به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سمدو: هر کاری می‌کنم تا باعث افتخار این پیراهن شوممصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲۳ تیر ۱۳۹۶ (۲۳:۴۶) (۷۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نلسون سمدو، مدافع کناری پرتغالی فصل گذشته بنفیکا، روز جمعه به بارسلونا رسید و پس از شرکت در تست‌های پزشکی، قرارداد خود را امضاء کرد و در ورزشگاه به هواداران معرفی شد. او سپس برای نخستین بار به عنوان بازیکن بارسا، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که در این خبر متن کامل صحبت‌های او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

صحبت‌های آغازین

«ابتدا می‌خواهم از بارسا تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشت و بابت اعتمادی که به من کردند، پوشیدن این پیراهن باعث افتخار من است و می‌توانید در همه چیز روی من حساب کنید. هر کاری که بتوانم برای این باشگاه انجام می‌دهم. بارسا باشگاه بزرگی است و من آن را بسیار دوست دارم. بزرگی این باشگاه را می‌دانستم، اما امروز به اطمینان کامل رسیدم. از شهر نیز بسیار خوشم آمده است».

توانایی‌هایش به عنوان بازیکن

«من عاشق فوتبال بازی کردن هستم و هیچوقت از دویدن در پی آن دست نمی‌کشم و تا دقیقه آخر در پی به دست آوردنش هستم. بارسا می‌تواند در این مورد به من اعتماد کند. من هر کاری که بتوانم برای افتخار آفریدن با این پیراهن، انجام خواهم داد».


نقش‌هایش در زمین فوتبال و سبک بازی

«من در ابتدا که به بنفیکا آمدم، در خط هافبک بازی می‌کردم، اما مربی تشخیص داد که در مدافع راست می‌توانم بهتر بازی کنم و من نیز فوتبال حرفه‌ای خود را در این پست آغاز کردم. من تلاش می‌کنم که از همه چیزهایی یاد بگیرم، کمی اینجا، کمی آنجا؛ از بهترین خصوصیات اشخاص الگوبرداری می‌کنم، و سپس سعی می‌کنم آن را بر بازی خودم اعمال کنم».

تصور بازی برای بارسا

«مطمئنم که مدیران بارسا می‌توانند این را بهتر از من توضیح دهند. من در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ام و یک استایل جدید بازی به کمک مربی‌های پیشین خودم، به کار گرفتم. مربی‌ها و تیم‌های قبلی من، بسیار به من کمک کردند و اگر به خاطر آن‌ها نبود، من احتمالاً اینجا نبودم. می‌خواهم از آن‌ها تشکر کنم. و تکرار می‌کنم، من برای این چالش آماده‌ام و می‌توانید به من در این مورد کاملاً اعتماد کنید».


واکنشش نسبت به خبر علاقه بارسا

«همه دوست دارند برای بارسا بازی کنند و من هم استثناء نیستم. من از شنیدن خبر بسیار هیجان‌زده شدم، اما مسئولیتی که حضور در اینجا دارد را نیز درک می‌کنم. بسیار خوشحالم و بی‌صبرانه منتظرم تا کارم را با تیم آغاز کنم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: سمدو: هر کاری می‌کنم تا باعث افتخار این پیراهن شوم
اینم که هافبک بوده دفاع راستش کردن به زور.

امیدوارم موفق باشه و بتونه کم کم جای خالی دنی رو پر کنه.


شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ (۰:۵۸)
 
toraj
پاسخ به: سمدو: هر کاری می‌کنم تا باعث افتخار این پیراهن شوم
به شخصه خیلی خوشحال شدم از اومدنش. بازیکن پابه توپ و خوش استیلی هستش. امیدوارم تو بارسا موفق بشه و بیشتر از این پیشرفت بکنه. همین که پول باشگاه رو با خرید بلرین دور نریختن یعنی موفقیت.


شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ (۰:۴۶)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: سمدو: هر کاری می‌کنم تا باعث افتخار این پیراهن شوم
امیدوارم بعد دنی آلوز یه راست خوب داشته باشیم


شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ (۰:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۰ کاربر آنلاین است. (۳۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!