به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: مسی بی‌نظیر استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۶ (۲۱:۰۸) (۶۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


برای هر سرمربی فوتبال، رویارویی با تیمی که لئو مسی را در ترکیب خود دارد، کار دشواری است و ارنستو والورده نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ حال او خوشحال است که به جای تلاش برای آماده‌سازی تیمی که بتواند با این ستاره آرژانتینی مقابله کند، می‌تواند از داشتن او لذت ببرد. متن کامل آخرین مصاحبه او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ارنستو والورده می‌گوید داشتن این لئو مسی "بی نظیر" به جای برنامه ریزی برای مقابله با او، تسکین بخش است. آبی و اناری‌ها فصل گذشته دو بار در لالیگا با تیم سابق سرمربی فعلی خود، اتلتیک بیلبائو رو در رو شدند و مسی نیز با گلزنی از روی ضربه ایستگاهی، این تیم را در ماه ژانویه از جام حذفی اسپانیا حذف کرد.

پیش از آن، مسی در فینال جام حذفی 2015، در مصاف با تیم باسکی والورده، دابل کرد؛ لذا این سرمربی جدید بارسا خوشحال است که دیگر نیازی به مقابله با این مرد آرژانتینی ندارد.

امروز والورده طی کنفرانس مطبوعاتی خود اذعان داشت: «مسلما مسی بازیکنی بی‌نظیر است و نقشی خواهد داشت که به وسیله آن بتواند در تمام پست‌ها به خوبی بازی کند. بدون در نظر گرفتن شیوه شروع بازی ما، او نقش مشخصی در تیم خواهد داشت. [سرمربی او بودن] اتفاق آرامش بخشی است. وقتی شما روی نیمکت حریف نشسته‌اید، می‌بینید بازیکنانتان در متوقف کردن او ناکام می‌مانند».


مانند مسی، آندرس اینیستا نیز بخش زیادی از دوران حرفه‌ای خود را، بعد از خروج از لاماسیا در بارسلونا سپری کرده است. این مرد 33 ساله - که در فصل گذشته تنها 13 بار از ابتدا در بازی‌های لالیگایی به میدان رفت - همواره اعلام کرده که می‌خواهد در بارسلونا بازنشسته شود اما والورده نگران نیست که این آخرین سال قراردادش با کاتالان‌ها باشد: «خیلی زود است بخواهیم در رابطه با این موضوع [بازنشستگی اینیستا] نگران باشیم. چیزی که اهمیت دارد، این است که اینیستا در بارسا خوشحال است. خواهیم دید در فصل آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. او در سطحی بازی می‌کند که پیدا کردن همانندش در هر جای دیگر، کار دشواری است».

قبلاً این پیشنهاد مطرح بود که بارسلونا راکیتیچ را به علاوه 35 میلیون یورو با مارکو وراتی معاوضه کند اما ارنستو والورده معتقد است هر دوی این بازیکنان آینده خوبی در نیوکمپ خواهند داشت.

والورده عجله زیاد برای جذب بازیکن را ضروری نمی‌داند چرا که معتقد است با بازیکنانی که بارسلونا در حال حاضر دارد، بهبود بخشیدن کیفیت تیم، خود کار دشواری است.

«بدیهی است که [با سران باشگاه] مذاکراتی داشته‌ایم اما نه در مورد یک بازیکن خاص. از نظر من، بهترین خریدها، همین‌هایی هستند که اکنون در تیم حضور دارند».


«اگر این اتفاق بیفتد، فوق‌العاده خواهد بود. باشگاه سخت تلاش می‌کند تا این تیم بهترین بازیکنان را داشته باشد. اما ایده من همواره این بوده که با بازیکنانی که در تیمم دارم، کار کنم».

«در هر صورت من تقریباً بهترین تیم ممکن را دارم. لذا بهتر کردن آن، کار سختی است و دلیل آن کیفیت بالای بازیکنانی است که ما داریم».

سرمربی نهایتاً در مورد سایر بازیکنان، نظر خود را بیان کرد.

سرجی روبرتو: «واضح است که او بازیکن همه کاره‌ای است. او هم به عنوان هافبک و هم مدافع می‌تواند بازی کند و این کار را به خوبی انجام می‌دهد. داشتن چند پست برای او یک مزیت محسوب می‌شود».

راکیتیچ و گومز: «آنها بازیکنانم هستند و من در برنامه‌ام، روی آنها حساب می‌کنم».

دلوفئو: «او در حال حاضر از مشکل عضلانی رنج می‌برد و هم اکنون در حال ریکاوری است. او یکی از بازیکنان این تیم است و ما فکر می‌کنیم بتواند در طول فصل به ما کمک کند».

نیمار: «او بازیکنی است که می‌تواند به حریف ضربه بزند. او کار خود را به عنوان یک وینگر آغاز کرد اما می‌تواند در مناطق مختلف بازی کند. ما به تعادل تیم می‌اندیشیم و تطبیق پذیری نیمار به ما کمک خواهد کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: مسی بی‌نظیر است
ببینیم چه می کنی و چطور از این بازیکنا بازی می گیری.


سه‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ (۱:۱۴)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: والورده: مسی بی‌نظیر است
چقد دلم برا انریکه تنگ میشه وقتی مصاحبه های اینو میخونم.

«از نظر من، بهترین خریدها، همین‌هایی هستند که اکنون در تیم حضور دارند».

کلیشه ای بود ولی خوشم اومد! هرچند واقعیت نداره 100 درصد


دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۶ (۲۳:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!