به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نلسون سمدو؛ مدافعی در حال پیشرفتآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ (۲۰:۵۶) (۷۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مدافع 23 ساله که دو سال گذشته را در بنفیکا سپری کرد و گام‌های بزرگی در مسیر رسیدن به موفقیت‌های پیش رو برداشت، حال به بارسلونا آمده تا ادامه راه را نیز مطمئن قدم بردارد. در این خبر به بررسی جوانب مختلف توانایی‌های این بازیکن می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نلسون سمدو از آکادمی باشگاه بنفیکا آمده است؛ کسی که بعد از اثبات خود در این سطح، به تیم اصلی باشگاه و کشورش، پرتغال ملحق شد. او را نلسینیو صدا می‌زنند، نامی مناسب برای این جواهر پرتغالی. کسی که خیلی سریع در سال 2012 از رده‌های پایین‌تر باشگاه بنفیکا بالا آمد و به طور قرضی برای یکسال به باشگاه فاطیما فرستاده شد و در سال 2015 برای اولین بار در تیم اصلی بنفیکا بازی کرد.

او در همان سال، در سوپر کاپ پرتغال کار خود را آغاز کرد، و طی دو سال بعدی، 63 بار برای بنفیکا نقش آفرینی کرد. 11 تا از این بازی‌ها لیگ قهرمانان اروپا را شامل می‌شوند؛ بله او بازی با تیم‌های ارزشمند این قاره را تجربه کرده است، چیزی که برای بارسایی شدن بدان نیاز دارد.

دریبل زنی با هوش

سمدو سرعت فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند، هنگامی که بارسا توپ را در اختیار دارد، او را به یک تهدیدکننده جدی برای حریف تبدیل کند. او همچنین در پاس دهی از توانایی بالایی برخوردار است؛ این قدرت زمانی که می‌خواهد توپ را به مسی یا سایرین برساند، به او کمک خواهد کرد. و در نهایت کار با پا و دریبل خوب سمدو، او را به یک مدافع همه جانبه تبدیل می‌کند؛ در هر شکل و اندازه‌ای. یک خبر بد دیگر برای حریفان بارسا اینکه عبور از سد سمدو، کار بسیار دشواری است: او در فصل گذشته، رکورد بیشترین تکل‌زنی در لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد.


این مدافع طی مدت کوتاهی که در بنفیکا حضور داشت، به این تیم کمک کرد تا 5 جام داخلی را تصاحب کند. سمدو در لیسبون به دنیا آمده و برای تیم ملی پرتغال نیز بازی کرده است، او در جام کنفدراسیون‌های امسال، 3 بار حضور به عمل آورد. به بارسا خوش آمدی!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fatipbarca
پاسخ به: نلسون سمدو؛ مدافعی در حال پیشرفت
برعکس خیلی از پرتغالی ها، خیلی به این امید دارم. امیدوارم جواب بده تو سمت راست.


یکشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۰:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نلسون سمدو؛ مدافعی در حال پیشرفت
ببينيم چه مى كنى...


شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ (۲۳:۲۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: نلسون سمدو؛ مدافعی در حال پیشرفت
امیدواریم جای دنی رو پر کنی!


شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ (۲۱:۲۰)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: نلسون سمدو؛ مدافعی در حال پیشرفت
به امید پیشرفت بیشتر


شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ (۲۱:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!