به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شکست در نخستین بازی در خانه [ اسطوره‌های بارسا 1 - اسطوره‌های من یونایتد 3 ] (ویدئو)اسطوره‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۱۱:۰۵) (۵۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در این دیدار خیرخواهانه که هزینه حاصل از آن به درمان سرطان کودکان کمک می‌کند، میهمان موفق شد پیروز میدان شود؛ اگرچه هواداران بارسلونا از تماشای بازی و حرکات بی‌نظیر اسطوره‌های خود در این دیدار، به هیچ وجه ناراضی نبودند!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ستاره‌های گذشته بارسا و منچستر یونایتد در شبی که حدود 50,000 نفر از مردم برای تماشای آن‌ها آمده بودند، نمایش جذاب و سرگرم‌کننده‌ای از خود ارائه کردند، و در نهایت نیز بازی با پیروزی 1-3 میهمان خاتمه یافت. تمام‌کنندگی بازیکنان تیم انگلیسی، نقشی تعیین‌کننده در رقم خوردن این نتیجه داشت. مهم‌ترین نکته این است که پول به دست آمده از این دیدار، به طور مستقیم به کلینیک سرطان کودکان بارسلونا خواهد رفت تا به درمان سرطان آن‌ها کمک کند.

پایاپای در نیمه نخست

چهل و پنج دقیقه نخست پر بود از دریبل‌ها و پاس‌های زیبا که برای مردم حاضر در ورزشگاه یاد روزهایی را زنده کرد که این بازیکنان در دیدارهای رسمی این چنین می‌درخشیدند. در دقیقه دو بازی رونالدینیو یک ضربه آزاد دیدنی به سمت دروازه حریف زد که با واکنش دروازبان منچستر یونایتد مواجه شد. بلتی نیز یک حرکت از گوشه سمت راست به سمت دروازه داشت و تا آستانه فرو ریختن دروازه منچستر یونایتد پیش رفت، حرکتی که همه را به یاد گل مهم و زیبای او در فینال پاریس انداخت.

اسطوره‌های منچستر نیز نشان دادند که روی فرم هستند و در چندین موقعیت دروازه بارسا را با خطر روبرو کردند. میگل آنخل نادال، که در این بازی بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بسته بود، خودی نشان داد و در چند حرکت جلوی فرو ریختن دروازه بارسا را گرفت، اما انگلیسی‌ها در نیمه نخست یک بار موفق به گلزنی شدند. یاسپر بلومکویست بازیکنی بود که روی یک توپ برگشتی دروازه بارسا را در نیمه نخست گشود.

جادوی برزیلی

در نیمه دوم، اسطوره‌های بارسا کنترل بازی را با حرکات زیبای رونالدینیو، ریوالدو، کلایورت و داویدز در خط حمله به دست گرفتند، اما این حرکات با ضربان پایانی خوبی همراه نبودند. در دقیقه 57، پوبورسکی برتری یونایتد را روی حرکت پارک، به دو گل رساند.

باکرو از همه 22 بازیکن خود استفاده کرد، اما همکاری‌های رونالدینیو و ریوالدو در چند موقعیت تماشاچیان را به وجد آورد و بارسا را تا آستانه رسیدن به گل پیش برد. اما باز هم این منچستر بود که در ادامه ضربات نهایی خوبش، این بار توسط یورک در دقیقه 77 به گل رسید و حساب کار را 3-0 کرد.


در دقایق پایانی بارسا بالاخره مزد بازی خوبش را گرفت و روی حرکت خوب رونالدینیو و کلایورت، دهو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه منچستر را گشود. در پایان منچستر این دیدار دیدنی بین دو تیم جذاب را برد و پول قابل توجه حاصل از آن، برای هدفی قابل تقدیر صرف خواهد شد.

صحنه‌های حساس این دیدار را می‌توانید در این ویدئو ببینید:

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: شکست در نخستین بازی در خانه [ اسطوره‌های بارسا 1 - اسطوره‌های من یونایتد 3 ] (ویدئو)
چقدر لذت بخشه تماشاى اين اسطوره ها كنار هم. عين وقتى كه تو PES تيم اسطوره هاى بارسا رو مى ساختم.


شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۱۶:۴۸)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: شکست در نخستین بازی در خانه [ اسطوره‌های بارسا 1 - اسطوره‌های من یونایتد 3 ] (ویدئو)
ایشالله برگشت ببرن


شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ (۱۳:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۹ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!