به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرجی سمپر: رویای من کسب موفقیت در بارسا بوده و هستمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۶ (۲۱:۲۷) (۶۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

سرجی سمپر سال سختی را در خرانادا سپری کرد، اما چهارشنبه به بارسلونا بازگشت و به همراه تیم تمرینات را از سر گرفت. مصاحبه کامل او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او طی مصاحبه‌ای با اسپورت، درباره بازگشت به باشگاه کاتالان‌ها، تمرین کردن با سرمربی جدید، ارنستو والورده و نیز تبدیل شدن به بازیکن ثابت تیم سخن گفت.

در خرانادا سخت گذشت؟

بازی در خرانادا به تغییر سبک شدیدی نیاز داشت. این اولین باری بود که من بارسا را ترک می‌کردم و همه چیز آن طور که انتظارش را داشتم پیش نرفت، اما اطمینان دارم در جنبه‌های مختلفی پیشرفت کرده‌ام و این در آینده به من کمک خواهد کرد.

از چه نظر پیشرفت کرده ای؟

من فکر می‌کنم از لحاظ روانی قدرتمند‌تر شده‌ام. در خرانادا هر هفته یک فینال محسوب می‌شود، یک بازی بسیار سخت با فشارهای زیاد؛ زیرا شما برای بقا می‌جنگید. من چیزهای زیادی یاد گرفتم که در بارسا هرگز روی آنها کار نمی‌شود.


به بارسا برگشتی که بمانی؟

بله، بله، بله. درست به همین شکل که گفتم، قراردادی 4 ساله امضا کردم و می‌دانم باشگاه به من ایمان دارد. قرار بود یک سال دیگر هم به طور قرضی [برای خرانادا] بازی کنم و سپس بازگردم، اما اکنون بسیار مشتاقم که از نو آغاز کنم. من به دنبال این هستم که نشان دهم می‌توانم در اینجا بازی کنم، در باشگاه خانگی‌ام.

از رقابتی که در اینجا برای حضور در زمین وجود دارد، آگاهی داری؟

بارسا بهترین باشگاه جهان است، بهترین بازیکنان جهان اینجا هستند، لذا من نگران نیستم. در پایان روز، کسانی که شایستگی بازی کردن داشته باشند، بازی خواهند کرد.

بهترین پست برای تو چیست؟

من همواره گفته‌ام که پست [مناسب] من در مقابل مدافعان است. آنجا من بیشتر احساس راحتی می‌کنم و جایی است که همواره در آن بازی کرده‌ام. من می‌توانم جلوتر از مهاجمان بازی کنم و این کار را به خوبی انجام دهم اما پستی که در آن احساس راحتی می‌کنم، مقابل چهار مدافع تیم است.

و سرمربی جدید، ارنستو والورده ...

مردم همیشه برای شروع با یک سرمربی جدید که موجب پیشرفت آنها شود، هیجان زده‌اند. به دنبال این هستم که ببینم سیستم جدید چگونه خواهد بود؛ اگر چه فکر نمی‌کنم شاهد تغییرات زیادی باشیم. البته همواره تفاوت‌های جزئی وجود دارند.

فکر می‌کنی بارسا باید روی فارغ التحصیلان لاماسیا حساب کند؟

من فکر می‌کنم در سال‌های اخیر بارسا با داشتن بازیکنان زیادی از آکادمی توصیف شده است و ما باید سعی کنیم که این خط را دنبال کنیم و نشان دهیم که می‌توانیم در اینجا باشیم.

و تو پیش از این [با تیم] تطبیق یافته‌ای ...

ایده‌های بارسا در تمامی مقاطع یکسان است؛ همان فلسفه‌ای که شما از قبل، در تیم‌های جوانان آن را دنبال می‌کنید، در تیم اصلی نیز هست؛ و شما کاملا می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید و مجبور به تطبیق پذیری نیستید.

انتظار داری زیاد بازی کنی؟

بله، چرا که نه؟ به نظر من کسی چیزی به شما نمی‌دهد، خودتان باید [فرصت] را بدست بیاورید، من آن را در جلسات تمرینی و زمان‌هایی که داشتم، بدست آوردم.

برای اینکه خودت را در تیم تثبیت کنی، نیاز به پیشرفت در چه زمینه‌هایی داری؟

برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ، همواره چیزهای زیادی هست که باید بهبود یابند؛ اما این یکی از مواردی است که باید قدم به قدم پیش برود. من سعی کرده‌ام در دفاع پیشرفت کنم، زیرا فکر می‌کنم ضعف‌هایی در این زمینه دارم. من زندگی‌ام را در اینجا گذرانده‌ام و به نظر خودم، می‌توانم به خوبی با تیم تطبیق یابم.

اینیستا و ژاوی هنگامی که جوان بودند به این تیم نیامدند؛ آیا این دو مثال‌های خوبی هستند؟

بله، البته. من یک بارسایی واقعی هستم. از سه سالگی به نیوکمپ می‌آمدم و بازی‌ها را تماشا می‌کردم، لذا آنها برای من مرجع و مثال روشنی هستند. همچنین سرجی روبرتو در سال‌های اخیر. در حال حاضر با کسی [برای جایگاهش در بارسا] نمی‌جنگند اما طی سه سال اخیر، سخت بازی می‌کرد.

بازیکنانی هستند که در حال ترک آکادمی باشگاه‌اند، زیرا فکر می‌کنند شانسی برای بازی در اینجا ندارند ...

درست است، پیشنهاداتی بوده و آن بازیکنان [جوردی امبولا و اریک گارسیا] تصمیم گرفتند باشگاه را ترک کنند. مشابه این، در دوران من، در مورد هکتور بیرین و جان تارال اتفاق افتاد. این تصمیم قابل احترام است، زیرا مطمئنم این پیشنهادات، از نظر اقتصادی و ورزشی برای آنها بهتر بوده؛ اما در مورد خودم، برایم واضح بود که می‌خواستم در اینجا موفق باشم. رویای من کسب موفقیت در بارسا بوده و هست. بنابراین، مجموعاً در این تصمیم‌گیری، بیشتر مسئله احساسات دخیل بوده است.

دوست داری فصل آینده به همراه بیرین و دلوفئو بازی کنی؟

من سال‌های زیادی را با بازی در کنار آنها [دلوفئو و بیرین] سپری کرده‌ام و ما رابطه خوبی با یکدیگر داریم. من امیدوارم همه چیز درست پیش برود. خب تا به حال جرارد بازگشتش را تایید کرده است و امیدوارم هکتور نیز بازگردد.

از حالا، یک سال بعد خود را چطور می‌بینی؟

خودم را در اینجا می‌بینم. من امیدوارم سال‌های زیادی در بارسا بمانم. این رویای من است و امیدروارم در اینجا موفق باشم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: سرجی سمپر: رویای من کسب موفقیت در بارسا بوده و هست
فصل بعد باید رو همینا حساب کرد فقط


پنج‌شنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۶ (۱۰:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سرجی سمپر: رویای من کسب موفقیت در بارسا بوده و هست
این بچه واقعا جواهره. مهمتر از اون به بارسا وفاداره. باید بهش فرصت بدم. همین الانشم از بوسکتس بهتره!


پنج‌شنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۶ (۱:۵۳)
 
fatipbarca
پاسخ به: سرجی سمپر: رویای من کسب موفقیت در بارسا بوده و هست
امیدوارم بهش بازی برسه و بتونه جایگزین بوسکتس بشه در آینده.


چهارشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۶ (۲۳:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۷ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!