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۹:۱۵)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: نیمار به احتمال 90% بارسا را ترک خواهد کرد!
خیر پیش
ولی واقعا از نیمار انتظار نداشتم ...


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۸:۱۷)
 
toraj
پاسخ به: نیمار به احتمال 90% بارسا را ترک خواهد کرد!
خدا وکیلی من تو استدلال این رسانه ها موندم. یا اینا خودشون خیلی احمق هستن یا اینکه مردمو احمق فرض کردن. بر فرض نیمار میخواد از سایه مسی خارج بشه و توپ طلا رو بگیره!!! آخه مگه لیگ فرانسه چه اعتباری داره که نیمار اونجا به توپ طلا برسه!!! مگه غیر از اینه که ارزش هر گل تو لیگ درجه دوی فرانسه یک و نیمه!!! اونوقت نیمار اگه به پی اس جی بره باید تقریبا دو برابر بازیکنای شاغل در تیمهای اروپایی درجه یک گل بزنه و موقعیت گلزنی مهیا کنه تا شاید جزو سه کاندیدای توپ طلا بشه. این رسانه ها از وقتی که توپ طلای 2016 رو به یه بازیکن محو در بازی های بزرگ و دروازه خالی زدن به تیمهای درجه 3 اروپا مثل مالمو و شاختار و وولفسبورگ و آندورا و لتونی و جزایرفارو و مجارستان و ... هبه کردن نشون دادن که صلاحیت صحبت کردن درباره فوتبالو ندارن.


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۸:۱۱)
 
fatipbarca
پاسخ به: نیمار به احتمال 90% بارسا را ترک خواهد کرد!
واقعا انتظار نداشتم این خبر اینقدر جدی بشه، ولی بازیکنی که واقعا دلش با تیم نیست، بهتره بره. ولی هنوز باورم نمیشه راستش. یعنی توپ طلا اینقدر ارزش داره.


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۴)
 
zhityer
پاسخ به: نیمار به احتمال 90% بارسا را ترک خواهد کرد!
ناگفته نماند که زیادی تک روی می کرد...

شاید لازمه بره تا بیشتر قدر وفاداری لیونل مسی رو بدونیم.


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۷:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!