به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارتمئو: افسانه مسی در بارسا همچنان ادامه داردمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۳:۴۳) (۴۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


رئیس باشگاه در واکنشی پس از تمدید قرارداد مسی، اظهار داشت که همه در باشگاه تا چه حد از تداوم حضور بهترین بازیکن دنیا در بارسا خوشحالند. متن کامل صحبت‌های او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جوزپ ماریا بارتمئو، رئیس باشگاه بارسلونا، نسبت به خبر فوق‌العاده‌ای که اخیراً در مورد تمدید قرارداد لیونل مسی و تداوم حضور اسطوره آرژانتینی تا سال 2021 به شکل رسمی اعلام شد، واکنش نشان داد.

او در این مورد گفت: «شخصاً اطمینان داشتم که او قرارداد خود را تا چهار سال آینده تمدید خواهد کرد. این نه تنها خبر خوبی برای هواداران بارسا، که خبری خوش برای هواداران فوتبال است. افسانه لیونل مسی، داستان تعهد و وفاداری است. او بهترین بازیکن تاریخ است و از 13 سالگی در بارسا حضور داشته است. او از پایه‌های باشگاه رشد کرد و به موفقیتی عظیم دست یافت. تعهد و وفاداری او به باشگاه برای سالیان درازی مشخص بوده و در سالیان پیش رو نیز تداوم خواهد داشت. این افسانه، داستانی دوست‌داشتنی است - داستانی از حرفه، از فوتبال و از عشق به پیراهن بارسا، که لئو تا زمانی که دست از بازی کردن بردارد، آن را در سینه خود حفظ خواهد کرد».


«این نکته که او تا چهار سال دیگر در تیم خواهد ماند، نشان می‌دهد که در مسیر درستی قرار داریم و درست پیش خواهد رفت، و ما برای او و خانواده بارسا، خوشحالیم».

بارتمئو همچنین اشاره داشت: «ما قرارداد نیمار و سوارز را نیز تمدید کردیم؛ کاری که در این دنیای رقابتی و با چنین بازیکنان باکیفیتی، بسیار دشوار است. باشگاه‌های بسیاری به دنبال ستاره‌های ما هستند. اما آن‌ها می‌خواهند اینجا بمانند و از این دوران موفقیت‌آمیز لذت ببرند».

«لئو مسی همواره گفته که می‌خواهد تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش در بارسا بماند و این قرارداد همه چیز را در این مورد تأیید می‌کند. این قرارداد پیامی از اتحاد میان مسی و بارسا با خود دارد».


«او در حال حاضر در تعطیلات و ماه عسل خود به سر می‌برد. اما به زودی به باشگاه باز خواهد گشت و فصلی جدید با اهدافی جدید را آغاز خواهد کرد. ما جاه‌طلب خواهیم بود، اما با حضور لئو مسی در تیم، همه چیز آسان‌تر خواهد بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fatipbarca
پاسخ به: بارتمئو: افسانه مسی در بارسا همچنان ادامه دارد
زحمت کشیدی قرارداد مسی رو تمدید کردی. کی خبر استعفای اینو میشنویم. از هیچ رئیس هیچ باشگاهی اندازه این بدم نمیاد.


پنج‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۲)
 
bar.s.lona
پاسخ به: بارتمئو: افسانه مسی در بارسا همچنان ادامه دارد
طوری حرف میزنه که انگار شاهکار کرده با تمدید کردن قرارداد MSN. این حداقل کاریه که باید میکردن. اگه هر کدوم از اینا میخواستن که برن یه تیم دیگه این تیم مدیریتی عمرا توانایی حفظشون رو داشت...


پنج‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۵:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارتمئو: افسانه مسی در بارسا همچنان ادامه دارد
تمدید قرارداد بازیکنا رو میگه بسیار دشوار است. یعنی اینا طوری از تمدید قرارداد خوشحالی می کنن که بقیه از خرید بازیکن نمی کنن.

خوبه نگفته حقوق مسی خیلی زیادیه بفروشیمش سود کردیم!


پنج‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۳:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!