به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارتومئو: هواداران آرام باشندمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۶ (۱۶:۱۰) (۷۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


رئیس باشگاه بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو، طی مصاحبه‌ای با BeIN SPORTS گفت در مورد چگونگی روند پیشروی برنامه‌های فصل آینده تیم، حامیان و هواداران باشگاه می‌توانند آرام باشند. مصاحبه او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارتومئو گفت: «در رابطه با بازار نقل و انتقالات، هواداران بارسا می‌توانند آرام باشند زیرا ما قطعاً فصل آینده، تیمی رقابتی خواهیم داشت، تیمی که برای تمام جام‌های ممکن، از همان روز اول خواهد جنگید».

رئیس بارسا همچنین گفت که او از کارهایی که تیم فنی انجام می‌دهد خوشحال است، اگر چه هنوز با هیچ بازیکن جدیدی قرارداد نبسته‌ایم، در حالی که روز به روز به جولای نزدیک‌تر می‌شویم.

وی افزود: «من به رابرت فرناندز [مدیر ورزشی باشگاه]، والورده [سرمربی]، کادر مدیریتی و تمام کسانی که درباره تیم تصمیم می‌گیرند، اطمینان کامل دارم. کار آسانی نیست اما باید در برخی پست‌ها تغییراتی ایجاد کنیم و این چیزی است که در حال حاضر روی آن کار می‌کنیم».

در خصوص احتمال جذب مارکو وراتی، مهم‌ترین هدف نقل و انتقالاتی امسال بارسلونا، بارتومئو تنها اظهار داشت: «او بازیکن PSG است، من به کار رابرت فرناندز اعتماد دارم. اما هیچ اسمی نمی‌برم... من حتی نمی‌خواهم آنها [بازیکنان مدنظر بارسا] را بشناسم، مسئولین تیم می‌دانند که ما برای فصل بعد به چه چیزهایی نیاز داریم و بر روی آن کار می‌کنند».

والورد و تیم جوانان

بارتومئو به تمجید از سرمربی جدید تیمش پرداخت: «او سرمربی باهوشی است و به فلسفه بارسا اعتقاد زیادی دارد. او کار خود را آغاز کرده است اما به طور دقیق از 10 جولای آن را انجام خواهد داد. بالاتر از آن، او کسی است که به آکادمی باشگاه توجه زیادی دارد و ما به مربیانی که به آکادمی ما توجه می‌کنند، علاقه داریم زیرا بازیکنان فوق‌العاده زیادی در اینجا هستند».

در مورد صعود بارسا ب به لیگ دسته دو اسپانیا نیز گفت: «دستاوردی مهم است زیرا هدفی بود که از ابتدای فصل آن را مشخص کرده بودیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: بارتومئو: هواداران آرام باشند
برو بابا


پنج‌شنبه، ۸ تیر ۱۳۹۶ (۱۱:۴۶)
 
9VECTOR9
پاسخ به: بارتومئو: هواداران آرام باشند
خرید درست حسابی که نمیکنن هیچ ، جواهر لاماسیا رو هم مثل آب خوردن میفروشن.... معلوم نیست این میمون و گله ش دارن چیکار میکنن.


چهارشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۶ (۱۷:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارتومئو: هواداران آرام باشند
خدا بهمون رحم كنه وقتى اين مى خنده.


چهارشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۶ (۱۶:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۲ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!