به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گزارش؛ توافق بارسا و لیما برای انتقال او در ژانویه 2018نقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۴۱) (۸۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بر اساس گزارشات موجود در برزیل، لوکاس لیما، هافبک تیم سانتوس، ژانویه 2018 به بارسلونا خواهد پیوست. این بازیکن 26 ساله با انتقال از سانتوس به بارسا موافق است و 1 جولای پیش‌قرارداد خود با این باشگاه را امضا خواهد کرد. جزئیات را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدتی بود که صحبت‌هایی از انتقال لیما به بارسلونا، خصوصاً به دلیل رابطه نزدیکش با نیمار، شنیده می‌شد. این دو بازیکن دوستان صمیمی هستند و نیمار نقش یک رابط را برای انتقال لیما به بارسا ایفا کرده است. قرارداد لیما با سانتوس، دسامبر سال جاری به پایان می‌رسد، و با توجه به اینکه قرارداد دیگری بین طرفین امضا نشده، این بازیکن 26 ساله می‌تواند به صورت رایگان به هر تیمی که می‌خواهد برود.

لیما یک هافبک تهاجمی بسیار پویاست که تخصصش در یافتن فضای عمقی دفاع حریف است، و در زمان حضورش در سانتوس، در بازیسازی تیمش نقشی حیاتی ایفا می‌کرد، و به خوبی توپ را از هافبک‌های دفاعی تیمش می‌گرفت و آن را در موقعیت‌های مناسب به مهاجمین می‌سپرد.

ارزیابی صحت و سقم این خبر کار دشواری است، چرا که پوشش اخبار در برزیل نیز درست مانند اسپانیاست و نمی‌توان به آن اطمینان کرد، اما لوکاس لیما همیشه یکی از اهداف بارسا برای جذب بوده است. مشکل باشگاه برای جذب او تنها این بود که نمی‌خواست پول زیادی برای این انتقال بدهد، و حالا که او می‌تواند به صورت رایگان به بارسلونا بیاید، این احتمال که بارسا بالاخره این انتقال را قطعی کند، وجود دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: گزارش؛ توافق بارسا و لیما برای انتقال او در ژانویه 2018
کادر فنی بارسا و مدیر فنی نباید بازیکن بیخودی بگیرند ما نیاز به بازیکنانی داریم که به سبک بارسا بخورند نه نفراتی مثل گومز راکیتیچ متیو آرداتوران و خیلی ها که پول حروم کردیم و نتیجه نگرفتیم نگاه کنید به بازی پرتغال و روسیه ببینید گومز داره دنبال نخود سیاه میدوه برعکس خرید گواردیولا :آندره سیلوا کل خط هافبک رو راه انداخته. باید این اشتباهات رو پایان بدیم اگر میشه بازیکنی بیاریم که هم خون ما باشه وگرنه روی جوونایی مثل آلنیا و خیلی هایی که الکی قرض دادیم به تیمهای دیگه رو برگردونیم بهتره نفراتی مثل هالیلوویچ و...


پنج‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۶ (۱۱:۴۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: گزارش؛ توافق بارسا و لیما برای انتقال او در ژانویه 2018
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اصلا كى هست؟ كسى مى شناسه؟

تو گوگل بزنی ارور میده

هر چی هست فقط اگه گرفتنش خدا کنه جواب بده.


چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گزارش؛ توافق بارسا و لیما برای انتقال او در ژانویه 2018
اصلا كى هست؟ كسى مى شناسه؟


چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۰۹)
 
MORE.THAN.A.PRO
پاسخ به: گزارش؛ توافق بارسا و لیما برای انتقال او در ژانویه 2018
ایشاالله خوب کار کنه تو بارسا


چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۳۷)
 
006007
پاسخ به: گزارش؛ توافق بارسا و لیما برای انتقال او در ژانویه 2018
این دیگه چه خریدی هست بازیکن 26 ساله میخوایم چکار


چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۴۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: گزارش؛ توافق بارسا و لیما برای انتقال او در ژانویه 2018
این فصل که به هافبک نهایتا یه وراتی و یه سمپر اضافه بشه ولی اینکه چه بازیکن هایی میرن هم مهمه درهرصورت این بازیکن در پست اینیستا و دنیس حضور داره و گومز هم که هنوز نرفته و آردا هم همینطور و جوری که معلومه اصلا نمیشه تشخیص داد در پایان تابستان ۲۰۱۸ چه بازیکن هایی در بارسا خواهند موند امیدوارم تغییرات به نفع تیم اصلی و لاماسیا باشه


چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!