به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی کامل تمام گزینه‌های روی میز بارسا در نقل و انتقالات تابستانیآنالیز فنی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ دوشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۴:۰۷) (۱,۴۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


طبق روال هر سال، با پایان یافتن لیگ‌های سراسر اروپا، اخبار مختلف نقل و انتقالات به تیتر یک خبرگزاری‌ها و مطبوعات جهان تبدیل می‌شوند. باشگاه بارسلونا نیز گزینه‌های متعددی را برای تابستان امسال روی میز دارد که در این گزارش به بررسی تمامی آنها خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سائول، هدف بارسا


AS: بارسلونا در صورت عدم موفقیت در جذب مارکو وراتی، سائول نیگز را از اتلتیکو مادرید به خدمت خواهد گرفت. هدف اصلی بارسا این است که وراتی را از پاریس سنت ژرمن خریداری کند، اما باشگاه پاریسی به این انتقال چندان راضی نیست! با این حال، سائول گزینه دوم مناسبی به شماره می‌آید. از این رو همین هفته نماینده‌ای ازباشگاه برای مذاکره با این بازیکن جوان، راهی لهستان خواهد شد تا در جریان دیدار میان دو تیم اسپانیا و ایتالیا در رقابتهای قهرمانی زیر 21 سال اروپا، مذاکرات مربوطه را انجام دهد. این را هم در نظر داشته باشید که ممنوعیت اتلتیکو در فعالیت در بازه تابستانی خود سد بزرگی در راه این انتقال محسوب می‌شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

جدال آرسنال و بارسا برای تصاحب ستاره جوان براگا


ابولا: دو باشگاه بارسلونا و آرسنال بر سر جذب پدرو نتو، جوان 17 ساله باشگاه براگا پرتغال با یکدیگر در رقابت هستند. براگا تاکنون پیشنهاد 15 میلیون یورویی آرسنال را رد کرده است و حاضر نیست ستاره جوان خود را با مبلغی کمتر از 20 میلیون – بند آزادسازی نتو – بفروشد.

از سویی، بارسلونا در حال آماده‌سازی پیشنهادی به این باشگاه طی روزهای آینده می‌باشد. اگر این انتقال صورت گیرد، نام پدرو نتو پس از الکساندر پاتو در لیست گران قیمت‌ترین بازیکنان 17 ساله جهان قرار خواهد گرفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مذاکرات بارسا با پائولینهو


ESPN: اخیرا گمانه زنی‌هایی مبنی بر حضور هافبک 28 ساله برزیلی در جمع آبی و اناری‌ها در بازه نقل و انتقالاتی تابستان به گوش می‌رسد. این بازیکن در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی اسپورت در این خصوص بیان کرده است: «مسئولان باشگاه با مدیر برنامه‌های من وارد مذاکره شده‌اند. بله، پیشنهادی از سوی بارسلونا وجود دارد و دو طرف در حال بررسی شرایط هستند. از این که باشگاه بزرگی همچون بارسلونا به من علاقه نشان داده است، بسیار خوشحال هستم و این را با هیچ چیز عوض نخواهم کرد».

پائولینهو روزهای خوبی را با پیراهن تاتنهام در لیگ جزیره سپری نکرد و پیشنهاد بارسلونا به نوعی همگان را شگفت زده کرده است. گرچه این بازیکن در چین و تیم ملی برزیل پیشرفت کرده و نمایش‌های خوبی از خود بر جای گذاشته است، اما نشان داده که در اروپا چندان موفق نبوده و نتوانسته در بازی‌های پرفشار کارآیی مناسبی داشته باشد. انتقال او به لالیگا – جایی که در آن بازی‌هایی به مراتب تخصصی‌تر ارائه می‌شود – نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد و حضور او در ترکیب تیمی که اساسا بر پایه کنترل بازی بنا شده است، چندان عاقلانه به نظر نمی‌آید!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کواچیچ، در تیررس بارسا


Don Balon: ارنستو والورده قصد دارد در آغاز راه سرمربیگری خود در بارسلونا، یک خرید جنجالی را رقم بزند و متئو کواچیچ، هافبک رئال مادرید را به نیوکمپ بیاورد. گفتنی است ملی‌پوش کروات از جمله بازیکنان مورد علاقه والورده به شمار می‌آید؛ اما به نظر علاقه چندانی به ترک سانتیاگو برنابئو ندارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دمبله، خواهان جدایی از دورتموند


EuroSport: پس از خروج توماس توخل از بروسیا دورتموند، عثمانی دمبله نیز ساز جدایی کوک کرده است. ملی‌پوش فرانسوی قصد پیوستن به بارسا را ندارد و چلسی و منچستر یونایتد، مشتریان جدی تری برای این بازیکن محسوب می‌شوند.

از سویی خبر می‌رسد که رابرت فرناندز قصد دارد با ارائه پیشنهادی نجومی به بروسیا دورتموند، در نهایت این بازیکن را به نیوکمپ بیاورد. دمبله 20 ساله تا سال 2021 با زنبورها قرارداد دارد و در صورت انتقال به بارسلونا، رکورد نقل و انتقالاتی تاریخ بوندسلیگا شکسته خواهد شد. پیش از این کوین دی بروین در سال 2015 با مبلغ 75 میلیون یورو به منچستر سیتی پیوسته بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

متئو، در آستانه انتقال به اسپورتینگ


A Bola: جرمی متئو برای نهایی کردن قرارداد خود با اسپورتینگ، به پرتغال سفر کرده است. به نظر می‌اید او به زودی در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت خواهد کرد و فصل آینده در لیگ پرتغال نقش آفرینی خواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اینتر، پیگیر وضعیت اینیستا


Gazzetta: اینتر میلان پیگیر وضعیت آندرس اینیستا در بارسلونا می‌باشد. هافبک اسپانیایی کاتالانها تا تابستان 2018 قرارداد دارد و باشگاه ایتالیایی در قواره یک مشتری جدی برای او ظاهر شده است.

پیرو آئوسیلیو - مدیر ورزشی اینتر - با همتای خود در بارسلونا، آریدو برایدا ملاقات کرده است و این دو در خصوص آندرس اینیستا به گفتگو پرداخته‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

علاقه یونایتد به جذب آلبا


ESPN: منچستر یونایتد قصد خرید مدافع خوش نقش بارسلونا را دارد. تابستان امسال مورینیو در فکر جذب یک مدافع چپ مناسب می‌باشد. با این حال با توجه به ثبات آلبا در نیوکمپ، نمی‌توان شانس زیادی برای این انتقال قائل شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا، پیشنهاد منچستر برای جذب گومز را رد کرد


The Sun: منچستر یونایتد پیشنهادی 31 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن آندره گومز به بارسلونا ارائه داد که از سوی مسئولان این باشگاه رد شد. آنها همچنان با خورخه مندس، مدیر برنامه‌های این بازیکن در حال مذاکره هستند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا، خواهان لوکاس لیما


Marca: زمستان آینده قرارداد لوکاس لیما به پایان خواهد رسید و باشگاه بارسلونا قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد. ستاره سانتوس 14 بازی برای تیم ملی برزیل انجام داده و تاکنون مورد علاقه چندین باشگاه اروپایی قرار گرفته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آرسنال خطاب به بارسا: "بیرین فروشی نیست!"


the Independent.: پس از پیگیری‌های مکرر بارسلونا برای به خدمت گرفتن هکتور بیرین، باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که قصد فروش مدافع راست خود را در تابستان پیش رو ندارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آردا، مورد توجه آرسنال


Marca: آرسنال در حال تدارک پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای جذب آردا توران می‌باشد. پس از اعلام باشگاه بارسلونا مبنی بر فروشی بودن هافبک 30 ساله خود، آرسنال مشتری جدی ملی‌پوش ترک شده است و در صورت توافق طرفین، توران فصل آینده در لیگ جزیره توپ خواهد زد.

از سویی باشگاه اینتر میلان ایتالیا نیز تمایل خود را برای خرید آردا اعلام کرده است؛ این در حالی است که هنوز سه سال تا پایان مدت قرارداد این بازیکن با آبی و اناری‌ها باقی مانده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیانیچ، پلن جایگزین بارسا


Mundo Deportivo: بارسلونا می‌خواهد علاوه بر زیر نظر داشتن سائول نیگز، میرالم پیانیچ را هم به عنوان گزینه جانشین در صورت عدم رضایت سران پاریسی در لیست خود داشته باشد. این در حالی است که سری، بازیکن نیس نیز همچنان گزینه روی میز مسئولان باشگاه می‌باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا، خواهان معاوضه رافینیا با بیرین


Marca.: بارسلونا قصد دارد پیشنهاد معاوضه رافینیا آلکانتارا با هکتور بیرین را به آرسنال بدهد تا نشان دهد کماکان برای آوردن این بازیکن به نیوکمپ بی‌تابی می‌کند. قرارداد طولانی مدت بیرین با توپچی‌ها و ارزش بالای او نزد آنها شرایط این انتقال را دشوار می‌کند. با این حال آبی و اناری‌ها می‌خواهند بار دیگر شانس خود را از طریق این پیشنهاد امتحان کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دورتموند، مشتاق جذب ستاره جوان بارسا


Bild: باشگاه آلمانی علاقه خود را به خرید لی سئونگ وو از بارسا نشان داده و عملکرد مهره 19 ساله را در جام جهانی زیر 20 سال دنبال کرده است. منچستر سیتی و منچستر یونایتد دیگر مشتریان این بازیکن می‌باشند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

وراتی خطاب به PSG: "می خواهم بروم!"


La Gazzetta dello Sport.: مارکو وراتی در تماس با مسئولان باشگاه پاریس سنت ژرمن اعلام کرده است که قصد بازگشت به تمرینات این تیم را ندارد و می‌خواهد به بارسلونا ملحق شود. قهرمان فصل 2015/16 لیگ 1 فرانسه، قیمت وراتی را 100 میلیون یورو می‌داند و نمی‌خواهد این بازیکن را به قیمتی ارزان‌تر بفروشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

احتمال مذاکره چلسی با انریکه


Telegraph: حضور لوئیز انریکه بر روی نیمکت چلسی در فصل آینده، منوط به خروج آنتونیو کونته از این باشگاه می‌باشد. سرمربی فعلی آبی‌های لندن با وجود قهرمانی در فصل اخیر لیگ جزیره هنوز قرارداد جدید خود را امضا نکرده و اخباری از ایتالیا مبنی بر مخالفت او با سیاست‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه به گوش می‌رسد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یوونتوس، ناامید از جذب وراتی


AS: باشگاه یوونتوس که از جمله مشتریان مارکو وراتی به شمار می‌رفت، دست از تلاش برای خرید این بازیکن برداشت. در واقع سران باشگاه ایتالیایی نمی‌توانند از پس هزینه‌های خرید وراتی و یا حتی آندرس اینیستا از بارسلونا برآیند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: بررسی کامل تمام گزینه‌های روی میز بارسا در نقل و انتقالات تابستانی
چندتا لرد میخریم از چین و برزیل تا خرید های بعدی خدانگهدار...


سه‌شنبه، ۶ تیر ۱۳۹۶ (۱۵:۱۵)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بررسی کامل تمام گزینه‌های روی میز بارسا در نقل و انتقالات تابستانی
خدا خودش به خیر بگذرونه امسالو!


دوشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۶ (۲۲:۲۳)
 
akbarimatin17
پاسخ به: بررسی کامل تمام گزینه‌های روی میز بارسا در نقل و انتقالات تابستانی
به نظرم باید یه تفنگ برداشت، یه گلوله خالی کرد تو سر اون فرناندز..یه ذره مغز تو سرشون نیست.


دوشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۶ (۲۰:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی کامل تمام گزینه‌های روی میز بارسا در نقل و انتقالات تابستانی
پائولینیو رو کجای دلم بذارم؟

از این بازیکنا که گفته شده هیچ کدوم رو نباید بفروشیم. به خصوص لی رو!


دوشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶:۴۴)
 
ekbari
پاسخ به: بررسی کامل تمام گزینه‌های روی میز بارسا در نقل و انتقالات تابستانی
بعید میدونم بارسا بازیکن های خوبی در این نقل و انتقالات بگیره امسال هم بازیکن هایی میگیره یا که نمیگیره که بدرد تیمی که می خواد هم زیبا بازی کنه و هم تمام جام های ممکن رو بگیرد بدرد چنین تیمی بخورد اگر پول هایی که رئال مادرید خرج کرد بارسا خرج میکرد بعد از سال 2008 به بعد بارسا چه از لحاظ جام قهرمانی وچه از لحاظ فردی خیلی عناوین بیشتری کسب کرده بود فکر نکنم این جور که بوش می یاد خرید های خوبی داشته باشند امید است که این گونه نباشد ولی فکر نکنم خرید های خوبی در راه باشد خریدهایی که کیفیت بازی بارسا رو ارتقا بده و بارسا رو مدعی اول همه ی جام ها بکند


دوشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۷ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!